שטח 4X4 > כתבות > חדשות

אין כמו טנק כדי לנסוע לסופר

חברת רזבני מקליפורניה מייצרת לפי הזמנה את אחד מרכבי השטח המיוחדים בעולם עם שם ייחודי לא פחות – Tank

תמורת כ-180,000 דולר – מחיר בסיס – תוכלו לרכוש את אחד מרכבי השטח הייחודיים בעולם, שעל פי המפרט שלו הוא גם בעל יכולות לא מבוטלות. קבלו את הרזבני טנק (Rezvani Tank), שמיוצר על פי הזמנה בלבד על ידי חברת רזבני מקליפורניה.

והבסיס הוא לא אחר מאשר רנגלר רוביקון של חברת ג'יפ, שעבר מקצה שיפורים ושינויים מקיף ביותר. אמנם כסטנדרט תקבלו את מנוע ה-V6 בנפח 3.6 ליטר עם 280 כ"ס, אבל כדי להניע את המפלצת הזו בוודאי תעדיפו את האופציה המוצעת של V8 בנפח 6.4 ליטר שיודע לספק למעלה מ-500 כ"ס (למבחן דרכים לרנגלר).

image

מתחת למעטפת המוחצנת שוכן ג'יפ רנגלר רוביקון

ואם הבסיס לא מספק אתכם, תוכלו לבחור תוספות מתוך רשימה ארוכה עד מאוד, הכוללת חבילות שטח העולות 7500-15000 דולר, שבהן תקבלו בין היתר הגבהה של שישה אינץ', צמיגי 37 על חישוקי בידלוק, סרנים מחוזקים של Dynatrac עם נעילות פניאומטיות, בולמי פוקס ומערכת בלימה משופרת. למי שממש חייב, אפשר להוסיף גם חבילת מיגון מפני ירי ומטעני חבלה, שמחירה משתנה מ-40 ועד 85 אלף דולר על פי רמת המיגון.

חיצונית, יש קווי דמיון לטויוטה FJ קרוזר המנוח, כשדלתות הנוסעים נפתחות לאחור לטובת נוחיות הכניסה לרכב. בחלק הפנימי תמצאו מושבי עור מפנקים, לצד קשתות התהפכות. כיאה לרכב הקרוי "טנק", יש גם מערכת תרמית לראיית לילה ומי שלוקח איתו ציוד רב לשטח יכול להוסיף גם חבילת גרירה.

image

מי שמביט בו מאחור

חברת רזבני התמקדה עד היום בבניית רכבי ספורט מיוחדים, דוגמת ה-Beast וה-X. מייסד החברה ובעליה, פריס רזבני (Ferris Rezvani), שאף למזג את חיבתו למטוסים ולמכוניות מהירות, ולייצר מכונית שתיתן את ההרגשה הדומה ביותר להטסת מטוס. הצירוף הזה היה גם ההשראה ליצירת סמליל החברה, שהוא שילוב של הגה עם כנפיים.

כאמור, החברה אינה מחזיקה במלאי של "טנקים" מוכנים, כל אחד נבנה על פי הזמנה בלבד, בפרק זמן של שבועיים בערך. הדגם המצולם כאן, הוא כרגע היחיד בעולם.

image

ה-Beast של רזבני

imageimageimageimageimageimage

תגובות

0 תגובות