פורומים

 - כביש ספורט

2019 היא שנת הפרסים של BWM

09 בינואר 2020 ב 07:47 0 תגובות 923 צפיות profile imageOgash Ofer
המראה והתקדמות החידושים הטכנולוגים האחרונים של BMW זכו להכרה במהלך שנת 2019 ובזכותם השיגה BMW מספר רב של פרסים מבוקשים:
פרסים הוענקו ל-BMW עבור חדשנות במערכות העזר לנהג, בתפעול וברישות. פרס "Highest Quality" (האיכות הטובה ביותר) של J.D Power הוענק ל-BMW סדרה 2 ול-BMW X4.
דגמי M של BMW זכו ב-7 קטגוריות ב-sport auto Award. מגזין "Auto Illustrierte" השוויצרי העניק ל-BMW M GmbH את תואר "המותג הטוב ביותר" בסביבה התחרותית שבה המותג פועל.
ה-BMW M2 Competition דורגה בין "10 המכוניות הטובות ביותר" של השנה מטעם מומחי מגזין "Car and Driver" האמריקאי.
מערכת ההנעה של ה-BMW i8 קופה זכתה בפרס הבין-לאומי "Engine of the Year Award" וה-BMW i8 רודסטר זכתה בפרס בקטגוריית "ההנעה ההיברידית". זו הפעם החמישית ברציפות שמערכת ההנעה של BMW זוכה בפרס בתחרות זו. שתי המכוניות הספורטיביות ההיברידיות זכו גם במקום השני ב-"e-mobility Award" בקטגוריית "מכונית סדאן/ספורטיבית היברידית פלאג-אין" מטעם המגזין "Auto Zeitung".
בבריטניה, BMW זכתה פעמיים ב-"DrivingElectric Awards": ה-BMW 330e סדאן זכתה בקטגוריית "המכונית ההיברידית פלאג-אין הטובה ביותר".
ה-BMW X5 xDrive45e זכתה בקטגוריית "המכונית ההיברידית פלאג-אין היוקרתית הטובה ביותר". דגם הסדאן של BMW מסדרה 7 ההיברידית פלאג-אין היוקרתית זכה בפרס "המכונית היוקרתית הירוקה של השנה" בסקר שערך המגזין "Professional Driver Magazine".
BMW סדרה 3 החדשהזכתה בגרמניה בפרס "Auto Trophy" בקטגוריית ה-"Middle Class" של המגזין "Auto Zeitung" כמו גם בפרס העיצוב של אותו המגזין.
ה-BMW סדרה 3 גם זכתה בכבוד לקבל את פרס "autonis" של מגזין הרכב "auto, motor und sport" כמכונית בעלת העיצוב החדשני הטוב ביותר של השנה.
גם המערכות הפנימיות שלה זכו לשבחים: ה-BMW סדרה 3 זכתה בפרס "המכונית המרושתת הטובה ביותר של השנה" בקטגוריית "Car Connectivity Award" מטעם "auto, motor und sport".
יכולות הנהיגה של BMW סדרה 3 החדשה הובילו לזכייה בשתי קטגוריות בבחירת הקוראים של המגזין "sport auto". ה-BMW 330i סדאן החדשה וה-BMW 330i טורינג החדשה וה-BMW M340i xDrive סדאן החדשה וה-BMW M340i xDrive טורינג החדשה זכו בפרס "המכוניות הספורטיביות של השנה".
בבריטניה, המגזינים הנחשבים "What Car?‎" ו-"Auto Express" הכתירו פה אחד את ה‑BMW סדרה 3 ל"מכונית המנהלים של השנה" ול"מכונית המנהלים הקומפקטית של השנה". המגזין "Carbuyer" העניק לה את התואר "מכונית המנהלים הקומפקטית הטובה ביותר" ו-"Business Car" זיכה אותה בתואר "המכונית היוקרתית הטובה ביותר".
נוסף על כך, פורטל השוואת כלי הרכב הבריטי "carwow" העניק לה את התואר "מכונית השנה".
באסיה ה-BMW סדרה 3 החדשה זכתה בפרס "המכונית היוקרתית של השנה" של "מכונית השנה בהודו" והכנס השנתי היפני של עיתונאים וחוקרים בתחום הרכב העניק לה את הפרס "המכונית המיובאת של השנה".
ה-BMW סדרה 5 גם זכתה פעמיים בפרס ה-"Golden Steering Wheel".
ה-BMW סדרה 5 הוסיפה עוד תארים לארון הגביעים שלה במהלך שנת 2019. המגזין "auto, motor und sport" נתן לה את פרס "המכונית הטובה ביותר" בקטגוריה "UpperMiddle Class". ה-BMW סדרה 5 זכתה גם במקום הראשון בפרס ה‑"AutoTrophy" בסגמנט שלה. נוסף על כך, העורכים של מגזין הרכב "Auto Test" דרגו את ה-BMW 530d סדאן במקום הראשון בדירוג כל הדגמים שנבחנו במהלך השנה.
המגזינים הבריטיים "Auto Express" ו-"Carbuyer" הכתירו את ה-BMW סדרה 5 כמכונית השנה וכמכונית היוקרתית הגדולה הטובה ביותר בסגמנט זה, בהתאמה. את התואר "מכונית המנהלים של השנה" של המגזין "Professional Driver Magazine" העניקו ל-BMW סדרה 5 טורינג.
BMW זכתה גם בפרס כפול בטקס "Golden Steering Wheel" לשנת 2019. ה-BMW סדרה 1 החדשה זכתה בפרס ה-"Compact Class". ה-BMW סדרה 8 החדשה זכתה בתואר "הדגם החדש היפה ביותר של השנה" מטעם המגזינים "Auto Bild" ו‑"BildamSonntag".
בספרדה-BMW סדרה 8 קופה, ה-BMW סדרה 8 קבריולה וה-BMW סדרה 8 גראן קופה זכו בתחרות "Motor Awards 2019" של פורטל האינטרנט "coches.net". בתחרות זו ה-BMW סדרה 8 החדשה גרפה את פרס "המכונית הטובה ביותר" ואת פרס "המכונית הספורטיבית הטובה ביותר".
המסייע האישי החדשני של ב.מ.וו. זכה בפרס "Tech Award" של הפורטל הבריטי "carwow" בקטגוריית החידוש הטכנולוגי החשוב ביותר של השנה בתחום הרכב.
BMW השיגה ארבעה תארים בתחרות ה-"Car Connectivity Award". סקר הקוראים של מגזין הרכב "auto, motor und sport" ו-"Moove" הראה שנוסף לזכייה של ה-BMW סדרה 3 בתואר "המכונית המרושתת הטובה ביותר", ה-BMW Live Cockpit Professional הייתה הצלחה אדירה בקטגוריית "מערכות הניווט". הקוראים בחרו ב‑Driving Assistant Professional בקטגוריית "מערכות העזר לבטיחות". גם מערכת השמע ההיקפית Bowers & Wilkins Diamond זכתה בפרס מערכת השמע החדשנית ביותר בקטגוריית "מערכות השמע".

​​​​​​​
הוספת תגובה
ביטול