טיול אופנועים ירדן

דף 1 מתוך 1
דף מועדון אופנועים של אתר השטח

גאון מי שהמציא את הגלגל ועוד יותר הוא זה שחיבר שני גלגלים יחד והוסיף מנוע!
החלק הכי כייפי באתר השטח אלו הטיולים, המסעות והכתבות של האופנועים בארץ ובעולם.
מדובר בחלק הכי סוחף ואתגרי בפעילות אתר השטח ואתם מוזמנים להצטרף להרפתקה מיוחדת!

תוכנית הרדיו נתיב עולמי

עופר אוגש מתארח בתוכנית הרדיו של נתיב רובינזון - נתיב עולמי.
באולפן גידי פרדר ובועז קורפל.

מסע אופנועים וטרקטורונים במדבר הדרומי של ירדן - מרץ 2011

חיכינו שנה וחצי ואישור מיוחד מהמלך הירדני הגיע! חבורה של אופנועים - אופנועי סוזוקי DR ואחד KTM, ארבעה טרקטורונים - שניים POLARIS ושניים CANAM, יצאנו לשלושה ימים של טיול בגז פתוח בממלכה ההאשמית של ירדן וחזרנו עם הרבה אדרנלין וחוויות.

הכי ספונטני - מסע אופנועים / טרקטורונים  בירדן - מאי 2009
הכי ספונטני - מסע אופנועים / טרקטורונים בירדן - מאי 2009

בהתראה של 24 שעות קבלנו את האישור המיוחד להכניס אופנועים וטרקטורונים לירדן. חיש קל התארגנו לה קבוצה של רוכבים טובים וספונטנים ויצאנו לדרך...

תמונות ממסע אופנועים בירדן - 10/4/08

תקלות טכניות המתחילות בכך שיום קודם האופנוע של המוביל לא עולה בסל"ד ולא ברור למה, ממשיכות באופנוע ללא מצבר, ב''שכחתי'' מגפיים... ובעוד תקלות מכאן ועד פטרה הן פתיח לטיול אופנועים מוצלח בירדן (וק להזכיר כי לירדן אסור להכניס אופנועים...) תמונות וחוויות מתוך טיול אופנועים וטרקטורון לירדן. הדריך: עמיר גדנאור, אתר השטח הישראלי, אפריל 2008

למסע יצאנו - חוויות ממסע אופנועי שטח - ירדן - נובמבר  2007
למסע יצאנו - חוויות ממסע אופנועי שטח - ירדן - נובמבר 2007

אכן מדובר במסע לכול דבר טיול משולב של אופנועי שטח עם טרקטורנים בירדן!!!!!!! 3 ימים של כ-800 ק"מ של רכיבה קשה בקצב מהיר !!!!!!!!!
מי שיודע קצת לגבי הצורך באישורי כניסה לירדן יודע שזה בלתי אפשרי להיכנס עם אופנועים וטרקטורנים לירדן .
כלים אלו נחשבים לגורם פשע ולכן אסורים לפי חוק!!!!
אבל לנו.... המלך עבדאללה אישית!! נתן אישור מיוחד ומיוחל שעופר אוגש עבד מאוד קשה כדי להשיג, אבל מה שחשוב שהאישור המיוחל הגיע !!!!!!!!!!

תמונות ממסע אופנועים  וטרקטורונים - ירדן - נובמבר 2007
תמונות ממסע אופנועים וטרקטורונים - ירדן - נובמבר 2007

בהתרעה קצרה קבלנו אישור מיוחד מהמלך עבדאללה לצאת עם אופנועי השטח לתת בגז בירדן.
בהליך מהיר התארגנה קבוצה של 20 רוכבים ויצאנו למסע האופנועים השני לשנת 2007 שאושר להיכנס לממלכה ההאשמית.
הרוכבים והמדריך, עופר אוגש, מדווחים על חוויה מיוחדת!
להלן תמונות מהמדבר הדרומי של ירדן, וואדי ראם, הקשתות של חרז'ה, דרך הבשמים, המצוק המזרחי - דיונות וטרשים לרוב

''פרשי המלך'' - יומן מסע אופנועים לדרום ירדן

מועדון ה-DR-ים בחסות עופר-אבניר ביחד עם 'אתר השטח הישראלי' יצאו ל-3 ימים ארוכים בדרום ירדן. אתר האופנועים FULLGAZ שלח את גידי גולן, הגרפיקאי וממנהלי הפורום, שיזיע קצת וגם יספר את הסיפור...

הגזיה: ''הכיבוש משחיט!''

''הרמתי את האופנוע, כיוונתי אותו אל גידי, שחררתי אותו ושניה לפני שהגעתי אל המקום בו תכננתי להוריד רגל ולעצור, חוויתי דה-ז'ה-וו מושלם והעסק הסתכם בשידור חוזר של הנפילה הקודמת.''

אופנועים בירדן - כתבה של צבי יחזקאלי בחדשות שישי של ערוץ 10

צבי יחזקאלי, הכתב לענייני ערבים של ערוץ 10 ורוכב שטח היודע לתת בגז, הצטרף למסע המיוחד של מועדון סוזוקי DR לממלכה ההאשמית של ירדן.
הדריך: עופר אוגש - אפריל 2007

Pictures from April 2007 Suzuki motorcycles trip to Jordan

Many thank to king Abdullah who gave us the special permeation to enjoy Jordan with motorcycles
Guide: Ofer Ogash – 4x4 Israel

מה נכתוב ומה נוסיף?
תומר פדר - צלם הספורט המוטורי הטוב ביותר בישראל יצא לצלם את מועדון סוזוקי DR במסע האופנועים המיוחד לירדן, יחד עם אלוף ישראל באנדורו: יוני לוי.
התמונות אומרות הכל... ובסוף קישורים ל-3 כתבות מהמסע.
הדריך: עופר אוגש

חניון כלי הרכב של המלך חוסיין

בפאתי רבת עמון קיים מוזיאון בעל מבנה אחד - שהוא בעצם מגרש החניה לצי רכבי האספנות של המלך חוסיין. כל כלי הרכב מצוחצחים, מתודלקים ומוכנים לנסיעה ורק מחכים למלך שרק יבוא וייתן בגז. אה... ויש גם מסכי פלסמה שמראים את המלך נותן בגז.
איזה כיף להיות מלך!
צילמו: יורם קראוס ועופר אוגש

חוויה ירדנית - מסע אופנועי שטח לממלכה ההאשמית

טיול אופנועים עמוק בתוך השטח הירדני הוא חוויה ייחודית, גם לחבורה למודת מסעות. אבישי זיו טייל בירדן עם חבריו למסעות אופנועים חובקי עולם וחזר עם חיוך. כתב: אבישי זיו

תמונות ממסע אופנועי שטח בירדן -נובמבר 2006

כל כניסת אופנועים לירדן היא אירוע מיוחד (אסור להכניס ואין אופנועים בירדן מאז ניסו להתנקש במלך עם אופנוע בשנות ה-70).
הפעם יצאנו לדרך עם קבוצה מנוסה ומגובשת (כולם נמרים אמיתים - וזה בדוק!). באפס תקלות (למעט פנצ'ר אחד על כביש הערבה) הצלחנו לרכב הרבה בדיונות של המדבר הדרומי, לטפס בעלייה קשה ואתגרית לרמת המדבר המזרחית, לטייל בפטרה ולתת גז בערבה הירדנית.
תודה ללוטן על הארגון והעזרה. הדריך: עופר אוגש

יומן המסע של יוחנן רזניק ממסע אופנועי השטח לירדן

לאחר תכנון של שנה, שני טיולי הכנה וצפייה לאישור המיוחל, יצא יוחנן רזניק למסע אופנועי שטח בירדן.
ביומן מסע מפורט מספר יוחנן על החוויות, הנופים, הרכיבה והאנשים, אה... וגם על התקלות והתיקונים (אולי בעצם זו הייתה סדנת מכונאות בירדן?)

מקגיוור והחץ הכחול עם אופנועים בממלכה ההאשמית של ירדן - ספטמבר 2006

כשחבורת גפני-כגן-רזניק יוצאת למסע של אופנועי שטח בירדן היא יודעת שהיא צריכה מקגיוור צמוד (ויקו) אשר יכול לתקן כל תקלה וחץ כחול (מקסים) שיכול להעלות כל מעלה עם מספר אופנועים. יומן מסע מצולם של מסע מיוחד עם אופנועי שטח מישראל לירדן. הדריך: עופר אוגש

יומן מסע אופנועי שטח בירדן - אפריל 2006

לאחר מלאכת תיאום מורכבת וקבלת כל האישורים הדרושים, הדבקנו דיוקן של המלך עבדאללה על הכנף הקדמית ויצאנו 10 אופנועי שטח, נהוגים בידי רוכבים היודעים ''לתת בגז'', למסע במדבר הדרומי של הממלכה ההאשמית של ירדן. מדינה שבה אופנוע נחשב לסיכון ביטחוני ולאזרחים בה אסור להחזיקו מאז ניסו להתנקש במלך בשנות ה-70 באמצעות אופנוע. הדריך, ניווט והשתדל לא לסגור את המצערת: עופר אוגש.

יומן מסע אופנועי שטח בירדן

תמונות מדהימות ואיכותיות שצילם איתי פרי במסע אופנועים של אתר השטח הישראלי, בהדרכתו של עופר אוגש, בממלכה האשמית של ירדן.

יומן תמונות ממסע אופנועי-שטח בירדן, אפריל 2005.

חזרנו מ-4 ימים של מסע אופנועי שטח בירדן והתמונות אומרות הכול! רכבנו במקומות שרכב 4X4 לא עובר שם, טיפסנו על דיונות שרק אופנוע יכול להן ונהנינו מחוויות ייחודיות.
תודה לשר התיירות הירדני שאישר את המסע, לרוכבים המופלאים, לחברה הישראלים שהצטרפו למסע ולירדנים שעזרו ותמכו מכל הלב.