פורומים

 - טיפוס הרים

כתבה חדשה: אלברוס 2017 - הגג של אירופה

22 באוגוסט 2017 ב 02:04 4 תגובות 11850 צפיות profile imageOgash Ofer
עבודה מסודרת, משמעת (רוסית) והמון סבלנות הם המפתח להצלחה וכך הצליחה רוב הקבוצה להעפיל לפסגת האלברוס - ההר הגבוה ביותר ביבשת אירופה, 5,642 מטרים. יומן המסע כולל החוויות של המטפסת דניאל וולפסון ושל המטפס רוני גור.
לכתבה
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - איריס חנגל 28 באוגוסט 2017 ב 15:12

    אני רוצה להודות לכל אחד ואחד מכם על מסע מופלא עם חבורת אנשים מקסימים ומיוחדים.

    עופר: ראש המשלחת בעל כרזימה וצ'ארם עם קשיחות מסוקסת אין ספק בשעת המבחן היית שולח את זרועותייך וידיך החזקות - וגורר כל אדם באשר הוא בעת נפילתו ועד עגינתו למקום היעד.

    גיא: "גבר גבר" אדם מקסים ומיוחד עם ענווה וצניעות בעל עיניים טובות וחמות, חבר שהייתי רוצה להכניס לתרמיל האישי בכל מסע, תודה שהיית מאד קשוב ליום הפסגה ונחלצת לעזרתי מהרגע הראשון שבו בחרתי להוציא את המקלות ולאור העובדה שהבנתי שההר הכניע את החוסן הפיזי שלי

    תודה על הנחת היד על הכתף בכל פעם שהקאתי את נשמתי זה הטעין אותי כל פעם מחדש ובלעדיך כנראה שהסוללה הייתה נגמרת ללא יכולת הטענה... תודה ענקית ובהערצה ללא סייג.

    דודי: איש השפיות, השקט וחוסן נפשי, תודה לך על שאפשרת לי מדי פעם לבהות בדמותך ולהתפעל מאישיותך האצילית שסחפה אותי ברגעים מסויימים לחוף מבטחים.

    רוני: בסלט תמיד תהיתי באם הצנון מוסיף טעם או ריח .תבונתך המהולה בקורט יהירות בהחלט תרמה לחיזוק מיתרי המח ומנעה דמנציה זמנית לאור דלילות החמצן

    תודה לך, ללא צנון בסלט קיים פגם באיכות הסלט.

    אפי: לכל פס ייצור נדרש איש בקרת האיכות וטיב הציוד בזכותך אנשים עמדו בתקן "אנשי השרפה"

    תודה על טוב לבך ועל הטיפים הקטנים שהפכו לימים לגדולים ומשמעותיים.

    סטנלי: סטנלי איש הרוח והנפש

    בכל ספינה נדרש רב חובל ובדרך כלל הוא גבוה ונאה עם עיניים ממזריות ולך הן כחולות כעומק האוקינוס, תודה על ההקשבה, על הדאגה והאכפתיות בזכותך בהחלט יכולתי לעגון בבטחה בכל זמן ומקום.

    דניאלה : אהובתי המיוחדת במינה, חברה מפרגנת שנוטעת מוטיבציה בכל עץ שננטע ודואגת שיצמיח שורשים חזקים ועמוקים.

    תודה שבקשת ממני להצטרף למסע איתך, תודה שהוספת פרק נוסף לכרך של ספר החיים שלי.

    את מיוחדת, יפה , חזקה ונחושה

    אוהבת אותך ❤ איריס

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - דניאל וולפסון 28 באוגוסט 2017 ב 20:49

    ואוו.... מסתכלת שוב על התמונות ונזכרת בכל החוויה אדירה זו . מסע אדיר! יוצא דופן ! מיוחד! פשוט ואוו ענק . עופר מחכה ליעד הבא יותר אתגרי יותר קשה יותר מהכל! מתי יוצאים למסע הבא? נ.ב. מעכשיו רק בהרכב המנצח שלנו! -תודה ענקית לאמיר על כל הארגון ודאגה ועופר שבזכותך המסע היה כל כך בטוח עם תחושת בטחון אינסופית ! הכי מרגש ומעניין! - דניאל וולפסון

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - אפי רחימי 04 בספטמבר 2017 ב 12:11

    ברצוני להביע את הערכתי לכל חברי הקבוצה המיוחדת :עופר אוגש ,גיא,רוני,דודי,סטנלי, איריס ודניאל על התמיכה והעזרה במיוחד למדריך המהולל וכול יכול שידוע לתת מענה לכל מקרה ובכול מצב כי ויודע להיות קשוב לכולם, כה ירבו מסעות כאלה, אני כבר מצפה לפרויקט הבא.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 14 בספטמבר 2017 ב 22:04

    נוספו תמונות מטקס חלוקת התעודות 13.9.17

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול