סיכום טיול ג'יפים הר חורשן ורמות מנשה 20/7/24

יצאנו להר חורשן ורמות מנשה באחת השבתות הלוהטות של הקיץ. התכוננתי נפשית שיהיה חם נורא, אבל עם הרבה מאוד צל וגם שתי נקודות לשכשוך הרגליים/טבילה, השד לא היה נורא כל כך והיה לנו יופי של טיול.

טיול מועדון רקסטון הר חורשן ורמות מנשה 19/7/24

ביום שישי חם למדי של אמצע אוגוסט יצאנו לטייל באחת הריאות הירוקות המשמעותיות ביותר בארצינו הקטנה, שמורת הר חורשן ורמות מנשה.

תמונות: המדריך והמטיילים

סיכום טיול ג'יפים לרמת סירין 6/7/24 מעיינות נופים ותצפיות

בבוקר שבת בתחילתו של סופ"ש אחרי שבוע עם עומס חום כבד, יצאנו לטיול ג'יפים במסלול שירענן את הגוף והנפש, טיול שכול מטרתו דילוג בין המעיינות המפתיעים של רמת סירין. נופים פתוחים, רוחות חזקות ותחנות רוח המפיקות חשמל.

בדרך הטבע, טיול עם גיא זילברמן לדרום רמת הגולן 29/6/2024

בחברה להבנת הטבע הרימו גבה.

תראו, אמר המנכ"ל בפתח הישיבה הסודית, יש לנו קלף מנצח, והדירקטוריון לוחץ לעשות משהו. בכל זאת כבר דור שישי עומד בפתח אולמות היצור.

למישהו יש רעיון יצירתי?

חברי ההנהלה ישבו מבויישים ולחוצים. אף אחד מהם לא הכין את עצמו עם רעיונות בשליפה. הרי הם חבורת קוריאנים ממושמעים שלא זורקים סתם רעיונות הזויים.

מה הם? ישראלים?
אופס, היבהבה נורה אצל צ'ון סוואן הסמנכ"ל לעניינים מיוחדים
תתקשר לתל אביב, הוא זרק בשקט למנכ"ל.

וואלה, אמר המנכ"ל, הם טובים בזה.
מה אתם אומרים? שאל המנכ"ל את המקביל בארץ הקודש.
תחליפו שם, ענה הלז, בהחלטיות. זה יעבוד.

החליפו.
וזה עובד? נדרשו לי יומיים אינטנסיביים כדי לענות, כל הסיפור הרי הוא לפניכם.

סיכום טיול ג'יפים לדרום מדבר יהודה 8/6/24

יצאנו ליום טיול מאתגר ממצדה לערד, דרך תצפיות אל ים המלח

מועדון לנד רובר ברמות מנשה והכרמל

שילוב בין טיול שטח, תרבות מעניינת ואוכל מפנק זה מתכון מנצח לטיול ג'יפים מוצלח.
בטיול ביקרנו בפינות חמד שברמות מנשה וסיימנו בכרמל, אצל אחינו הדרוזים, בארוחה אותנטית ולסיום פגשנו את סאם חלבי ואת בית הצבעים המיוחד שלו

סיכום טיול מועדון רקסטון נחל ציפורי 22/6/24

בצל המלחמה והצפון המופגז, יצא מועדון רקסטון לגליל התחתון שלכבודנו היה שקט ופסטורלי ואפילו החום הכבד של חודש יוני האחרון נרגע ולא היכה במלוא עוצמתו, כנראה כי ביקשתי יפה מריבונו של עולם שינמיך קצת את הטמפרטורות לרמה שיהיה לנו נעים - ואכן כך היה. וכך קיבלנו את אחד טיולים היפים והנעימים של הקיץ.

טיול על הגלבוע ועמק המעיינות 08/06/2024

ימים חמים וקשים מוצאים אותנו צמאים לחברה טובה ונוף ארץ ישראלי מזוקק. הגלבוע ועמק המעיינות הוא המקום שמחבר אותנו לזה הכי טוב שאפשר.
חבורה מושלמת נתנה לי להוביל אותה ביום כזה.

פתיחת עונת הרחצה בטיול ג'יפים למעיינות הצוננים של רמת סירין 01.06.2024

בוקר שבת בתחילתו של סופ"ש עם צפי לעומס חום כבד, יצאנו לטיול ג'יפים שכולו דילוג בין המעיינות המפתיעים של רמת סירין. נופים פתוחים, רוחות חזקות ותחנות רוח המפיקות חשמל

סיכום טיול ג'יפים לאורך נחל צין - 1/6/24

יצאנו ליום של טיול ג'יפים בשמורת מצוק הצינים ולטבילה מרעננת בעין עקב

טיול מועדון לנד רובר לגליל - פסח 2024

אם יש סיבה נוספת (ולא חסר) לקנא בי. הרי היא זו. עוד טיול מועדון לנד רובר. ערוץ החיים הטובים על באמת.
יצאנו לגליל ליום של הרפתקה ומנוחה. וקיבלנו גם מזה וגם מזה ובסטייל ברמה הגבוהה ביותר.

משפחות זכרון מנחם ומתנדבי מועדון לנד רובר בטיול שטח ביער בן שמן

​​​​​​​עמותת 'זכרון מנחם', המסייעת לילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם, החליטה לציין השנה את ל"ג בעומר, בטיול השטח המסורתי, המתקיים זו השנה ה-11 בשיתוף מתנדבי מועדון הלקוחות של 'לנד רובר' וחברת 'המזרח' יבואנית 'לנד רובר'. במיוחד על רקע המלחמה, הדגישו ב'זכרון מנחם' ו'לנד רובר' את החשיבות לצאת ולטייל כמה שיותר.

הדריכו: עדי וייזל, דרור ברלי ואופיר אביב
צילום: דותן הלוי ואופיר אביב

טיול מועדון רקסטון לאורך הירקון 25/5/24

מסלול לאורך הירקון. ממגרשי הטניס של רמת השרון עד יער קולה לחברי מועדון רקסטון - אחד המועדונים המצליחים והאיכותיים שיש עם חברים פעילים שאוהבים לטייל. הפעם היה זה מסלול מרתק במרכז הארץ. משהו שהם לא הכירו עד היום.

מסע איסוזו צ'אלנג' עם פצועי צהל
מסע איסוזו צ'אלנג' עם פצועי צה"ל

חברת UMI יבואנית איסוזו הזמינה אותנו להדריך ולהוביל יום שטח מיוחד לפצועי צה"ל במסגרת מסע איסוזו צ'אלנג' בהרי ירושלים. המארחים, לקוחות UMI - בעלי איסוזו די מקס, חברי המועדון, יצאו מגדרם על מנת לפנק את הלוחמים שלנו ולנו היה זה כבוד אדיר ועונג גדול

סיכום טיול חוצה רמות מנשה לשמורת הטבע חוף גדור 24/5/24

ביום שישי בבוקר, במזג אוויר מעולה, יצאנו לטיול בעבירות קלה שחוצה את רמות מנשה לכיוון דרך נוף גלעד, מועצה אזורית אלונה, עמק חפר ולאורכו של נחל אלכסנדר ועד לשמורת חוף גדור. עדיין יש את הירוק המשגע, אבל בחלק מהמסלול זה כבר התחלף לו בחודש האחרון בצבעי חום של הקיץ ושל הקוצים. מסלול ארוך, כשבסופו מובטחת טבילה נהדרת בחוף ים מהיפים בארץ, בערבו של יום שישי ולקראת קבלת השבת.

הסיכום הזה מוקדש לזכרו של לוחם גולני הגיבור, סמ"ר תומר ברק, שנפל בקרב ב 7 לאוקטובר בעוטף עזה, ובאהבה אין סופית וחיבוק ענק מכולנו למשפחת ברק, לאבא איתי ולאח טל שהצטרפו אלינו לטיול. שלא תדעו לעולם עוד צער. אמן!

סיכום טיול ג'יפים סובב מכתש רמון 18/5/24

טיול ג'יפים לימודי לאורך מכתש רמון - יום שמשולב בטיול ג'יפים והדרכת נהיגה כשהמסלול נמצא ברובו בשמורת מצוק הצינים, היא אחת משמורות הטבע הגדולות בישראל - 658,733 דונם של עוצמה מדברית, נופים עוצרי נשימה וחוויה מדברית. בשמורה נמצא גם מכתש רמון - המכתש הגדול בעולם ואחד מחמשת המכתשים המצויים בנגב. וגם אחד מחמישים שמורות האורות מה שמאפשר תצפיות כוכבים.

סיכום טיול ג'יפים בשמורת מדבר יהודה - 4/5/24

יצאנו למסלול חדש ומאתגר במדבר יהודה - 45 ק"מ של אתגרי נהיגה ונופים עוצרי נשימה, על ים המלח וצידו המזרחי של גבולנו עם מדינת ירדן
צילום: יגאל שרים

הבולבוסים בארי עם מועדון לנד רובר בשחזור מסלול הטיול האחרון

קבוצת הבולבוסים מקיבוץ בארי הם ג'יפאים שיצאו לטייל יחד בשבילי הארץ, אסון ה-7 באוקטובר קטע חיים של חברי הקבוצה והשאיר אותם חסרים וללא טיולים. מועדון לנד רובר יצא ליום טיול במדבר יהודה בשחזור המסלול האחרון של קבוצת הבולבוסים טרם האסון הכבד.
הכתבה לזכרם של הנרצחים! ובחיבוק חזק לשורדים הגיבורים מקיבוץ בארי ובכלל מחבל תקומה

מועדון לנד רובר צולח את נחל תבור, סיכום טיול - 24/4/24

מועדון לנד רובר היוקרתי יצא לחפש אטרקציות בגליל התחתון. טיול שהחל בנחל תבור, המשיך לסיור תרבות בכפר הצ'רקסי - כפר כמא, והסתיים באוכל משובח, כנהוג אצל המועדון

אביב במדבר - סיכום טיול ג'יפים ממצפה רמון לעובדה, חול המועד פסח 2024

בחול המועד פסח יצאנו לטיול ג'יפים מדברי ממצפה רמון לעבדת, שעבר דרך ציר הנפט ומאגורות הנחש הצמא

יומן מסע חוצה ערבה - פסח 2024

בחול המועד פסח יצאנו למסע מיוחד החוצה את הערבה, מדרום מדבר יהודה אל הרי אדום

סיכום טיול מעין ראפה למצפה הראל - חול המועד פסח, 26/4/24

חול המועד פסח הוא תמיד זמן נפלא לצאת לטיול בשטח. הכל פורח ויפה, מזג האוויר נפלא וריח של אביב באוויר. יצאנו למסלול יפיפה באזור מבואות ירושלים, עם שבילים נהדרים, קצת אתגרי נהיגה, תצפיות מרהיבות על שער הגיא ואתרי מורשת. כל זה עם חבורה נהדרת של מטיילות ומטיילים , עם מצב רוח מעולה, חלקם מנוסים יותר בנהיגת שטח ולחלקם זו ממש ההתחלה בשטח, תענוג גדול

טיול נשים של עכשיו אני, הבינלאומי וסמלת
טיול נשים של "עכשיו אני", הבינלאומי וסמלת

בתקופה אביבית זו יצאנו 13 ג'יפים לטיול ביערות מנשה, לא יודעת מה יותר מקפיץ את האדרנלין... 30 פצצות אנרגיה בתוך טונות של כ"ס, הירוק העד שמתפרץ מכל עבר או גשם זלעפות שמתכנן לשבש לנו את התוכניות.
או שאולי הכל יחד!
הדריכה וכתבה: חגית זיידנר

סיכום טיול מועדון סוזוקי מים המלח לערבה - פסח 24 (קבוצה 1)

בדיוק בסיום החום הגדול יצאנו לדרום לטיול של מועדון סוזוקי. מזג האוויר היה מצוין, המסלול היה מעניין והאנשים מעולים.
תמונות: מדריך ומשתתפים

סיכום טיול לדרום ים המלח 13.4.2024

המציאות בה אנחנו חיים בתקופה אחרונה רוויה בחוסר וודאות ועם קושי לתכנן קדימה.
הסופ"ש של ה 13.4.24 היה אחד כזה, עם איומים של טילים שלצערנו הגיעו בסופו של דבר במוצ"ש.
בתוך כל זה יצאנו לטיול עם 10 ג'יפאים אמיצים לאזור דרום ים המלח כדי להפיג קצת את המתח בו אנחנו חיים,
בסיכומו של דבר היה שווה לקחת את "הסיכון" ונהננו מטיול מדהים עם מזג אוויר מושלם

סיכום טיול חברים עם רייזרים ומאבריקים במדבר - פסח 2024

175 ק"מ במדבריות של מזרח הארץ - החל מדרום ים המלח, לעומק הנגב ולצפון הערבה. חבורה נהדרת של משתתפים, קצב נהיגה גבוה, עצירות בשיא החום, קצת מים בנקודות חבויות בלב המדבר וארוחת צהרים אחת שכולה רק חלבונים!
היה עונג גדול לכבוד חג הפסח

אינסוף פרחים בגלבוע ובעמקים - 23/03/24

הגלבוע הוא אחד ההרים המיוחדים שבארצנו, הוא מפוצץ בפריחה בעונות הקרות והקרבה שלו לעמק המעיינות המפורסם, מאפשרת טיולי קיץ מרעננים.
בטיול האחרון באזור הצלחנו לשלב בין שתי העונות ולהרוויח מצד אחד פריחה אינסופית ומצד שני טבילה במים מרעננים

סקייוול בטיול כביש 100% חשמל בשפלת יהודה

אסקפיזם חשמלי עם 36 כלי רכב חשמליים תוצרת סקייוול ביוזמה וארגון של היבואן לישראל לכבישים הפחות מוכרים של שפלת יהודה בשילוב של ישראליות מתקופת התנ"ך, תקומת מדינת ישראל ועד ימינו.
טיול נוסף בסדרת טיולי המועדון של Skywell Moments

טיול סוזוקי ממנחמיה דרך שמורת נחל תבור עד לכוכב הירדן 16.3.2024

יצאנו לטיול ג'יפים בשמורת נחל תבור, ב-3 שיירות ארוכות. מסלול מקסים שנמצא כרגע בשיאו ובשיא פריחתו. השלוחות ירוקות, הר תבור בולט בנוף כמעט מכל פינה במסלול ומשמש סוג של מצפן טבעי וככל שיורדים ומתקרבים לערוצי הנחל מגלים שבמעברי המים יש זרימה מכובדת.

