פורומים

 - שטח 4x4

 - מבחן דרכים מיצובישי אאוטלנדר Mitsubishi Outlander PHEV

24 באוקטובר 2014 ב 09:24 5 תגובות 26204 צפיות אתר השטח 4X4

תופשת מרובה - האאוטלנדר PHEV הוא זן חדש בארץ. קצת חשמלי, קצת היברידי, קצת מאריך טווח וקצת רכב פנאי. איך כל זה משתלב ביחד והאם הוא שווה את הכסף?

לכתבה

הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת 24 באוקטובר 2014 ב 12:02

    סליחה, אבל איפה הסקירה?!?

    חברים, אני אוהב את האתר שלכם ואת הכתבות, אבל הכתבה הזאת, אכזבה ובגדול!
    זו הפעם הראשונה שבאמת יש משהו חדש ומעניין, אך דווקא כאן לא היתה תשובה על אף שאלה מתבקשת. בייחוד כאשר הכתבה מפורסמת באתר ששמו 4X4 :-)

    למשל:
    א. כל נושא המנועים והמצמדים - איך בת'כלס התנהלות ההנעה של הרכב? האם אפשר לשלוט במעבר הכח? אם יש נעילת דיפ' או שאולי מנוע נפרד לכל ציר מונע את הצורך בזה? האם זהו 4X4 אמיתי או שכמו מאזדה 3, יש גלגל אחד שאם ייאבד אחיזה, צריך חילוץ?
    ב. האם יש לרכב גלגל חלופי רגיל/קטן/ערכת פנצ'רים?
    ג. כל נושא הגחון: האם יש רכיבים רגישים? האם המערכת החשמלית דורשת מיגון והאם אפשר למגן אותה בכלל? ד. זהו רכב שטח חשמלי. האם יש חשש להכנס עם הרכב הזה לקצת מים? האם גשר אירי קטן ישבית את האוטו?! ה. מערכת המולטימדיה של הרכב, האם יש אפשרות לתוכנת שטח? בשבוע שעבר התפרסם כאן מסלול ברמת עבירות קלה באיזור בית שמש. האוטלנדר עובר? :)

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 2. אורח/ת 24 באוקטובר 2014 ב 20:04

    תשובות לאלכס

    אלכס שלום רב,
    א. מערכת ההנעה של אאוטלנדר PHEV מורכבת משני מנועים חשמליים ומנוע בנזין, ובנויה להעדיף תנועה על חשמל. כאשר מנוע הבנזין פועל הוא לרוב מניע גנרטור שטוען את הסוללה. כאשר יש צורך בהנעה ישירה של מנוע הבנזין, אז הוא משולב על ידי מצמד לסרן הקדמי.
    כל הפעולה הזו מנוהלת באופן אוטומטי על ידי מחשב הרכב והנהג אינו שולט בדבר, פרט לכפתור נעילת 4X4 אשר מקבע את חלוקת הכוח בין הצירים לשימוש בשטח ובתנאי אחיזה דלים. היות ומדובר בהנעה כפולה הנשלטת על ידי בקרות אחיזה ומשיכה מתוחכמות, הרכב מסוגל להעביר כוח ולנוע גם בהצלבות קשות.

    ב. הרכב מצויד בערכת תיקון תקרים.

    ג. סוללת הרכב הממוקמת בגחון הרכב נמצאת במארז קשיח וממוגן. אין אפשרות להוסיף מיגון ובאופן כללי הרכב לא מיועד לשימוש שטח אינטנסיבי. ד. הסוללה נמצאת במארז אטום למים ובוץ, כך שאין מניעה להיכנס למים בדיוק כמו כל אאוטלנדר. ה. אין אפשרות להתקין תוכנת שטח במערכת המולטימדיה. ו. הרכב מסוגל להתמודד עם כל מסלול בעבירות קלה, בדיוק כמו אאוטלנדר רגיל ורכבי פנאי מקבילים

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 3. Ogash Ofer 24 באוקטובר 2014 ב 20:12

    מבחן דרכים מיצובישי אאוטלנדר Mitsubishi Outlander PHEV


    מקווה שבקרוב ניסע עם ה-PHEV ליום שטח ואז נוכל להוסיף התרשמות ותמונות מהשטח.

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 4. רוברט ו 26 ביוני 2015 ב 21:19

    בקיצור רכב שטח של הסופר

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
  • 5. אורח/ת - מיכה 08 באוגוסט ב 08:43

    כבל ומטען רכב PHEV
    לכל אלו שמתעתדים לרכוש PHEV
    יש בעיה מובנית באיכות כבל הטעינה
    לאחר שמוש של מספר חודשים הכבל בחיבור לשנאי סובל מנתק
    חברת כל מוביל מסירה לחלוטין אחריות גם על רכב חדש
    שיפוץ עולה בחברה 600 ש"ח עם אחריות מוגבלת של 3 חדשים
    מטען חדש יעלה לאחר הנחה 1550 ש"ח בקירוב
    לשיקולכם בעת קניית הרכב

    הוספת תגובה צטט והגב
    ביטול פרסם תגובה
ביטול פירסום תגובה