פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: יומן מסע חוצה ישראל לנשים - פסח 2024

02 במאי ב 18:00 6 תגובות 2506 צפיות נמרוד וידר
ימים לא פשוטים לצאת למסע חוצה ישראל, ובטח לא פשוטה ההתנתקות כמו שאנחנו אוהבים כל כך במסעות הללו. חשבתי שבזמן הזה כבר נהיה "אחרי האירוע" של המלחמה ולכן לתת לכמה שיותר נשים להצטרף אלינו, גם אם זה אומר לצרף נהגות "ירוקות" יותר בשטח וגם רכבים קלים יותר ולחרוג קצת ממסע חוצה ישראל נשים פסח, שהוא בדרך כלל קשוח יותר.
אז חשבתי... אנחנו ממש לא בסוף המלחמה ואולי אפילו לא באמצע, יחד עם זאת התייצבו 19 ג'יפים עם כ-30 נשים מנוסות יותר או פחות, למסע המופלא שעברנו כולל חווית "ליל ההפצצה האירנית"

לכתבה - יומן מסע חוצה ישראל לנשים - פסח 2024
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - תמר 02 במאי ב 18:57

    חוויה מדהימה!
    זו הפעם הראשונה שלי כמשתתפת בחוצה (או בכלל בטיול ג'יפים), אחותי (שתזכה לחיים ארוכים) שיכנעה אותי להיות המלווה שלה, ואיזה חוויה זו הייתה! הנשים/הנהגות/הגיפאיות כולן לביאות מדהימות שעוברות כל מכשול בלי בכי, בלי תלונות ועם הרבה הרבה מצב רוח טוב.
    האווירה הייתה כל כך תומכת, מחזקת ומעצימה שאני בטוחה שאם תינתן לי ההזדמנות אני אשוב ואחזור על החוויה בחוצה נוסף. בהחלט נשארתי עם טעם מתוק של עוד.
    תודה לנמרוד המדריך המדהים שעזר (גם לי) לעבור מכשולים בלי לגרום שום נזק. תודה לאודי ובני שליווי אותנו ונתנו הרגשה של בטחון ותמיכה. ותודה ענקית לכל הנשים הנפלאות שהכרתי בימים האלה. שואבת מכן המון כוחות. מקווה שנתקאה בחוצה הבא.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - עדן 02 במאי ב 19:38

    כבר חוצה שלישי אליו אני מגיעה, שכל פעם מגיע בדיוק בזמן כאוויר לנשימה..
    כיף לפגוש את הבנות הוותיקות ולהכיר את הבנות החדשות, שכל אחת ואחת בדרכה מדהימה, מיוחדת ואלופה!! כבחורה הצעירה בחבורה, או כפי שמירב מכנה אותי ״ינוקה״ אני לומדת כל כך הרבה מכל אחת ואחת.. ובעיקר מנמרוד האלוף שאין שני לו!! אומנם אני והגרנד ויטרה שלי ״החולייה החלשה״ אבל בזכות נמרוד וציפור האלופים שבמקצועיות רבה עוזרים לי ולגרנד ויטרה הנמוך שלי לעבור כל מכשול בהצלחה בלי לפגוע בשום דבר..
    אז תודה לנשים המדהימות והאדירות שהיו חלק מהחוצה הזה,
    תודה לאודי ובני המדהימים שליוו במקצועיות רבה,
    ותודה ענקית לנמרוד שמוביל כל פעם מחדש את החוצה במלא הומור, רגישות ומקצועיות רבה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - חנית פוגל 02 במאי ב 19:40

    מומלץ ביותר!!!❤️💙🩵
    חוויה מדהימה, זה היה טיולדת מדהים עבורי, הפתעה מוחלטת מהנשים המדהימות שפגשתי בדרך, מהצוות המקצועי בכיכובו של נמרוד וידר.
    5 ימים לפני המסע פגשתי בחוף הים באילת את שייני המהממת שהציעה לי לחבור אליה לג'יפ ומשם הכל היסטוריה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - ריקה 02 במאי ב 21:48

    פעם ראשונה בחוצה. יצאתי כמלווה של איילת. ואו! היה כ"כ מאתגר, רציני, מעורר השראה, מצחיק. הכרתי נשים אלופות, חזקות, סופר רציניות ומדריך הכי מקצועי בעולם. היה ממש פלא לראות את כולם עובדים, חוצים מכשולים מטורפים, עם אהבת שטח בעיניים. תודה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - תרצה ילון קולטון 02 במאי ב 23:13

    השתתפתי בכל מסעות החוצים פרט לאחד שהרכב שלי נגנב בחוסר התחשבות יומיים לפני היציאה. מסע החוצה בשבילי הוא סימן דרך...הנה הגיע עוד מסע מופלא שנותן המון כוחות ואושר. הפעם היה מעט שונה המון בנות צעירות שמחות ונלהבות. כשחמישים שנים מבדילות ביני לצעירה שבהן. נמרוד האחד והיחיד שמצליח להוביל באהבה לשטח ולרכבים ושלא נדבר על אהבתו לכל עדת הבנות הנפלאות. אודי ובני שתומכים גם הם. כבר מתגעגעת ומחכה לחוצה הבא.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - גבר גבר 03 במאי ב 21:18

    הייתי שמח להיות זבוב על החלון.
    בכל אופן כל הכבוד לכן!

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול