טיול ג'יפים

דף 1 מתוך 32
טיול יומיים בחג השבועות משדה בוקר לנחל סדום 29-30.5.2020

עד כמה שאנחנו, המדריכים באתר השטח הישראלי, היינו בלחץ לצאת כבר ולטייל בשטח, מדהים ומרגש היה לראות עד כמה הלקוחות שלנו, חדשים כוותיקים, רק חיכו ליריית הפתיחה שהגיעה בצורה של הקלת קורונה נוספת, ומרגע פרסום רשימת הטיולים שלנו לחג השבועות, תוך זמן קצר השיירות התמלאו עד שנאלצנו לומר לאחרונים, אין מקום. מזג האוויר כאילו רצה להשתתף במסיבת הטבע הזו והגיע במלוא הדרו ודאג שהתמונות שלנו יהיו צבעוניות וחגיגיות. היה מ-ו-ש-ל-ם...!!!

מסע חוצה נגב ממצפה רמון לאילת - שבועות 2020

הנגב והערבה מהווים עבורי את המדבר האמיתי - שילוב של נופי ארץ בראשית עם שקט שנותנים חוויה מדהימה. אם משלבים את זה במסע של שלושה ימים בשבילים הכי יפים - מקבלים טיול מושלם.
צילמו: דודי ואורטל ריש, תומר ומורן נחום, שמואל ותחיה אלטמן, גיל ברעם ומירי, יבגני דנישבסקי ועדי צפתי

טיול מים ברמת הגולן - שבועות 29/5/2020

כל ילד יודע ששבועות הוא חג המים – אז מה יותר טבעי ומתבקש מאשר לחגוג אותו בטיול רטוב בין בריכות טבעיות ובנויות ברמת הגולן?....

סיכום טיול בירדן ההררי ומעיינות ברמת הגולן 29/05/2020

הירדן ההררי הוא מקטע בו הנהר זורם עמוק בין שני עברי השבר הסורי אפריקאי, הרי הגולן והרי הגליל.
הטיול שלנו כלל נופים מדהימים בחיבור הירדן לכינרת ושילב כניסה למעיינות מקסימים שיצננו אתכם גם בשיא הקיץ!

יומן מסע סובב נגב - שבועות 2020

בפרוס חג השבועות, במזג אויר נפלא, חדורים תשוקה לצאת לאויר החופשי ולמרחבים, יצאנו לטייל במרחבי הנגב
צילמו: אורן כימגר, אלון ענתבי, תמי גרופר, אתי שוורץ ואמיר נחומי

סיכום טיול מעלה יאיר - 22/5/20

אל מול הנוף המהפנט של ים המלח מטפס לו מעלה יאיר מהמקום הנמוך בעולם לעבר הרמה שבדרום מדבר יהודה.
בסוף המעלה הקשוח והתלול, מחכה לנו תצפית מטריפה על ים המלח, הרי ירדן ומצוק ההעתקים שבמדבר יהודה

סובארו DRIVE מטיילים בגלבוע - פוסט קורונה

הקורונה לקחה לנו את האפשרות לראות את פריחת האירוסים המפורסמת אבל גם בלי זה היה טיול מושלם, פריחות יפות והנופים - סוףףףף

שישי אתגרי מסכיני השומרוני לסכיני שמוט - תחילת מאי 2020

ההחלטה לשחרר את הציבור מסגר הקורונה הוציא אותנו מהר ככל שניתן למסלול אתגרי בהרים הסמוכים להרי יהודה.
סכיני השומרוני הטוב, מעלה מכוך וציר סכיני שמוט נבחרו ליעדי הכיבוש, אבל תוכניות מחד וביצוע אחר...

מסע בין נחלים ומעיינות ברמת הגולן - 23/5/20

אחרי שבוע של שרב כבד בכל רחבי הארץ ומד טמפרטורות שהגיע עד ל-48 מעלות בערבה ובבקעה, זכינו לסוף שבוע עם טמפרטורות סבירות לעונה.
זמן מעולה לעלות לצפון הארץ וליהנות מהנחלים והמעיינות

שישי אתגרי בלב הבקעה - 15/5/20

אחד השבועות היותר חמים ובכל זאת החלטנו לא לוותר.
קבוצה של ג'יפאים אוהבי נהיגה אתגרית ירדו לבקעת הירדן וטיפסו מספר לא מבוטל של עליות אתגריות וטכניות
הדריך: וייזל עדי | צילומים : אביחי גרינברג

סיכום טיול קליל לגלבוע ועמק המעיינות - 16/5/20

נפגשנו בבוקר שבת קבוצת מטיילים לטיול בגלבוע ולעמק המעיינות. רישום המטיילים וחלוקת מכשירי קשר, מדברים על המסלול, נוהל שיירה, הוראות בטיחות, קצת הסברים על הרכבים ויוצאים לדרך

טיולי סוף השבוע וחג השבועות 2020

כבר שבועיים לאחר שחזרנו לפעילות מלאה ועמוסה בארץ ואלו טיולי הג'יפים המיוחדים - ברמות עבירות שונות, והדרכות נהיגה לסופ"ש הקרוב ולחג השבועות בסופ"ש הבא.
וגם קצת ערכות חילוץ והצטרפות למועדון החברים של אתר השטח.
סיכום הדיוור השבועי - אתם מוזמנים להצטרף להרפתקה מיוחדת ומלמדת:

מועדון סוזוקי בטיול לאצבע הגליל 16/5/20

זו השבת הראשונה מזה למעלה מחודשיים, ששיחררו לנו את השטח ואת הזכות להתקהל בקטנה והתאם לנהלים. אנחנו באתר השטח רק חיכינו לתפוס הזדמנות והנה מועדון סוזוקי הרים את היד ויש טיול. החום הכבד אולי הצליח לשנות לנו מעט את המסלול אבל לא הצליח לערער ולו לרגע, את חדוות הנהיגה בשטח שנראה בתולי מאי פעם

טיול אל הנופים והאתגרים במדבר יהודה

בשבת ה-16/5/20 יצאנו לטיול מיוחד, מאתגר וחם בנופים המרהיבים של מדבר יהודה הלוהט

טיול מועדון רקסטון לשמורת מצלעות המכתש הגדול ומצוק הצינים 9/5/20

הסגרים והאיסורים מאחורינו – אז חזרנו לטייל! מועדון רקסטון יצא לחגוג את סיום הבידוד, כמובן עם שמירה על המגבלות שעדיין קיימות, בדרום הלוהט ובגבי המים המלאים – היה טוב ורטוב

מסע אל לב הבקעה - מאי 2020

סוף סוף אחרי חודשיים שהיינו סגורים בבית, יצאנו לבקר בבקעת הירדן.
תא שטח מיוחד במינו עם נופים וצירים מיוחדים ולסיום גם זכינו לביקור בכרמים

סיכום טיול תחילת סוף הקורונה ליערות מנשה 9/5/2020

בשעה טובה וברוכה הקורונה נסוגה אט אט ואפשר כבר לצאת לטייל (עם מגבלות קלות). ניצלנו את המצב החדש ויצאנו לטיול בנופים הטוסקניים של יערות מנשה, אחרי חורף מאוד רטוב ושבוע די רטוב של תחילת מאי - היה כיף גדול!
תמונות: המטיילים גלעד, אבידע ורמי ושלמה המדריך.

סיכום טיול ירוק וזורם ברמות מנשה 9/5/20

בין יערות ירוקים ונחלים זורמים, קיימים להם אינסוף שבילים בצפון הקרוב - רמות מנשה, יער השופט, יער הזורע, שבשילוב עם מזג אוויר סגרירי גרמו לנו להרגיש לרגע כאילו אנחנו באירופה!

שבת יפה - צאו לטייל

מסלולי טיול מפורטים, נקודות מקסימות בשטח, טיפים לנהיגה, כתבות ציוד וטיולים מודרכים של אתר השטח.
כמה הצעות ורעיונות לטיולי השבת בסיומה (בשאיפה) של מגיפת הקורונה (אינעל - אחותה)

חוזרים לטייל בשטח

בהמשך להחלטת הממשלה מיום 4.5.20 אפשר לחזור לטיולי ג'יפים, אופנועים, טרקטורונים וטיולים ברגל בשטח בכלל ובשמורות טבע בפרט.
בהתאם לכך אתר השטח מחזיר את כל הטיולים וההדרכות שלו בארץ החל מהיום ועם דגש לסופי שבוע וחג השבועות הקרב ובא.