פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: ג'נסיס חוגגים בשטח שנה ראשונה מוצלחת

27 באוקטובר 2021 ב 13:08 2 תגובות 3551 צפיות חיימון
מותג היוקרה החדש של יונדאי עוד לא חוגג שנה בארץ, אבל מתהדר בנתוני מכירות מרשימים בקבוצתו. סיבה טובה ליבואן לחגוג יום הערכה ופינוק לעובדים המסורים. לנו הייתה הזכות להוביל את שיירת ה-SUV-ים המפנקים של החברה בשטח, בדרך העולה ירושליימה
לכתבה - ג'נסיס חוגגים בשטח שנה ראשונה מוצלחת
הוספת תגובה
  • 1. profile image Ogash Ofer 30 באוקטובר 2021 ב 13:42

    מותג היוקרה GENESIS אשר החל את פעילותו בפברואר השנה, מציין אבן דרך משמעותית בפעילות בישראל עם מסירת של 300 כלי רכב ולקראת ההשקה הקרובה של דגמי החשמל הכוללים את הסדאן החשמלי הראשון של GENESIS ה- ,G80 EV(מועד השקה משוער ינואר 22) אשר יקדים במספר חודשים את ההשקה של רכב הפנאי הקומפקטי החשמלי הראשון ה- GV60 EV (מועד השקה משוער ברבעון ראשון של 2022) עם טווח משוער של כ- 450 ק"מ, יכולת להטענה אולטרה מהירה ושלל טכנולוגיות מתקדמות.

    במקביל מפרסמת GENESIS כי ה- SUV הספורטיבי ה- GV70 ומכונית הספורט סדאן החדשה G70 (מיצור יוני 2021) זכו בדירוג הגבוה TOP SAFETY PICK+ לשנת 2021 של IIHS איגוד חברות הביטוח לבטיחות בדרכים.

    כמו כן, זכתה GENESIS לציון הגבוה ביותר מבין כל המותגים בכלל ומבין מותגי היוקרה בפרט במדד החדשנות, Tech Experience Index של J.D. Power. מדד זה מנתח 36 טכנולוגיות, המחולקות לארבע קטגוריות: נוחות; אוטומציה; אנרגיה וקיימות ו- Infotainment וקישוריות. רק טכנולוגיות המסווגות כמתקדמות זכאיות לפרס.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image Ogash Ofer 28 באפריל 2022 ב 07:06

    ג'נסיס זכתה בארבעה פרסים בתחרות iF Design Award המפורסמת לשנת 2022, שלושה עבור עיצוב המוצר ואחד עבור עיצוב הפנים.

    התחרות היוקרתית מאורגנת על ידי ה-International Forum Design GmbH, שבסיסה בהאנובר, גרמניה, מכירה במצוינות בעיצוב במגוון רחב של תחומים. חבר מושבעים של מומחי עיצוב בינלאומיים משתמש בקריטריונים אובייקטיביים כדי לבחור את הזוכים.

    בקטגוריית כלי רכב, ג'נסיס זכתה בשלושה פרסים, כולל ה-GV60, עם מערכת הטעינה האלחוטית ומערכת השמע לרכב של Bang & Olufsen.

    ה- Genesis GV60, דגם המגלם את המסע של המותג לעבר חשמול, זכה להכרה בעיצוב ה-CUV הקופה והאתלטי שלו, המפרש מחדש את הזהות העיצובית "אלגנטיות אתלטית" של המותג. עיצוב הפנים משקף את האתוס העיצובי של ג'נסיס, המכונה "היופי של החלל הלבן", כדי ליצור חווית נהיגה מרווחת ונוחה.

    מערכת הסאונד של Bang & Olufsen עבור Genesis GV60, הוכרה בנפרד כ"יצירת אמנות אקוסטית". גריל הרמקולים המעודן עשוי מחומרים איכותיים במיוחד עבור Genesis כדי לספק שמע ברזולוציה גבוהה לחוויית סאונד יוקרתית. מערכת הסאונד הותאמה אקוסטית ופיזית ל-GV60, מה שמאפשר לעיצוב שלה להשתלב בהרמוניה חושנית עם הקווים והקימורים הדינמיים של המכונית.

    מערכת הטעינה האלחוטית המיישמת את הזהות העיצובית של ג'נסיס זכתה להכרה בעיצוב תוך בחינה מדוקדקת של נוחות הנהגים. הגובה הכולל של יחידת אספקת החשמל ומיקום המחוון תוכננו כך שהנהגים יוכלו לראות את תהליך הטעינה במכונית.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול