פורומים

 - אופנועים טרקטורונים ו-SBS

אופנוע ב.מ.וו מגיע ארצה M 1000 XR BMW

07 ביוני ב 11:56 0 תגובות 403 צפיות profile imageOgash Ofer

M 1000 XR BMW או S עם עיצוב דינמי וספורטיבי ובכמה חבילות

ה-M XR מצויד בכנפוני M ובפנסי LED קדמיים המעניקים לו מראה אגרסיבי ודינמי במיוחד המאפשר לזהות אותו בבירור, ולכך נוספת צביעה מיוחדת בגווני M המבדילה בין ה‑S1000XR וה-M XR. המראה הספורטיבי מקבל חיזוק בחלק האחורי החדש והצר בעזרת חיפוים רזים יותר, פתחי אוורור המגיעים ישירות ממסלולי המרוצים וידיות אחיזה לנוסע צרות יותר.

חבילת ה-M Competition מכילה חלקי קרבון רבים כמו חישוקי M מקרבון, כנף אחורית M , מגן שרשרת M, חיפויי צד, כנף קדמית, רגליות לרוכב ולנוסע M ועוד.

שני האופנועים מתהדרים בארגונומיה מעודכנת, הכוללת מושב חדש בעל גאומטריה משופרת בגובה של 850 מ"מ המאפשר חופש תנועה רב יותר לאורכו ולרוחבו.
בכך מתקבל כושר תמרון גבוה יותר יחד עם נוחות משופרת ברכיבות ארוכות או במסלול המרוצים.

ה-S 1000 XR החדש מצויד במנוע 4 צילינדרים טורי חזק המגיע ישירות מה S 1000 RR -בעל הספק של 170 כ"ס ומומנט של 114 ניוטון מטר.

דגם ה- M XR מגיע עם 201 כ"ס ומומנט של 113 ניוטון מטר ומשקל קל של 223 ק"ג.

ל-M XR יש תיבת הילוכים שונה עם יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים הרביעי, החמישי והשישי בהשוואה ל-S 1000 XR ולכן ההאצה וכוח המשיכה שיש לו חזקים יותר. כנפוני M משפרים את כוח ההצמדה, בלמי M עם קליפרים כחולים שפותחו במיוחד למסלולי המרוצים ומערכת מתלים מתקדמת מאפשרים לצמצם את התרוממות הגלגל הקדמי (וילי), להאיץ מוקדם יותר ולבלום מאוחר יותר בכניסה לפניות.

מצבי רכיבה, בקרת אחיזה דינמית וחיישן 6 צירים מתקדם

האופנוע מציע ארבעה מצבי רכיבה כסטנדרט, Rain, Road, Dynamic ו-Race ושלושה מצבי רכיבה המיועדים למסלול המרוצים Race Pro 1/2/3. לכך נוספים בקרת האחיזה הדינמית (DTC) מהדור החדש עם חיישן הפועל ב-6 צירים שונים וחיישן זווית הטיה המשפרים את רמות הבטיחות והביצועים במהלך הרכיבה.

מצב Race Pro כולל גם אפשרות להגדרת אפקט בלימת המנוע לפי דרישת הרוכב, ומערכת ה-Shift Assistant Pro מאפשרת החלפת הילוכים בלי לתפעל את ידית המצמד ובכך להאיץ את האופנוע ללא הפסקות בהעברת הכוח. ולכל רוכבי מסלול המרוצים – לרשותכם עומדת גם מערכת העזר המתקדמת להחלקה בבלימה ( (Brake Slide Assist המאפשרת החלקה בבלימה בכניסה לפנייה.

נקודות עיקריות – M 1000 XR:

מנוע: 201 כ"ס ו-113 ניוטון מטר
יחסי העברה קצרים יותר בהילוכים רביעי, חמישי ושישי
כנפוני M לשיפור כוח ההצמדה
בלמי M עם קליפרים בצבע כחול בעיצוב M
חבילת M Competition הכוללת חלקי קרבון כגון חישוקי M, מגן גלגל אחורי, מגן שרשרת, חיפויי צד, רגליות M לרוכב ולנוסע ועוד
מושב ספורטיבי
מפלט ספורטיבי מבית אקרפוביץ'
ארגונומיה המתמקדת ברכיבות ספורטיביות ארוכות ובמסלולי מרוצים
מערכת עזר להחלקה בבלימה בפנייה
מצבי רכיבה נוספים, כולל אפשרות לשינוי אפקט בלימת המנוע
מצבר M קל-משקל
בקרת שיוט אלקטרונית
ידיות מתחממות
משכך היגוי מתכוונן
ידיות מצמד ובלם M

נקודות עיקריות – S 1000 XR:

מנוע : 170 כ"ס ו-114 ניוטון מטר (5 כ"ס יותר מהדגם היוצא)
זרימת אוויר משופרת למנוע
מושב ארגונומי משודרג בגובה 850 מ"מ
בולם אחורי משודרג
חרטום בעיצוב חדש
מצבר חדש בעוצמה של 12 אמפר שעה (9 אמפר שעה בדגם הקודם)
מערכת Keyless Ride
מערכת Shift Assistant משודרגת
זנב משודרג עם פתחי אוורור ספורטיביים
שקע טעינה USB
פנס ראשי Pro כסטנדרט

דגם M 1000 XR מגיע לישראל ברמת גימור Competition המאובזרת ביותר
בצביעת
Blackstorm metallic/M Motorsport -
מחיר הדגם – 245,000 ₪

דגם S 1000 XR מגיע לישראל ב 3 רמות גימור:
Race - (אפשרות לגרסת מתלים נמוכים) - 159,900 ₪
Sport – 163,000 ₪
M – 190,000 ₪

הוספת תגובה
ביטול