פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: מבחן שטח - פורד ברונקו בדלנדס 2022

19 בינואר ב 19:23 57 תגובות 16318 צפיות דרור ברלי
רכב השטח החדש המדובר ביותר בעולם, מגיע סוף-סוף לישראל והיישר לידינו הנרגשות. ניסינו, באמת שניסינו, לשים את ההתרגשות הילדותית בצד ולבחון אותו באופן קר ובוגר – "כמו שאומרים "מהראש" ולא מהבטן – אבל זה לא פשוט, כי הברונקו נוגע בדיוק באותם מקומות שג'יפאי אמיתי חושב מהם. עד כמה הוא טוב באמת? בשביל זה היה צורך להרחיק דרומה עם לא פחות משישה (!) נהגי שטח מנוסים, אוהבי מכוניות ואוהבי שטח, כדי לקבל מגוון דעות.

צילומים: אסף קציר, Jeepolog
לכתבה - מבחן שטח - פורד ברונקו בדלנדס 2022
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - galaye 20 בינואר ב 06:47

    איזה כיף שיש עוד רכב כביש שטח ....
    אחלה כתבה תענוג כרגיל
    כיף לשמוע שמאשרים שהוא אחלה אופציה לשטח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. צביקה כהן השטח 20 בינואר ב 07:15

    כתבה ממש יפה ומעולה ותמונות נהדרות.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - רובי 20 בינואר ב 08:19

    דרור תמיד תענוג לקרוא
    הכתב שטח הכי מקצועי בארץ!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - נורי 20 בינואר ב 08:21

    תענוג של כתבה וכתיבה
    שאפו לדרור

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - טים 20 בינואר ב 12:24

    ללא ספק אחלה רכב מכל הבחינות... חוץ ממחיר של דירה בעפולה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - אבל כל תחרות מבורכת 20 בינואר ב 15:54

    אחלה כתבה, עוד רכב שקיבל אלקטרוניקה מיותרת כמו הדיפנדר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - רורי 20 בינואר ב 16:55

    מה תג המחיר לדגם האמור לעיל?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - צור 20 בינואר ב 17:47

    כתבה ענינית זורמת וטובה ללא מניארות ושטויות. אבל דבר אחד הפריע לי היבואן טוען שהיצרן מגביל את חבילת השטח (ססקואץ) טעות/הטעייה. מכוון שבארה"ב ניתן להזמין את הברונקו בכל דגם מהפשוטה (אוודרבנק) עד המפוארת(ווילדקט) עם חבילת השטח. כולל פגוש קידמי ברזל ומגיני סף ברזל. בנוסף ישנם שידרוגים ותוספות ישירות מהמפעל הכל כעומק הכיס מה שפה על חלקם היבואן לא נותן אפשרות

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - Lior Margalit 21 בינואר ב 01:27

    כתבה מעולה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. אורח/ת - Zur Taman 21 בינואר ב 01:28

    מחכה לראש בראש עם רוביקון , ומה שאני ממש מחכה לו זה מבחן חשמלי - בשנה הבאה אמור להגיע המגנטו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - Boaz Hershgal 21 בינואר ב 01:28

    וואו. מגניב ממש

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. אורח/ת - Ofir Malachi 21 בינואר ב 01:28

    אחלה כתיבה, עניינית ומעניינת.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - ירון הולנדר 21 בינואר ב 01:29

    דרור - באת סקפטי יצאת מאוהב. כזה שאוחז ברשיון טרקטור ולפחות לשני סוגי טנקים, אין כמו נעילת ציר וסיבוב על המקום.
    רק בשביל הפטנט הזה שווה לרכוש (אם האשה מרשה), את הצעצוע הכי חדש בשכונה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - Roy Malyanker 21 בינואר ב 01:29

    איזה כלי חלום

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - Nir Hollander 21 בינואר ב 01:29

    עופר ודרור, אהבתי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - Yair Ofri 21 בינואר ב 01:30

    מהלך מתלה של ברלינגו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. אורח/ת - רוני צאיג 21 בינואר ב 01:31

    כתבה כהלכה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. אורח/ת - Salah As 21 בינואר ב 01:31

    ג׳יפ טוב אבל לא יכול להתחרות ברנגלר
    רנגלר 392 אין לו מתחרים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. אורח/ת - Eran-meital Galay 21 בינואר ב 01:32

    Salah As - הוא לא מתחרה ברנגלר …
    הוא/יבואן/יצרן רוצה שישלמו עליו כמו רנגלר זה הכל
    העיקר שיש עוד רכב כביש שטח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. אורח/ת - Salah As 21 בינואר ב 01:33

    אם זה היה עם סרן חי קדמי זה היה פגז

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. אורח/ת - Eran-meital Galay 21 בינואר ב 01:33

    אחלה כתבה
    אהבתי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. אורח/ת - Ami Giz 21 בינואר ב 01:35


    מחיר?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. profile image Ogash Ofer 21 בינואר ב 01:36

    אורח/ת - Ami Giz כתב/ה:
    "


    מחיר?

    "
    פירוט הדגמים, ההבדלים והמחירים בארץ בכתבה הבאה:
    https://www.4x4.co.il/article/14400

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. אורח/ת - Shay Erez 21 בינואר ב 01:38

    האוורד יוז אמר פעם שמי ששואל כמה עולה המטוס שלו, לא מספיק עשיר כדי לקנות אותו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. אורח/ת - Dani Golbari 21 בינואר ב 01:38


    כמה עולה הצעצוע הזה?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. profile image Ogash Ofer 21 בינואר ב 01:39

    אורח/ת - Dani Golbari כתב/ה:
    "


    כמה עולה הצעצוע הזה?

    "
    פירוט הדגמים והמחירים של הברונקואים הנמכרים בישראל:
    https://www.4x4.co.il/article/14400

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. אורח/ת - שלמה הלביץ 21 בינואר ב 01:46


    אחלה כתבה, מעניינת ועושה חשק ...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. אורח/ת - Shaikeh Kravits 21 בינואר ב 01:47


    צריך להביא לנו את הרכב למבחן
    לא לחברים של צחי
    אז באמת נראה את היכולות שלו
    ויהיה אפשר להשוות לרכבי שטח אמיתיים על מכשולים אמיתיים ולא ורדית או עשוש😅

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 29. אורח/ת - Dudi Aviv 21 בינואר ב 01:47


    יותר טוב מרוביקון...סוף סוף כלי לשטח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 30. אורח/ת - Eran-meital Galay 21 בינואר ב 01:48

    רוביקון לדעתי כבודו במקומו מונח ויש לו קהל משלו ונקווה שתמיד יהיה מקום לשניהם כי יש קהל לשניהם
    יש הרבה אנשים שלא מחפשים קשוח בשטח ומוסך ביום א במיוחד בארץ יוקר המחיה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 31. אורח/ת - Shaikeh Kravits 21 בינואר ב 01:48

    האמת שהוא מגיע מהיצרן נראה עם היכולות שטח הכי גבוהות למקורי
    שזה בפני עצמו מכובד מאד
    אבל מדברים עליו ביחד עם רוביקון מעניין לחכות קצת אחרי שיגיעו שיפורים ברונקו ולעשות השוואה מול רוביקון משופר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 32. אורח/ת - Zur Hanin 21 בינואר ב 01:49


    במחיר הזה , לפי דעתי עדיף כבר את הרוביקון

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 33. אורח/ת - עמוס 21 בינואר ב 07:59

    חלש!!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 34. אורח/ת - ניר 21 בינואר ב 14:14

    דרור, כרגיל כתבת מעלה. אחרי ההשוואה הבלתי נגמרת לרוביקון, אין מקום להשוות לדיפנדר החדש?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 35. אורח/ת - דרור ברלי 22 בינואר ב 02:00

    אני באמת מאוהב.
    ואני כותב את זה ביד רועדת, כי זה לא סוד שאני מכור ל-Jeep/
    בשלב הראשון התבקשנו לעשות רק מבחני סולו - כשיאשרו לי השוואתי, תהיו בטוחים שאני לא אהסס.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 36. אורח/ת - Nimrod Vider 22 בינואר ב 02:00

    כתוב מקצועי ומרתק ! ברל'ה יא תותח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 37. אורח/ת - Boaz Hershgal 22 בינואר ב 02:00

    הרכב הזה הוא עוד צעד בדרך לרכב שלא צריך נהג - רק צריך לממשק אותו לתוכנת ניווט. את כל השאר הוא עושה לבד.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 38. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:01

    למה דווקא לדגם הקשוח עם גלגלי ה 35 אינצ' אין אופציה לניתוק מוט מייצב קידמי?
    ומה זה אומר שיש ניתוק מוט מייצב ברכב עם מתלים נפרדים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 39. אורח/ת - דרור ברלי 22 בינואר ב 02:02

    כי גלגל ה-35 הוא לא במפרט הסטנדרטי, אלא חלק מחבילת אבזור. והיצרן החליט שלישראל, היא זמינה רק לדגם ספציפי (שהוא דווקא לא הבדלנדס, שהוא הדגם ה"קשוח" לעבירות טכנית, אלא לווילדטראק, שהוא אמנם "קשוח", אבל מוגדר כמיועד לנהיגת שבילים/מדבר מהירה. למה הם עשו את זה? ככה).
    בארה"ב חבילת האבזור הזו זמינה לכל הדגמים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 40. אורח/ת - דרור ברלי 22 בינואר ב 02:02

    כי גלגל ה-35 הוא לא במפרט הסטנדרטי, אלא חלק מחבילת אבזור. והיצרן החליט שלישראל, היא זמינה רק לדגם ספציפי (שהוא דווקא לא הבדלנדס, שהוא הדגם ה"קשוח" לעבירות טכנית, אלא לווילדטראק, שהוא אמנם "קשוח", אבל מוגדר כמיועד לנהיגת שבילים/מדבר מהירה. למה הם עשו את זה? ככה).
    בארה"ב חבילת האבזור הזו זמינה לכל הדגמים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 41. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:02

    דרור ברלי - החלטה מוזרה, תודה על התשובה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 42. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:03

    דרור ברלי - החלטה מוזרה, תודה על התשובה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 43. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:04

    בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
    קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
    מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 44. אורח/ת - Tzipor Gabriel Amor 22 בינואר ב 02:04

    יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 45. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:04

    בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
    קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
    מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 46. אורח/ת - Tzipor Gabriel Amor 22 בינואר ב 02:04

    יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 47. אורח/ת - Tzipor Gabriel Amor 22 בינואר ב 02:04

    יופי של כתבה, שאפו לעידו שהשתתף במבחן, אהבתי אבל נשארת עם הרוביקון שלי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 48. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:04

    בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
    קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
    מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 49. אורח/ת - Arie Osherov 22 בינואר ב 02:04

    בסופו של יום השאלה היא איך הוא ביחס לרנגלר רוביקון מוגבה, כאשר מוט המייצב מנותק עם צמיג שטח 33 אינצ' וכל הנעילות עובדות?
    קשה לי שלא לחוש, שבסגמנט הזה, גם הברונוקו לא יצליח לרנגלר במעלות רצינים שמביאים אותך לגבול.
    מדרגת נקרות זה נחמד, אבל גם לנקרוזר עולה שם די בקלות. על פי התמונות זה מרגיש לי שבכל הנוגע למהלכי מתלה זה עדיין לא כוחות, הלוואי שאני טועה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 50. אורח/ת - Tzipor Gabriel Amor 22 בינואר ב 02:05

    Nimrod Vider - ולברונקו הזה אתה מחכה?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 51. אורח/ת - Nimrod Vider 22 בינואר ב 02:06

    Tzipor Gabriel Amor
    אם הוא רוצה שיחכה הוא לי.
    את הסופה אני לא מחליף.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 52. אורח/ת - דרור ברלי 22 בינואר ב 02:06

    Tzipor Gabriel Amor
    אני לא מחכה, אבל בהחלט רוצה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 53. Sgill 23 בינואר ב 18:40

    סוף סוף ג'יפאי אמיתי בוחן את הרכב בארץ ולא כתב רכב שמתנייד ביום יום על קטנוע ולא מכיר את השטח והצרכים האמיתיים של הג'פיאים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 54. אורח/ת - אלפרד 24 בינואר ב 08:44

    כל הכבוד הברונקו מזכיר לי מאוד את ההאמר H3 סרן אחורי חי ומשולשים קדימה עם זרועות הגה חלשים וגלגל 33 המיצרן הבעיה העיקרית למי שנכנס לשטח טכני הברונקו סובל מבסיס גלגלים ארוך מדי יותר מההאמר H3 מתישב על סלעים בלי בעיה לפי דעתי מומלץ עם צמיג 35 לפחות וכמובן קיט הגבהה לפחות 2" . בהצלחה לפורד מקווה שיחזיקו מעמד ולא יקרה להם למה שקרה למותג האמר.
    ​​​​​

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 55. אורח/ת - Amos Chachmon 25 בינואר ב 02:00


    ג'יפ יש רק אחד , רוביקון!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 56. profile image Ogash Ofer 25 בינואר ב 02:03

    Omri Shimoni -חזרה למקורות


    הוספת תגובה צטט והגב
  • 57. אורח/ת - יניב 25 בינואר ב 15:41

    תודה רבה על הכתבה המעולה! מכל הביקורות שעלו, את זאת (כרגיל) הכי נהנתי לקרוא...
    רק דבר אחד שיש לי לומר - אני לא מבין את ההתעקשות על ידית העברה פיזית לLOW במקום כפתורים. היה לי ג'ימני משופר בכל טוב למשך כמה שנים, ובו ההעברה בוצעה ע"י כפתורים, עבד פיקס עם אפס תקלות ונוח מאוד. אפילו גרם לזה שכשהשאלתי רוביקון מקרוב משפחה - התרגזתי על הידית ותהיתי למה זה לא כמו אצלי בג'ימני :D

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול