פורומים

 - שטח 4x4

יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

17 באוקטובר 2009 ב 16:26 נערך 19 באפריל 2019 ב 07:21 37 תגובות 96306 צפיות profile imageדני דיאמנט
לקראת עונת הטיולים הקרבה ובאה, זה הזמן להכין את הפורסטר לקראת יציאה לשטח.
מגן גחון: בכל עיר במוסך סובארו המרכזי ניתן להתקין מגן גחון שניבנה והותאם במיוחד עבור הפורסטר. עלותו בטלה לעומת הנזק שעלול להגרם לרכב ביציאה לשטח ללא מגן גחון. במוסכים המתמחים ברכבי שטח ניתן גם-כן למגן הגחון.
הגבהה: מוסכים רבים המתמחים ברכבי שטח יוכלו להגביה את הפורסטר. כיום, ניתן להגביה את הפורסטר אצל יובל מלמד במוסך בהרצליה בגובה שהיצרן מתיר ולקבל אישור טכניון לשינוי מבני ברכב. (במקרה של חו"ח תאונה עם נפגעים, אתם עלולים למצוא עצמכם ללא ביטוח אם אין אישור להגבהה. ולהבדיל, לפני מס' שבועות פורסטר טורבו מוגבה התהפך בנתיבי איילון. בוחני הרכב עטו על נושא ההגבהה. למזלו של הנהג, היה לו אישור טכניון כנל). חיסרון: המחיר בסובארו אינו זול (לעומת הגבהה במוסכים אחרים). יתרון: אישור טכניון לשינוי מבני - נותן תוקף חוקי להגבהה.
צמיגים: אין לשנות גודל הצמיג מעבר לרשום ברשיון הרכב (גם הורדה מהכביש ע"י המשטרה דוח וגם חשש שחברת הביטוח תתנער במקרה תאונה). חשוב ש-4 הצמיגים יהיו זהים בגודל, דגם, יצרן, גיל ומצב פיזי. המעוניינים, יוכלו לקבל ממני קישוריות להסבר על תחזוקת צמיגים.
הוספת תגובה
  • 1. profile image DEKORAN 17 באוקטובר 2009 ב 17:51

    הגבהה סובארו פורסטר

    שכחת לציין שההגבהה במוסך סובארו היא ע''י ספייסרים אני החלפתי קפיצים לדעתי עדיף וזול יותר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. profile image דני דיאמנט 17 באוקטובר 2009 ב 18:05

    לא שכחתי. פשוט לא נכנסתי לאפשרויות השונות של הגבהת הרכב ואכן, קיימות מס' שיטות להגביה הרכב. במוסך סובארו המרכזי מגביהים על ידי ספייסרים ונכון, יש לא מעטים הטוענים שהגבהות כמו שציינת ואחרות עדיפות. כן מצאתי לנכון להביא לידיעת המתכוונים להגביה את הרכב, את המשמעויות החוקיות. כמנהל פורום אינני ממהר לעודד ביצוע שינוי מבני ברכב שאינו עולה בקנה אחד עם לשון החוק ושעלולות להיות לו משמעויות לא פשוטות במקרים של תאונה ו/או נפגעים. מהכרותי רבת השנים את אוכלוסיית מטיילי סובארו, אני יכול להעיד שמדובר באוכלוסייה מאוד זהירה השוקלת צעדיה בזהירות רבה (וטוב שכך!!!). לאוכוסייה זו מיועדים דבריי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. profile image Ogash Ofer 17 באוקטובר 2009 ב 18:30

    אכן ייעוץ ראוי ומצוין

    האם יש מערכות מתלים (קפיצים ובולמים) עבור הפורסטר שיש להם אישור של מכון התקנים?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image דני דיאמנט 17 באוקטובר 2009 ב 18:55

    מכון התקנים כבודו במקומו מונח. אך הוא אינו רלוונטי. רק מה שהיבואן ביקש לו אישור ונרשם במשרד הרישוי - תקף. לדוגמה: על גבי דלת הפורסטר, היצרן הדביק מדבקה עם המלצה ל-3 סוגי צמיגים (כביש, בוץ שלג ומשולב). היבואן רשם במשרד הרישוי רק את הצמיג המשולב ועל על-פי חוק חל איסור מוחלט להשתמש במידות ובסוג שהיצרן עצמו המליץ מעבר לרשום ברישיון הרכב. קיים סט מדרום אפריקה ומן הסתם סטים נוספים של שילוב בולם עם קפיץ להגבהת הפורסטר שנעשה בהם שימוש נרחב בעולם. אין בעייה חוקית להשיג להם תקינה במכון התקנים. אבל..... כל עוד משרד הרישוי לא אישר שימוש בסט להגבהה, הדבר לא חוקי. סובארו קיבלו ממחלקת הרכב בטכניון אישור כי ההגבהה עומדת בכל הסטנדרטים האירופאים והאמריקאים לבלימה וכיוב ולפיכך, יש להם אישור חוקי ממי שהמדינה הסמיכה אותו כבר-סמכא לביצוע הבדיקות ומתן האישורים. מאחר ובטסט לא מתייחסים לנושא ההגבהות - המציאות מכתיבה איש הישר בעיניו יעשה.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורנה 18 באוקטובר 2009 ב 12:17

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    עשיתי מגן גחון בפורסטר שזה בערך 5 סמ כאשר הלכתי לברר שקשר להגבה נותנים רק 2.5 אינצ' שזה ה - 5 סמ שלפני המגון.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image דני דיאמנט 28 באוקטובר 2009 ב 14:19

    אלו שרכשו את ה-New Forester' קיבלו את הרכב עם צמיגי ברידג'סטון H/T שהם צמיגים המיועדים לנסיעה על כביש. הדגם הקודם סופק לאורך תקופות ארוכות עם יוקוהמה גיאולנדר A/T-S שהוא צמיג רב תכליתי: גם לכביש וגם לנהיגה בשטח. (כמובן שיש צמיגי שטח מובהקים = M/T אבל המחיר הוא באי התאמתם לנסיעת כביש יומיומית). אנא קחו זאת לשימת ליבכם. 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. profile image itzikfrid 05 בפברואר 2010 ב 13:14

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    דני תודה על המידע המועיל. האם ההמלצה שלך למגן במוסך סובארו? מה לגבי Asfir? באיזשהו פורום מצאתי גם המלצה על ארז מסדנת אוברלנד

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image דני דיאמנט 05 בפברואר 2010 ב 14:24

    מגן גחון לפורסטר

    יצא לי לראות כמה מגיני גחון שהותאמו לפורסטר / אאוטבק. חלקם נראה כמו אילתור ועלותם היתה נמוכה יחסית. אין לי מושג מה איכותם ויעילותם. במוסכים המרכזיים של סובארו ניתן להרכיב מגן שהותאם במיוחד ובמדוייק לרכב. לא זול אבל מתאים בדיוק, אין רעשים ובעיות אחרות. נסיוננו עם מגיני הגחון שמסופקים במוסכי החברה, מצויין. לגבי האחרים - אם יש מי שמורכב בריכבו מגן שונה, אנא עדכנו אותנו בחוות דעתכם.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. profile image itzikfrid 06 בפברואר 2010 ב 15:18

    סובארו פורסטר

    תודה

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image יוסף נעים 06 בפברואר 2010 ב 17:55

    אני מציע לבדוק

    אני מציע לבדוק ביסודיות את הנושא ניתן להתקשר למשרד התחבורה לאבנר פלור מנהל אגף הרכב בנושא 035657103 לפי הידוע לי אין אישור להגהה ברכב ולא אישור למגן טמבון מברזל ולא שינוי ממה שקבע יצרן הרכב לצמיגים לא מזיק לשאול את השאלות עוד לפני שיש בעיה לנהג ברכב לשאלות יוסף נעים 0505619050

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. profile image דני דיאמנט 06 בפברואר 2010 ב 18:49

    אי דיוקים קלים בדבריך

    יוסף נעים כתב/ה:
    "אני מציע לבדוק ביסודיות את הנושא ניתן להתקשר למשרד התחבורה לאבנר פלור מנהל אגף הרכב בנושא 035657103 לפי הידוע לי אין אישור להגהה ברכב ולא אישור למגן טמבון מברזל ולא שינוי ממה שקבע יצרן הרכב לצמיגים לא מזיק לשאול את השאלות עוד לפני שיש בעיה לנהג ברכב לשאלות יוסף נעים 0505619050"
    יוסף תודה על הערותיך אך למיטב ידיעתי חלקן לא מדוייק ועלול להטעות. ראשית, אני מסכים שעל-פי חוק חל איסור מוחלט לבצע כל שינוי מבני ברכב. האם החוק מיושם? - בוא נבדוק: מגן טמבון מברזל או מגן חזירים בלשון העם. אסור בתכלית האיסור על-פי חוק. ובכל זאת, מאות רכבים נוסעים עם התקן זה ובסדנאות שיפור ומיגון ממשיכים להתקין אותן. הבעייה: חוסר אכיפה של החוק והתעלמות מוחלטת של מכוני הרישוי מהתופעה רק מעודדים המשך התקנת הסכנה הזו על רכבים. צמיגים: כתבת כמומחה, שצמיגים המורכבים על הרכב, חייבים להיות רק על פי מה שקבע היצרן. טעות! - חוקית מותר לנסוע עם צמיג רק כפי המופיע ברישיון הרכב, היינו, מה שהיבואן רשם במשרד התחבורה. בפורסטר לדוגמה היצרן ממליץ במדבקה מאירת עיניים על סף הדלת על 3 גדלים / סוגים שונים של צמיג (כביש, שטח, שלג). היבואן רשם את צמיג הכביש ואסור לך לנהוג בצמיג במידה ובגודל שאינו מופיע ברשיון הרכב גם אם היצרן מתיר/ממליץ על כך!!!!!. כך שבישראל לא סופרים את היצרן בכלל ומה שקובע זה הרישום ברשיון הרכב (בשונה מכל העולם שם מה שהיצרן ממליץ הוא הקובע) ודבריך עלולים להוביל לטעות. אנחנו טוענים שמידות הצמיג חייבות להיות זהות לחלוטין לכתוב ברשיון הרכב אך לגיטימי השימוש בצמיג עם מאפיינים שונים (כביש או שטח או משולב). ונושא אחרון: - הגבהות. הגבהה היא שינוי מבני ברכב. הדבר אסור על פי חוק. בישראל אלפי רכבים מוגבהים לעיתים באופן חובבני ומפחיד. איש מאיתנו לא שמע על רכב כזה שנכשל בטסט או הורד מהכביש בביקורות כלשהן. לאחרונה, חברות הביטוח מנסות להתנער מאחריותן לתשלום פיצויים במקרה תאונה עם נפגעים כשיש הגבהה בנימוק שהשינוי המבני ברכב = הגבהה, הוא הסיבה לתאונה. חברת סובארו היא היחידה למיטב ידיעתי, שקיבלה מהטכניון אישור להגבהה אותה היא מבצעת. באישור הטכניון רשום בין היתר: ברכב מ.ר. XXXXXXX הותקנה תוספת הגבהה, אשר תואמת להתקנה שאושרה על ידי המעבדה לרכב של הטכניון שמפורט בדוח מספר 95409/ב והמאשר כי הרכב עומד בדרישות התקן האירופאי ליציבות ISO 3338 ותקן לבלימה לפי TYPE - 0. אנחנו כאן מקוראים חד-משמעית לנהוג על פי חוק. יחד עם זאת, מבחן המציאות מוכיח לצערנו, כי איש הישר בעיניו יעשה בנושאים הנל. לצערנו, כמעט ואין אכיפה לא משטרה ולא מכוני הרישוי.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. שלום בכר 06 בפברואר 2010 ב 19:00

    מיגון והגבהות לפורסטר.

    שלום ברשותי פורסטר מודל 99 לפני כשנה הגבהתי ועשיתי מיגון גחון לרכב עי איתי מיליניאק שהוא זה שייצר את ההגבהות(ספייסרים) ומגן גחון לרכבי הפורסטר ,מרוצה צאוד מהעבודה שלו,בחור זהב הכל באישור כולל קבלות,ממליץ בחום .איתי מליניאק ייעוץ הנדסי תכנון מערכות פיתוח ייצור ושיווק 052-8725069

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. svirsky 21 בדצמבר 2014 ב 21:47

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    ברצוני לבדוק מיגונים והגבהות לאוטבק 2008 3R. האם למישהו יש המלצות. 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. zhalpern 26 בינואר 2015 ב 10:50

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    מה לגבי הרכבים החדשים כמו xv האם יש עבורם מגינים גחון מגיני רוח לחלון גגונים מתאימים

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. ofer2870 24 במרץ 2015 ב 15:33

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    מי יודע לעדכן על טיול קרוב אני עם XV 2000

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. profile image דני דיאמנט 24 במרץ 2015 ב 17:23

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    תוכל לקרוא על טיולי מועדון סובארו וג'יפונים בפייסבוק בדף: פורסטר בשטח, או לשלוח אליי שם ומייל למס' הנייד המופיע מטה ותצורף למאות החברים שמקבלים מידע מסודר על טיולים ועוד מעל 10 שנים...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 17. ofir cohen 26 במרץ 2015 ב 16:38

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    שלום דני, אני רוכש כעת פורסטר 2013 X. הרכב עם צמיגיו המקוריים ואני שוקל להחליפם בעדיפות לצמיגי 50:50.אני מבין מההתכתבות מלפני כשנה וחצי שהיוקוהמה גיאולנדר הם המומלצים ואלי היחידים שרלבנטיים. א. האם יש עוד סוגים מומלצים? ב. מניסיונך עם היוקוהומה או עם צמיגי שטח אחרים בפורסטר, מה החסרון ? - רעש, שחיקה, צריכת דלק? תודה מראש אופיר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 18. profile image דני דיאמנט 28 במרץ 2015 ב 07:04

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    אופיר שלום, הרוב המוחלט של חברי המועדון שעברו לצמיגי חצי-חצי העדיפו את היוקוהמה גיאולנדר A/T-S. יש צמיגים דומים כמו המקסיס ועוד אבל הם יותר קרביים (יותר שטח פחות איכות חיים בכביש). לשאלתך: הצמיגים של יוקוהמה מפתיעים לטובה באחיזת הכביש המצויינת שלהם, אך מטבע הדברים, כשמחפשים את הטוב משני העולמות (כביש ושטח) אין ארוחות חינם ויש פשרות: הצמיגים טיפה יותר קשים בכביש, קצת יותר רועשים, יש עלייה קלה מאוד בצריכת הדלק. ההבדל בינם לבין צמיגי כביש דרמטי בשטח: הם חזקים (עמידות לתקרים וקרעים), אחיזה מצויינת ובלאי נמוך. הבעיות: לא תמיד בנמצא ולעיתים יש להמתין מספר שבועות ליבוא. קוד המהירות שלהם H ולא V.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 19. profile image leornevo 30 במרץ 2015 ב 06:11

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    היה לי צמיגי יוקהמה 50:50 על ג'יפון אחר והם אכן מעולים !! אבל תיקנו אחד רזרבי כי אם עליתם על ברזל ונחתך אחד, לפעמים תיתקעו חודשים ללא אפשרת רכישה , כי היבואן מחזיק מלאי מצומצם מכול סוג,,, לזכותם יאמר שהם כיפיים בכביש וכיפיים בשטח והחזיקו 5 שנים !!! אז אם אתם הולכים עך הכיוון הזה,, תיקנו אחד רזרבי ,,,בהצלחה - גיפונאי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 20. aff-tar 05 במאי 2015 ב 07:07

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    ככל הנראה, אין כרגע בארץ צמיגי Yokohama Geolandar A/T-S 215/65R16 98H.

    יש למישהו מידע, איך להסיגם? הזמנה דרך יבואן? יבוע אישי?

    או שתמליצו על תחליף?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 21. profile image דני דיאמנט 05 במאי 2015 ב 07:32

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    לשאלתך לגבי חלופות. אני מניח שתמצא. ניסיוננו רב השנים עם הפורסטר מחזיר אותנו שוב ושוב ליוקוהמה שכרגע לא במלאי. הייתי ממליץ להעזר בסבלנות שבועיים שלושה ולהמתין עד להגעתו של מלאי חדש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 22. רועי11 05 במאי 2015 ב 15:06

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    aff-tar כתב/ה:
    "
    ככל הנראה, אין כרגע בארץ צמיגי Yokohama Geolandar A/T-S 215/65R16 98H.

    יש למישהו מידע, איך להסיגם? הזמנה דרך יבואן? יבוע אישי?

    או שתמליצו על תחליף?
    "
    אהלן aff-tar, יש לי 4 צמיגים בדיוק כמו שאתה מחפש. משומשים במצב מצוין. היו על הכביש אולי 500 קמ והורדתי אותם כשמכרתי את הפורסטר. צור קשר אם אתה מעוניין.
    ראיתי גם שהעלית את הסרטון מנחל גלים. מסלול נחמד. אוכל להסביר לך גם על שביל העיזים. מעט יותר מאתגר..
    רועי
    0528662126

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 23. zhalpern 20 ביולי 2015 ב 07:26

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    אין תגובה לגבי  הxv   האם יש אביזרים לרכב זה הכולל מיגון ????????

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 24. profile image Ogash Ofer 23 ביולי 2015 ב 02:44

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    zhalpern כתב/ה:
    "
    אין תגובה לגבי  הxv   האם יש אביזרים לרכב זה הכולל מיגון ????????
    "
    מיגון אפשר לרכוש ל-XV (אם אני זוכר נכון). צמיגים - כבר קשה יותר למצוא בחתך ''שטח'' טוב יותר. מתלים והגבהות - אין. ושאר התוספות הן רק קישוטים.  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 25. varona_t 17 בדצמבר 2015 ב 22:42

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים


    היי,

    יש לי פורטסר 2008 דגם ישן ( 2000-2008) חתך צמיג 215/60R16.

    אני מבין שיש בעיה להשיג את צמיגי Yokohama Geolandar A/T-S 215/60R16 .
    מי כן מוכר אותם בארץ על מנת לבדוק זמינות? אשמח לעזרתכם. תומר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 26. k9nadav 06 באפריל 2017 ב 11:17

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    שלום לכל הפורום,

    בנושא ההגבהות, רכשתי פורסטר עם בולמים אחוריים חלשים, ואני חושב על להגביה את הרכב, מה גם שרוב הסיכויים שהקפיצים נפגעו ועל כן אני שוקל:
    1. בולמים חילופיים הגבהה/ ספייסרים
    2. החלפת סט בולמים וקפיצים
      ככלל מטרת הרכב היא בעיקר טיולי שבילים אך בכוונתי להכנס בהדרגה לטיולי שטח אז גם אדאג למיגון,
    אודה להמלצות, לידים והערכות מחיר

    יןם טוב,
    נדב

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 27. profile image rafi2803 25 באפריל 2017 ב 11:04

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    יש למישהו את הטלפון של יובל מלמד?  

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 28. profile image דני דיאמנט 26 באפריל 2017 ב 14:03

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    השבוע הגיע מלאי צמיגים במידה שחיפשת. 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 29. profile image דני דיאמנט 26 באפריל 2017 ב 14:04

    יוצאים לשטח: מיגונים, הגבהות, צמיגים

    תומר - השבוע הגיע מלאי צמיגים במידה שחיפשת. 

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 30. profile image Ogash Ofer 16 בספטמבר 2017 ב 21:03 נערך 16 בספטמבר 2017 ב 21:03

     

     

    אישור על שינוי קוד מהירות בצמיג

    שינוי קוד מהירות ל-H ברישיון הרכב - מאפשר הרכבת צמיג​י​ 50/50 ​ כמו היוקוהמה גיאולנדר A/T-S 

     

    אתר השטח הישראלי

     

     

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 31. avi_zooaretz841 11 באוגוסט 2019 ב 18:07

    היי עופר כולם,

    טוב אז בשעה טובה קניתי ג'יפ סוזוקי גראן ויטרה שלוש דלתות שנת 2012 (רק עם 69 אלף ק"מ!) והייתי שמח לדעת לגבי מיגונים הגבהות ולאיזה צמיגים כדי לי להחליף
    הג'יפ הולך לשמש אותי בעיקר לטיולי שטח לסופ"שים וכו כך שרוב השבוע הוא הולך לנוח בחנייה.
    אשמח למידע אצל מתקינים אמינים וטובים (כמו כן האם ההגבהה אמורה להשפיע על עוד גורמים בנסיעה כגון ביטיחות בכביש , צריכת דלק וכו')?
    המייל שלי avi.zooaretz.81@gmail.com למי שרוצה לכתוב בפרטי

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 32. profile image Ogash Ofer 11 באוגוסט 2019 ב 18:19

    אהלן אבי,
    ראשית תתחדש - גרנד ויטארה זו רכישה טובה.
    מיגונים - זה פשוט וכל היצרנים/סדנאות עושים.
    הגבהה - זה יותר מורכב ורק למעטים יש סט מאושר לגרנד-ויטרה.
    צמיגים - עליך לשמור על המידה ולהרכיב סט טוב של צמיגים בחתך AT.
    מציע לך לפנות לסדנאות הגדולות ולבדוק: פרו-ג'יפ / אספיר / גתוס

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 33. Zrotbart 13 באוקטובר 2020 ב 17:02

    עופר שלום,
    יש לי XV חדשה . כפי שבוודאי ידוע לך , הגלגל החליפי קטן ולא בגודל הסטנדרטי .
    האם ידוע לך היכן ניתן להשיג גלגל בגודל מלא בכדי שאוכל להשתמש בו כחליפי בטיולי שטח ?

    המון תודה ,
    זאב

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 34. profile image Ogash Ofer 13 באוקטובר 2020 ב 18:59

    Zrotbart כתב/ה:
    "

    עופר שלום,
    יש לי XV חדשה . כפי שבוודאי ידוע לך , הגלגל החליפי קטן ולא בגודל הסטנדרטי .
    האם ידוע לך היכן ניתן להשיג גלגל בגודל מלא בכדי שאוכל להשתמש בו כחליפי בטיולי שטח ?

    המון תודה ,
    זאב

    "
    השיטה הכי זולה זה למצוא גלגל חלופי במגרשי פירוק של כלי רכב שעברו תאונות דרכים.
    יש מגרשים שכאלו באזור רמלה / ראשון לציון או להזמין בחנויות חלפים שעוד נשארו בדרום רחוב המסגר בתל אביב.
    ואפשר לנסות גם אצל צמיגאים (פנצ'ר-מאכרים) גדולים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 35. moshsi33606 12 באפריל 2021 ב 11:17 נערך 12 באפריל 2021 ב 18:37

    יש למישהו מושג איזה שמן הולך בדפרנציאל של טריוס 2006

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 36. profile image Ogash Ofer 12 באפריל 2021 ב 18:38

    moshsi33606 כתב/ה:
    "

    יש למישהו מושג איזה שמן הולך בדפרנציאל של טריוס 2006

    "
    כנראה ששמן ממסרות טוב בדרגת צמיגות 75W עד 90 יתאים.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 37. alex.scandler932 25 בפברואר ב 15:13

    פוסט מעולה זעוזר להרבה נושאים תודה , יש משהו לתחום וטרינים בצפון?

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול