שטח 4X4 > כתבות > חדשות

חופשה משפחתית בוילה במרכז הארץ עם בריכה פרטית

תשכחו מהבריכה במלון עם צוות הבידור הרועש, כמות האנשים והוויכוח על מציאת מיטת שיזוף פנויה. אתם עומדים להתאהב באפשרות הנופש הכי טובה כיום בישראל, זו שרבים רואים בה כאולטימטיבית והנחשקת ביותר כיום בתחום התיירות – בריכה פרטית, מזל שיש אותך.
הזדמנות נהדרת בין שילוב של טיול בשטח עם אופנוע / ג'יפ / RZR לבין נופש בוילה מפנקת.

האפשרות ליהנות מבריכה שלא שייכת לאף אחד במסגרת זמן השהות האישי שלכם, מייצרת סוג של אטרקציית נופש חדשה שאין צורך לבצע למענה חישובים ותכנונים שפוגמים פעמים רבות בספונטניות כמו: שעות פתיחה וסגירה של הבריכה, פינוי מקום לטובת אורחים נוספים, הגבלות על רעש או אכילה ועוד. היכולת לשחות ולשכשך מתאימה לכלל הגילאים ומהווה פתרון נפלא לקטנטנים שיכולים לבלות זמן רב בהנאה בתוך המים ועד מבוגרים שהבריכה תעניק להם הרפיה של השרירים, שיכוך כאבים והמון שלווה. וילות נופש בהן נמצאות בריכות פרטיות, מייצרים גם אמירה חשובה שלא הייתה נפוצה קודם לכן בתחום התיירות הישראלי: אירוח אקסקלוסיבי, שהאורחים בו הם מלכים ללילה אחד או יותר המקבלים במסגרת האירוח עוד מגוון של פינוקים והנאות, כאשר כל שטח הוילה החיצוני והפנימי עומד לרשותם בלבד.

אם אתם רוצים לשבור שגרה חפשו וילות במרכז עם בריכה באתר וילאס – אתר הוילות הישראלי הרשמי של המדינה.

לבד לבד, בלי אף אחד

חופשה משפחתית בוילה במרכז הארץ עם בריכה פרטית, מייצרת אווירה קרובה ומגבשת ומתאימה לאירוח מידי סופ"ש, חג וחופש. מפאת הרצון להעשיר את החופשה הפרטית ולהעצים אותו, משלבות וילות הנופש גם אופציית חימום וקירוי מלא לבריכה בעונת החורף, כך שהשכרת וילה במרכז יכולה להתבצע לכל אורך השנה, בלי שום קשר לטמפרטורה בחוץ. נוסף על כך, הבריכה הפרטית מעניקה לגיטימציה להוספת מתקנים מפנקים נוספים להנאת המשפחה המתארחת כמו ג'קוזי ספא זרמים, סאונה יבשה, מערכות קולנוע מתקדמות, פתרונות גריל יוקרתיים והיד עוד נטויה. כל וילה מורכבת ממספר חדרי שינה כך שהמשפחה שוהה בכל עת תחת קורת גג אחת וכולם יכולים להתאסף בנוחות בסלון המפואר והמטבח, שלרוב מכיל את כל הדרוש לכל סוגי הבישול. גודל הוילות לרבות החצר החיצונית, מאפשרים בנייה בשטחים פתוחים המשקיפים אל נוף יפהפה ללא הפרעות ואפס עוברי אורח שתאלצו לפגוש תוך כדי הנופש. כך למעשה חוויית הפרטיות יכולה ללבוש פנים חדשות, כאשר לא רק מתקני מים טובים מעשירים את החופשה, אלא גם השלווה, הרוגע והחיבור אל הטבע – מצרכים כה נדירים ונחשקים במדינה לחוצה ותוססת כשלנו.

גיבוש משפחתי, הווי והנאות בבריכה הפרטית

דמיינו לעצמכם וילה פרטית בהשראה דרום אפריקאית מיוחדת, שתנתק אתכם בקלות רבה מהשגרה. בריכת שחייה גדולה מוקפת חצר ירוקה והמון מרחבי ישיבה מוצלים, פרחים, ערסלים ושבילים מקשטים את דרככם אל הוילה ובפנים לובי אירוח מפואר מעץ פראי, חדרי אירוח נוחים והמון פרטיות...
וילה ואלרי היא רק דוגמה אחת מבין עשרות דוגמאות מצוינות לחופשה הטובה והאיכותית שתזכו לה באזור המרכז. הוילה מורכבת משני מתחמי נופש נפרדים המתמקדים בעיצוב דרום אפריקאי מיוחד. לאחת 6 חדרי שינה ולשנייה ארבעה חדרי שינה, כשכל אחת מתפארת בבריכת שחייה מפוארת, ג'קוזי ספא וחלל פנים גדול ונפלא לכל משפחה.

