אוהד בן אהרון

דף 1 מתוך 9

מועדון ג'יפ - מבקעת ים המלח למישור אדומים

הטיול הפותח של מועדון ג'יפ במתכונתו החדשה, יצא אל השבילים והאתרים היפים של צפון מדבר יהודה. מזג אויר מושלם, קבוצת מטיילים איכותית ונציגי סמל"ת (היבואן החדש של קרייזלר-ג'יפ בישראל) שעמלו וטרחו ודאגו לאוכל, שתייה וצילייה גדולה, הפכו את הטיול לכייף גדול. הדריך: אוהד בן אהרון

סיכום קורס נהיגה מתקדמת - מחזור ה'

קורס נהיגה מתקדמת נוסף, הגיע לסיומו. היו לנו ימי גשם, תקלות שונות ומשונות, נפילות וחבטות, אבל הרוח נשארה איתנה והיא שסייעה לנו להגיע לקו הסיום ולהשיג את כל מטרות הקורס. חמישה משתתפים נחושים, שבאו נכונים ללמוד, לשאול ולברר כל מה שעלה על דעתם, כמו תמיד, היו המרכיב החשוב ביותר בקורס. הדריך: אוהד בן אהרון תמונות: המשתתפים

סיור מיוחד בעומק המדבר

חמישה רכבי שטח, יצאו לארבעה ימי טיול ארוכים, אל הלא נודע ואל החששות המתלווים באופן טבעי לטיול כזה. אין חילוץ קרוב, בשעת צרה, שיירות לא תעבורנה פתאום לידינו, לא ישמעו אותנו בקשר וגם אם כן, לא ידעו איך לחבור אלינו. אנחנו לבד. אין לי ספק, שהודות לחוויות בטיול, נקשרו בין המשתתפים קשרים מיוחדים, שלא היו נקשרים בטיול רגיל. כבר עכשיו צריך להודות למשתתפים, שהפכו את הטיול לתענוג צרוף, שבאו מוכנים נפשית וטכנית ויחד, נהנינו מחוויות שתיזכרנה שנים רבות. הדריך: אוהד בן אהרון תמונות: בן אוציטל ואוהד בן אהרון

מועדון פאג'רו בשפך הירדן ובראש הסרטבה

לבקשת חברי המועדון, נקבע הטיול לאזור הבקעה, כולל טיפוס לראש הסרטבה. ניצלנו את ההזדמנות (אם כי כבר קבענו שנחזור לבקעה באביב) לביקור נדיר, באתרים הנמצאים ממזרח לגדר המערכת ולא ניתן להגיע אליהם, באופן חופשי. מזג אויר מעניין ואוירה נהדרת, ליוו את הטיול מתחילתו ועד סופו. הדריך: אוהד בן אהרון תמונות: המשתתפים וע.א. תאריך: 17/12/2016

בעקבות תעלת ההטייה - סוכות 2016

קל לתאר טיול בן שלושה ימים ברמת הגולן והגליל העליון, שלושה ימים של ג'יפאות, שלושה ימים של מעיינות, בריכות ומעברי מים, שלושה ימים עמוסים, מעברי מים עמוקים ומכשולים לא פשוטים בלילה חשוך, אך עם זאת, את לוז הטיול, העיקר, המטרה לשמה התכנסנו, קשה להסביר במילים. מעל לכל הדברים שהוזכרו, היה הטיול, שלושה ימים של עיסוק מעמיק באירוע מרכזי אחד ובאלה שנילוו אליו, אם במישרין ואם בעקיפין. הדריך: אוהד בן אהרון

מועדון מיצובישי פאג'רו ביום כיף בדיונות מערב הנגב

פאג'רואים ודיונות, הם כמו סיר ומכסה והם הולכים יחד עשרות שנים. לא לחינם, ניצח הפאג'רו את הפריז דקר 12 פעמים - הישג בלתי נתפס. השכמנו בבוקר, התחפשנו לסטפן פטרהנסל (למרות שחלקנו,יותר דומים לנאסר אל עטיה) ויצאנו לכבוש את הדיונות של הסהרה. או משהו דומה. הדריך: אוהד בן אהרון

מועדון JEEP רנגלר במדבר סהרה (הישראלי) - ספטמבר 2016

שמעתי פעם שמועה, שהפיץ מישהו, ששמע ממישהו, ששמע שיחה בין שניים, שאחד מהם שמע מדוד שלו, ששמע מחבר שלו, שרנגלר לא נוסע טוב בחולות. לא יודע מי הפיץ את השמועה (ולא בטוח שאכפת לי). בידיים שלנו, הרנגלרים לא רק נסעו טוב בחולות, אלא ריחפו עליהם. עברנו כ - 70 ק''מ של דיונות רכות רכות, בהן הרנגלרים הוכיחו שוב, שאי אפשר לעצור אותם, גם אם החול טובעני והעליות תלולות. ד.א., זה לא אומר, שלא שקענו... הדריך: אוהד בן אהרון

מועדון פאג'רו בבריכות מרכז רמת הגולן - אוגוסט 2016

טיול מועדון פאג'רו, סגר את טיולי המים של הקיץ, בבריכות המים השקטות במרכז רמת הגולן. התחלנו על שפת הכנרת וטיפסנו צפונה, תוך עצירות לטבילה צוננת בבריכות שעל הרמה ובין לבין ביקרנו באתרים שונים והזכרנו סיפורי עבר. למרות החום הגדול, לנו, היה קריר. הדריך: אוהד בן אהרון

סיכום הדרכת נהיגת שטח טרשי מועדון ג'יפ ביער בן שמן - 12/8/16

הדרכת נהיגה מצומצמת, ויעילה למשתתפים, הפכה את הכל לקל ומהיר מבדרך כלל. רנגלרים וגרנד צ'ירוקי עברו את אותם מכשולים, כל אחד בסגנונו. בסוף היום, כולם קיבלו את הכלים הבסיסיים להתמודד עם מכשולי השטח הטרשי, מבלי להזיק לג'יפים שלהם.

מועדון ג'יפ רנגלר לבריכות מרכז רמת הגולן - אוגוסט 2016

בכל שנה, טיול אוגוסט הוא השלישי והאחרון, בטיולי המים של מועדון ג'יפ - רנגלר. הפעם, יצאנו להסתובב ולטבול בפינות היפות והשקטות, של מרכז רמת הגולן. התחלנו במים וסיימנו במים, כך שהחום הגדול לא הורגש כלל. להיפך. בין לבין, עברנו בשבילים מוכרים ומוכרים פחות, היינו שריונרים ליום אחד (יום אחד יותר מידי), וכתמיד, נהנינו מחברותא נהדרת. הדריך: אוהד בן אהרון

טיול מועדון פאג'רו בבריכות הצפון - 16/7/16

השעה 9 בבוקר ומד הטמפרטורה לא מפסיק לטפס. החום מתחיל להעיק ולפנינו יום טיול ארוך, בלוהטים שבאזורי הארץ. למזלנו, התברכה הארץ במי מעיינות ובריכות קרים, המסוגלים לצנן כל מטייל. טבלנו במים, צפינו אל שכנינו, התעצבנו למראה הכנרת, טיפסנו וירדנו, סיפרנו את סיפורי האזור ושוב טבלנו, כך שבסיום הטיול היינו יותר נקיים מבתחילתו. הדריך: אוהד בן אהרון

מועדון JEEP רנגלרים בטיול לגליל המערבי

יצאנו לטיול בצפון כשהכל ירוק ופורח. טיולי המועדון מתרכזים בדרום, מה שהפך את הטיול, למעניין ושונה במיוחד. מעבר למקומות היפים בהם ביקרנו והמכשולים הפשוטים אותם עברנו, חיכה לנו כקינוח, הטיפוס המעלה של צוקי גיתה. הדריך: אוהד בן אהרון

הדרכת נהיגה בשטח טרשי - מיצובישי פאג'רו

בעלי מיצובישי פאג'רו התקבצו להדרכת נהיגה בשטח טרשי באזור בן שמן. היה חלק עיוני וחלק מעשי ובעזרתם, גילו המשתתפים בסוף היום, שאם יודעים מה לעשות, אפשר להגיע עם הפאג'רו שלהם רחוק, גם אם הוא רק יצא מאולם התצוגה, עוד בלי מיגון ובלי הגבהה. הדריך: אוהד בן אהרון

מועדון ג'יפ רנגלר בשבילי הנגב

מועדון רנגלר יצא לשוטט בשבילי הנגב, לחפש (ואולי גם למצוא) מקומות חדשים. העבירות לא הייתה קשה מאוד, אך פה ושה, החסירו הנהגים פעימה אחת או שתיים. הדריך: אוהד בן אהרון