שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

מועדון ג'יפ רנגלר בשבילי הנגב

מועדון רנגלר יצא לשוטט בשבילי הנגב, לחפש (ואולי גם למצוא) מקומות חדשים.
העבירות לא הייתה קשה מאוד, אך פה ושה, החסירו הנהגים פעימה אחת או שתיים.

image

image

נפגשנו בכלל במצפה רמון. הבטן המקרקרת והרצון העז לחסוך מקלחת בבית ולהתקלח במי שטפונות הביאו אותנו לעצירה מוקדמת במכתש רמון. ארוחת בוקר, מקלחת קצרה במים קפואים ויוצאים דרומה.

imageimageimageimage

מזג האויר מושלם לטיול רכוב. קר, אך השמש זורחת ומחממת את חלל הרנגלים במהירות, דרך גג הפיבר. הכל פורח, פה ושם שלוליות קטנות, המכשולים לא מפריעים לשטף הטיול ואנו מתקדמים בקצב טוב. , השמש הזורחת, האדמה הרטובה והאוייר הנקי, מעלים רעיון, המעשי רק לבעלי רנגלר. פירוק הגג ונסיעה במכונית פתוחה. הרעיון תופס וחיש קל נראה הטיול כמו הקיטנה של שימשי. שיירה ארוכה וראשים מבצבצים מגגות המכוניות.

imageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimageimage

image

אופי הטיול משתנה במהירות. אנו מטפסים וגולשים מגבעות והרים והדרך צרה ומסוכנת. לא תמיד רואים לאן נוסעים, וכשתהום פעורה משני צידי הדרך והסכנה גדולה, נדרש קור רוח. עוברים את כל המכשולים במהירות וכמעט ללא הסתבכויות ועוצרים לארוחת צהרים, אותה השיגו הנהגים בזכות.

image

imageimageimageimageimageimageimageimage

התחלנו להצפין ולהספיק לעצור באתר מעניין באיזור. שינוי בתוכנית ואנו מטפסים את מעלה רמון באורות מלאים. כיוון שנדרשתי לטפל בעניין אחר, טיפסה הקבוצה את מעלה רמון לבד וניפגשנו שוב, רק בראש המעלה. ככה זה שיש על מי לסמוך. אף אחד מהנהגים לא באמת צריך אותי, כדי לעבור מכשולים קשים והגמישות הנגזרת מכך, מאפשרת לנו להגיע לשיאים חדשים. היה אחלה. להתראות בטיולים הבאים.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת

20 ביולי 2016 ב 20:56

אחד המסלולים היפים

איזור דרום מערב מכתש רמון וסביבתו- ארץ בראשית אמיתית. כל הכבוד לאוהד ולקבוצה