פורומים

כמעט התהפכנו ! ! !

15 באוגוסט 2010 ב 09:54 0 תגובות 775 צפיות yossi_amar

איך כמעט איבדתי את הויטרה שלי

הכול התחיל בטיול "רגוע" של ארבעה חברה ל 3 ימים לצפון התחלנו מאזור הר תבור דרך נחל תבור לקראת סוף המסלול קצת אחרי עין אולם הגענו לסיבוב "קצת" צר לאחר התלבטות החלטנו לעבור חבריי ירדו מהרכב על מנת לכוון ואני נהגתי, כאשר אחד מצלם אחד מכוון ואחד תלוי מהצד לאיזון (הכבד בחבורה).

כמעט באמצע המעבר לאחר שראינו אבנים מתחילות להתפורר מהדרך ניסיתי לחזור אך כבר היה מאוחר מידי!! השביל קרס ואני נישלפתי מהחלון ע"י חבריי כאשר הם תופסים את הרכב כדי שלא ייפול.

לאחר מס' דקות של עיכול מה קרה התחלנו לחפש פתרון:
1: כל הציוד על הגגון נזרק למטה ע"י חיתוך הרצועות כל מנת להוריד משקל

2: מצאנו עמוד ברזל 2.5 מ ותקענו אותו באדמה במעלה ההר ( כאשר האדמה מתפרקת ובכלל לא יציבה )
3: בעזרת חבל סנפלינג (30 מ' ) קשרנו את גג הרכב לעמוד וכך לאחר 3 שעות יכולנו סוף סוף לעזוב את הרכב "יציב" ולחשוב מה עושים הלאה.

איך כמעט איבדתי את הויטרה שלי

4: בעזרת חבר של חבר של חבר ..... הצלחנו למצוא 2 חילוצים וכאן התחילו 4 שעות של הסברה איך מגיעים אלינו.
5: לקראת 7 בערב ( נתקענו בשעה 1 בערך ) לאחר שהתחלנו להתארגן לשינה בשטח הגיע החילוץ מכיוון יבנאל (סופה עם כננת )
6: הסופה טיפסה על ההר התחילה להחליק לקח לנו עוד שעה לייצב אותה בחושך.
7: התחיל החילוץ – קשרנו את הגג של הויטרה לכננת של הסופה במרחק של כ 40 מטר במעלה ההר והרמנו את הצד שנפל, בשלב זה נכנסתי לרכב כדי כוון את הגלגלים והחברה משכו את הויטרה אחורה בעזרת רצועה שהייתה מחוברת לוו גרירה.
8: חמש דקות אחרי החילוץ הגיע רכב החילוץ השני מכיוון עין אולם

9:סוף טוב הכול טוב משם המשכנו ללינה בכינרת
10 : עברנו הרבה חוויות בטיולים אבל את זאת בטוח לא נשכח!!!

איך כמעט איבדתי את הויטרה שלי

בהתחלה השביל לא נראה כל כך צרמסתבר שהוא גם לא ממש חזקמזל שהבאנו חבל מספיק ארוךשעות תלויים על הדלתממתינים לחילוץאיזה תמונה!!!!סוף טוב הכול טוב