פורומים

 - כביש ספורט

Virgin Hyperloop השלימה נסיעת מבחן מאויישת ראשונה

11 בנובמבר 2020 ב 12:25 0 תגובות 950 צפיות profile imageOgash Ofer

אתמול במדבר נאבדה ביצעה חברת Virgin Hyperloop נסיעה מאויישת בקרון ההייפרלופ. הניסוי נערך באתר הניסויים של החברה בלאס וגאס כאשר שני הנוסעים הראשונים באמצעי התחבורה החדשני היו ג'וש גיגל, מייסד ומנהל הטכנולוגיה הראשי של החברה, ושרה לוצ'יאן, מנהלת חווית הנוסעים של החברה החדשנית.
זהו הניסוי המאוייש הראשון לאחר שהחברה כבר ביצעה בעבר למעלה מ -400 מבחנים שאינם מאוישים.

Virgin Hyperloop היא החברה המפעילה רכב היפרלופ מלא באמצעות הנעה חשמלית וריחוף אלקטרומגנטי בתנאי "כמעט ואקום" - דרך חדשנית לפיתוח תחבורה חדשה ומהירה יותר.

רכב הנוסעים המתכונן להסעת המונים יהיה גדול יותר ויאפשר קיבולת של עד 28 נוסעים, רכב XP-2 הינו דו מושבי ונבנה לצורך הניסוי ולצורך ההוכחה כי נוסעים יכולים לנסוע בבטחה ברכב ההיפרלופ.

באירוע ההיסטורי נכח גם פרופסור שי אפרתי, מהמובילים בישראל ומומחה בעל שם עולמי לרפואה היפרבארית (טיפול באמצעות תאי לחץ) מנהל מרכז סגול לרפואה היפרבארית ומחקר בבית חולים אסף הרופא,במטרה לבחון את ההשפעות הפיזיולוגיות על הנוסעים. "מבחינה טכנית ומנקודת מבט של הביולוגיה האנושית, אמצעי תחבורה זה בטוח יותר ממטוס מ -2 סיבות: לתאוצה ולהאטה של ​​מטוס במהירות במהלך ההמראה והנחיתה יש השפעה על הגוף האנושי. בנוסף, ישנה השפעה גם כתוצאה מהלחץ בתוך רכב הנוסעים ומכמות החמצן הנמוכה מהסביבה האנושית הסטנדרטית. לעומת זאת, בתוך רכב ההיפרלופ הנוסע אינו נחשף לחוויה כזו. לכן, אנו יכולים "לעוף בבטחה" ללא כל השפעה מזיקה פוטנציאלית על הגוף."

בחברה אומרים כי להצלחת הניסוי צפויה השפעה לקידום הפרוייקט, לפריסת ההיפר לופ בארה"ב ובכלל זה זכאות למימון פדרלי לפרויקטים. בחברה מעריכים כי המומנטום של קידום הפרוייקט בארה"ב, יחד עם הוכחת הבטיחות ההיסטורית שהושגה במבחן זה, יסללו את הדרך לקידום מערכות hyperloop ברחבי העולם.

הוספת תגובה
ביטול