שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הרנגלר החדש: פרטים נוספים נחשפים

הדור הבא של רכב השטח הקשוח מבית ג'יפ יוצג בתערוכת הרכב של לוס אנג'לס בחודש נובמבר הקרוב

 

 

אחרי ציפייה ממושכת מאוד, ארוכה מדי אפילו, הדור החדש של ג'יפ רנגלר ייחשף בתערוכת הרכב הקרובה בלוס אנג'לס, בחודש נובמבר. מפגישה שנערכה בין מנהלי החברה לבין הסוכנים הבכירים של ג'יפ בארה"ב לקראת החשיפה, דלפו לא מעט פרטים על הרנגלר החדש (JL). חיצונית, העיצוב הקופסתי יישמר עד כמה שאפשר עם שינויים לטובת אווירודינמיקה משופרת, מה שיעזור להקטנת צריכת הדלק. כדי לשפר עוד יותר את התחום הזה, חלקים מהרכב ייבנו מאלומיניום ומחומרים קלים אחרים, להשגת משקל קטן יותר.
בתחום המכני אנו צפויים למנועים ולתיבות הילוכים חדשות, כשמנוע הבסיס יהיה טורבו-בנזין ארבע בוכנות בנפח 2.0 ליטר שיספק כ-300 כ"ס. הדגמים עם המנוע הזה יגיעו רק עם תיבות הילוכים אוטומטיות. מנוע נוסף הוא הפנטה-סטאר המוכר מהדגם הנוכחי, V6 בנפח 3.6 ליטר שיעבור מקצה שיפורים וישודך לתיבה ידנית או אוטומטית. בעתיד הקרוב צפוי גם מנוע דיזל, ככל הנראה ה-V6 בנפח 3.0 ליטר המוכר לנו מהגרנד צ'ירוקי.

 

 

המרחב הפנימי עבר מקצה שיפורים גדול, גם בתחום הנוחיות לנהג ולנוסעים וגם באיכות החומרים. בסיס הגלגלים של הדגם עם ארבע הדלתות הוארך לטובת מרווח הישיבה מאחור ולתא מטען גדול יותר. על פי הפרסומים תהיה אופציה לחלון גג חשמלי, מה שמותיר את השאלה האם הגג יהיה פריק עם אפשרות לקיפול החלון הקדמי, כפי שיש בדגם הנוכחי. שינוי נוסף צפוי בדגם הרוביקון, שיקבל כסטנדרט צמיג בקוטר 33 אינץ'. אבל הבשורה שאולי מעניינת ביותר היא שלקראת 2019, יגיע דגם הטנדר שרבים מצפים לו.
תחילת השיווק בארה"ב צפויה ממש בתום התערוכה, בחודש דצמבר שנה זו. השיווק לשאר מדינות העולם יעשה במהלך 2018 כשהטנדר צפוי להגיע ב-2019.
 

הרנגלר החדש בלבוש הסוואה

הרנגלר החדש בלבוש הסוואה


 

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - איתי

26 ביולי 2017 ב 23:01

יש למה לצפות!!