סיכום טיול ג'יפים ליום הבחירות - מצוק ההעתקים מאלמוג למצוקי דרגות, 27/2/24

ניצלנו את יום הבחירות האחרון ליום כיף ויצאנו למסלול קלאסי במדבר יהודה, שבמקרה הוא גם אחד היפים ביותר בארצנו. השיירה מגוונת, החבורה על הכיפאק ומזג האוויר החליט לפרגן. היה תענוג

סיכום טיול מעין יזרעאל לשמורת הגלבוע ועד לטורבינות הרוח ומצפה שמיר - 23/2/24

יצאנו לטיול רגוע של יום שישי ברחבי שמורת הגלבוע, לאורך המסלול מפוזרות שלוליות בוץ גדולות כשהצבע הירוק שולט בכל פינה ומעוטר בפריחה צבעונית משגעת

סיכום טיול שישי אתגרי - מעלות בשפלת יהודה, 29/3/24

אחת לכמה שבועות אני חייב להרגיע את יצר ההרפתקנות שלי ולטפס במעלות אתגריים - הפעם ביקרנו בשפלת יהודה במספר מעלות טכנים שהציבו אתגר לא פשוט לרכב ולנהג
הדריך : עדי וייזל

סיכום טיול אל התצפיות, המעברים והאתגרים בצפון המדבר - 23/3/24

צפון מדבר יהודה בתחילת האביב זו הדוגמא והראיה הטובה ביותר למה מדבר יהודה אינו באמת "מדבר", כל המפנים הצפוניים צבועים בירוק כעדות לכמות המשקעים שהמקום ספג.
טיול משפחות בצפון מדבר יהודה - מרץ 24'
הדריך: וייזל עדי

טיול ג'יפים מתל יודפת לנחל חילזון 15.3.2024

הפעם יצאנו לטייל בגליל התחתון, בדיוק באמצע הרצועה הנמתחת בין הכנרת למפרץ חיפה. מסלול מקסים שהתחיל בתל יודפת העתיקה, דרך שמורת הר שכניה ויער שגב בהם פגשנו אינספור שערים נעולים שאילצו אותנו למצוא דרך חדשה ועד לנסיעה בנחל חילזון ומעבר טכני שדרש מכולם להפשיל שרוולים.

סיכום טיול ג'יפים למכתש הגדול ולמעלה אברהם 3.2.2024

שבת בבוקר עם מזג אוויר נהדר ואנחנו במסלול טיול יפהפה לכל אורכו של מכתש חתירה ועד למעלה אברהם שתמיד כיף לנצח.

סיכום טיול ג'יפים לדרום הבקעה - מגלגל לסרטבא, 2/3/24

בקעת הירדן - מלחמת אוקטובר 24' גרמה לכ-5 חודשים של התנזרות מחבל ארץ מדהים זה. מתיחות ביטחונית הרחיקה רבים מהג'יפאים ובכלל מי שלא היה חייב, סביר שלא הגיע לאזור.
תחילת מרץ, לאחר מספר בירורים ותחושות בטן, נסעתי לבקר את האזור שאני כ"כ אוהב לטייל בו, והפעם מקיבוץ גלגל עד לראש מבצר חשמונאי - הסרטבא
הדריך: וייזל עדי

יומיים טיול ג'יפים מנחל צין לנחל נקרות ולמכתש רמון 1/3/24 עד 2/3/24

לכבוד סוף החורף הולך ומגיע, ירדנו ליומיים "עבים" – טיול המצרף שני מסלולים קלאסיים לכדי טיול אחד חווייתי במיוחד, עם אתגרים "בטוב-טעם", מתובלים בחניון לילה שמח וטעים. מסוג הטיולים הנכונים שכל ג'יפאי צריך לנשמה פעם בתקופה

טיול למועדון רקסטון מנחל פרס ונחל תחמס לנחל אביה ואמציהו 17.2.2024

יצאנו עם מועדון רקסטון למסלול טיול יפהפה בשמורת מדבר יהודה, לאורך נחל פרס ותחמס ובסיומו, יצאנו לקטע ראלי קצר בנחל אביה ואמציהו.