אופנועים / טרקטורונים > יומני מסע

מסע אופנועים משולב הדרכת אנדורו בצפון יוון

רוכבים רבים נמשכים לקסם רכיבת האנדורו בלבו של הטבע. רוכבי אופנועים כבדים, רוכבים מתחילים ואף כאלו שמעולם לא רכשו אופנוע יצאו אתי לחוויה של רכיבת שטח בלתי נשכחת בהרי צפון יוון

 

סיכום מסע אופנועי אנדורו מודרך בצפון יוון (ותודה לאסף רחמים על העריכה)

נחתנו בסלוניקי, ולאחר סיבוב שופינג קצר בחנויות לציוד רכיבה, אנחנו כבר בדרך צפונה, עם עצירה לסופלקי הכי טוב שאכלתי. הנאות שלא הפסיקו בכל יתר הארוחות במסע.

הגענו לעיר הנמל, מפרץ דייגים קטן וחוף ארוך נפרש לפנינו. מקבלים חדרים במלון, מנוחה קלה מהטיסה  ואנו יוצאים לבדוק את ציוד הרכיבה. ארוחת ערב בעיר ופרשנו מוקדם לישון, נרגשים לקראת היום הראשון.

מבט ממרפסת המלון על העיר קבלה

מבט ממרפסת המלון על העיר קבלה

את היום הראשון פתחנו ברכיבה מנהלתית קצרה, עולים בין בתי העיירה לפאתי היער. עם ההגעה לשטח ערכנו יישור קו בנושא עקרונות הרכיבה בשטח, תוך מתן דגשים לרכיבה נכונה.

תוך כדי רכיבה השיפור ניכר ואנו נכנסים לסינגלים מרגשים, כשחופת היער סובבת על ראשנו.

תוך כדי תנועה, פגשנו אתגרים חדשים. עוצרים לרגע, לומדים, מתרגלים ומתקדמים.

ביום השני והשלישי מתקדמים בנופים בלתי שגרתיים, בין נופים רחוקים לבין רכיבה על מרבדי עלים ביערות עד ירוקים. תוך כדי תנועה מתגברים על מכשולים וממשיכים בטיול.  

להלן רשמי הרוכבים בסוף המסע:

אז מה היה לנו?
4 ימים בלתי נשכחים, 7 חברה נהדרים כולל צביקה המדריך שארגן הכול בצורה מושלמת והצוות המקומי שהיה בהתאם.
במשך שלושה ימי רכיבה נהדרים במסלולים ותוואי שטח שונים, שילב צביקה הדרכה וטיול, כך שבמקביל להנאה הצרופה מהרכיבה חווה כל אחד מאתנו שיפור אדיר ביכולות הרכיבה, זאת בזכות ההדרכה המקצועית, שימת הלב של צביקה לפרטים ולכל אחד מאתנו.
צמודים אלינו כל הזמן המדריך והמכונאי המקומיים שהובילו, עזרו ועשו הכול כדי שניהנה. והמעטפת הייתה בהתאם. מושלמת - המלווה המקומי שהיה צמוד אלינו בכל הטיול, הארוחות המעולות, הפינוקים, המנהלות, המלון ובכלל. הבירות נשפכו כיין, היין נשפך כמים, והחברה המדהימים אחד אחד. אחד הטיולים אם לא ה...
מחכים שצביקה יודיע לנו מתי ולאן הטיול הבא.
        
     שמואל רוזנטל

כשנרשמתי לטיול ליוון, הייתי בהתלבטות רצינית - האפריקה הכבד שלי נקע לי את הקרסול וכבר התחלתי לחשוב על לחזור לקטנוע או משהו כזה. ואז הגיע טלפון מרגיע מצביקה, שהיום, אחרי שחזרנו מלאים בחוויות, אני מעריך הרבה יותר, כי בלעדיו הייתי מוותר ומצטער.
ראשית, הקבוצה הייתה בול בשבילי. גם האינטימיות של קבוצה קטנה, וגם רמת הרכיבה שהייתה בטיול אפשרה לי ללמוד וליהנות במקביל, לא יותר מדי ולא פחות. שנית, המובילים, צביקה כהן +2 יווניים, עשו את זה באופן מושלם. לא הייתי יכול לתכנן את ימי הרכיבה בצורה טובה יותר. שלישית ואחרון, המעטפת של הרכיבה הייתה כ"כ מפנקת (מלון +מסעדות וכו'), שהחיסרון היחיד שהיה בטיול נשכח ונסלח בקלות - לדעתי היינו צריכים להתעקש על טיסה ששמה אותנו במלון 12 שעות לפני תחילת הרכיבה ולא 24 שעות ועוד אחרי לילה לבן. אבל כאמור, ההנאה מהאדרנלין של הרכיבה, ומהפינוקים של הצוות, מחליקים את המחסור בשעות השינה בקלות.
שורה תחתונה, תהיה פעם נוספת ללא ספק, אחד הטיולים שייזכרו לעוד שנים.

      גילי מלכא

אין מילים עד כמה היה מדהים!!! תודה לצביקה וחבורת הרוכבים
         
         אבי אברט

רציתי להודות על טיול מושלם. ברגע שנרשמתי לא תיארתי לעצמי שאהיה כל כך מאושר מסוף שבוע מדהים של רכיבה לימודית. כול היום לרכב וללמוד, הסבלנות של צביקה שלא נגמרת, תשומת הלב לכול אחד מחברי הקבוצה, הארגון למופת, אוכל טעים שקשה לתאר במילים ונוף מדהים
לוח זמנים נכון ושמנוצל עד תום
תודה צביקה
נ.ב אני מחכה לטיול הבא (רוצה מרוקו על 450)

          משה ברונכר

כל הכבוד על הסופ״ש בצפון יוון, הכול נוהל ואורגן כפי שצריך והיה כייף אמיתי. עבורי ההדרכה הייתה חלק מאוד חשוב, הרגשתי שאני לומד ומתרגל, בתנאי שטח שונים, יפים ומאתגרים. השיפור המהיר בשליטה באופנוע הפתיע אותי, תחושת הסיפוק בסיום כל יום רכיבה הייתה נהדרת. הצוות היווני היה שירותי ואדיב, וברמה הקולינרית הבחירות שנעשו היו מדויקות. אני חייב לומר שגם חברי הקבוצה היו מדהימים ולכן היה פשוט מושלם. תודה על הכול.

       בברכה,
          גיל משה


                          * * *  המסע הבא יצא בתאריכים 12-15 לאפריל 2018  * * * 
                                      קישור לפרטים על מסע אנדורו הבא בצפון יוון
 
                               קישור למסע אופנועי שטח / אנדורו - מרוקו, מרץ 2018



תגובות

0 תגובות