חיים בסרט
גוש פלסטיק שדורשים על בסיסי 340 אלף חחחח
לא מחייב..
לא שהיא עכשיו זולה אבל רכב ששווה כל שקל
זה האוטו הבא שלי
מאסטרפיס
עד שאמרתם מנוע גדול חיחחחחחחחחח 2.8
Hananel Bittonמה זה משנה ???
משנה רק כמה סוסים יוצאים מהמנוע הזה ומה המומנט
עגלות בוא קח סיבוב על סילברדו תראה מה זה רכב גם נוח כיסאות רחבים אבזור מטורף במחיר מצחיק שאין עליו גם מעמ וגם אפילו לא על דלק בקיצור אוטו טיל לא רואה את הטויוטה
נראה אם המנוע הזה יעבור גם ללנדקרוזרים החדשים?.... יש למה לחכות .
המנוע 2800 הזה יושב על הלנד כבר מס שנים...
גם על ההיילקס ברחבי העולם אצלנו תמיד הכל בהצתה מאוחרת...
רק לידיעה.
יש מגמה בעולם להוריד נפחי מנוע ופחות זיהום אוויר במנועים חדשנים ומתקדמים.
למשל דימקס עם מנוע 1.9 דיזל.
מיצובישי עם מנוע 2.2 דיזל. אמרוק עם 2.0 ליטר דיזל.
היילקס נוכחי ירד מנפח 3.0 ליטר ל...2.4 ליטר דיזל מתקדם עם מומנט גדול יותר ממנוע ה...3.0 הקודם.
החומרים שמהם מיצרים את המנועים כיום הם חומרים מורכבים ומתקדמים טכנולוגית . משקל. חיסכון בדלק. עומד בראש העניין.
ההיילקס הנוכחי עושה ממוצע של 12 קילומטר על ליטר אחד שזה נתון מרשים ביותר.
קודם אין מה להשוות לסילבראדו זה רכב למטרה אחרת מההיילקס. (משאית קלה).
לא לשכוח צריכת דלק בסילברדו 5 קילומטר לליטר. במקרה הטוב.
עוד לא דיברנו על אמינות.טיפולים זולים ועוד דברים אחרים כמו סחירות ושמירת ערך .
חומרים מורכבים ומתקדמים זאת כותרת יפה.
אם כבר, תן הסבר לזה אבל ברור לך שזה לא ממש קיים
מה אומרים המומחים יהיה יותר כוח מהדגמים עד 2015 ?
יש נעילה אחורית ?
את מי מעניין 0-100 זה רכב לעבודה, נקווה לטוב
מוכן להזמין עכשיו
רבע מליון שקל לטנדר שבקושי מוכר במס... רק בישראל
כל העדר ירוץ לקנות. אין הצדקה למחיר!! רווח היבואן פה מטורף. עושק!!
לא בטוח שהדגם הזה יגיע לישראל באופן סדיר, אם כן יעלה כ 300 אלף, הסטנדרטי 150 כס מתחיל ב 259 אלף שח.