image

לצפייה בפרטים מלאים על וילה ואלרי לחצו כאן

אם אתם מעוניינים לחגוג אירוע במקום פרטי וסולידי, אליו איש לא יוכל לגשת מלבדכם – קומת גג למשל, תהיה בחירה טובה. מדובר בוילה במרכז הארץ (פתח תקווה), המציעה אירוח נפלא לצד המון "ספייס" לריקודים, הפעלות מעניינות והתכנסות של כל המשפחה המורחבת. אם אתם חושבים היכן לקיים את הבת מצווה, יום ההולדת המתקרב לאמא או חתונת הזהב של סבא וסבתא – הרי לפניכם מקום ציורי מקסים ומעוצב עד הקצה, המציע בריכת שחייה מדליקה, ג'קוזי ספא וסלון עצום. הבחירה האם להישאר ללילה היא כולה שלכם, שכן המתחם הפרטי מאפשר גם אירועים למספר שעות בלבד.

image

לצפייה בפרטים מלאים על קומת גג לחצו כאן

שילוב בין פרטיות למגוון אטרקציות מדהימות במרכז!

למרות הרצון העז ביצירת מרחב פרטי וסולידי שבו חברים רק אתם והבריכה, וילות באזור המרכז הן בעלות יתרון משמעותי בכל הנוגע לקרבה הפיזית בין מקומות. לא צריך לנסוע עשרים דקות רק כדי לקנות חטיף לילדים מהסופר, או לחפש נואשות תחנת דלק קרובה. המרכז מאפשר לכל העולם להימצא סביבכם במרחק נגיעה. הוילה תדאג לפרטיותכם המוחלטת וכשתרצו – תוכלו לשוב אל העולם החיצון, לכייף, לטייל ולצבור עוד חוויות יפות ומשותפות יחד. היות ומרבית הוילות הממוקמות באזורי המרכז נמצאות במושבים ובמרחבים פסטורליים יותר, ניתן גם ליהנות משלל אטרקציות מעולות כמו טיולי ג'יפים ורכיבה על סוסים, טיולי טרקטורונים, סיורי חממות, מרכזי מבקרים וטעימות, נקודות תצפית, בריכות ומעיינות קטנים, פסטיבלים מקומיים ועוד.

וילה גלי משדות מיכה למשל, היא דוגמה מעולה לשילוב נפלא שבין פרטיות למבחר פעילויות חיצוניות: מיקום סמוך לפארק בריטניה המעולה לטיולים בכל ימות השנה ומגוון אטרקציות כמו פארק מיני ישראל, מרכז השריון וטיולי הסוסים בלטרון, פארק קנדה המקסים, מערת הנטיפים המפורסמת ושלל אטרקציות שטח של ספורט אתגרי כמו טיולי ג'יפים, טרקטורונים, ריינג'רים ורייזרים. הוילה הנפלאה מכילה 4 חדרי שינה, אך מסוגלת להכיל בעת ובעונה אחת 25 נופשים (ניתן להניח מזרוני לינה נוספים בעת הצורך), סלון ומטבח פרקטיים, חצר ענקית המכילה שפע פינות ישיבה, בריכת שחייה מהודרת וג'קוזי ספא גדול, שולחנות משחק ונוף נפלא שמציץ פנימה. המארחים ישמחו לעזור בנוגע למציאת אטרקציה שתתאים לכם, המלצה על מסעדה טובה וטיפים בנוגע לדרכי הגישה והנקודות המיוחדות ביותר בחיק הטבע.

image

לצפייה בפרטים מלאים על וילה גלי לחצו כאן

וילות מיוחדות למשפחה הנופשת:

מקומות מיוחדים המציעים וילות במרכז הארץ, יכולים באמצעות "טוויסט" אחד קטן לשדרג את החופשה ולהעניק לכם ולמשפחתכם את זמן האיכות הדרוש באופן מושלם! סי איוונט למשל הוא דוגמה טובה לכך: סמוך לנקודת חוף יפה ומרהיבה באשקלון, ניצבת וילה יוקרתית בעיצוב חדשני ומהפנט, המגישה לאורחיה חוויה ברמת 5 כוכבים. מעבר לשוויץ של הסלון המפואר והשיק של הג'קוזי ספא, אפשר לנצל את הגישה לחוף לטובת יום שלם של פינוקים והווי על החול, ליהנות מהשמש הטובה ומאווירת החופש.

image

לפרטים מלאים על סי איוונט לחצו כאן

גם וילה מנגו טרי הנהדרת מבאר יעקב, בכלל תגרום לכם לחשוב שהגעתם למושב חקלאי ותיק ולא לעיר מפותחת הכוללת קניונים, שלל מסעדות וחדרי בריחה. עצי פרי, סביבה חפה מבתים נוספים והמון מדשאות שבליבם בריכה גדולה, מייצרים אווירה אנרגטית תוססת ומלאה פעילויות. למקום בנוסף 5 חדרי שינה, ג'קוזי ספא, מתקני שעשועים לילדים וסלון אירוח גדול.

image

לפרטים מלאים על וילה מנגו טרי לחצו כאן

ואיך אפשר לסיים מבלי להזכיר את קיסריה, אחת ממובילות התחום של וילות נופש במרכז עם בריכה פרטית. כאן מצפה לכם גולד קומפלקס – מתחם חופשות עדכני ושמח המתאים לאירוח משפחתי ולחגיגות מיוחדות. הסלון הגדול והבריכה יאפשרו לכם בדיוק את מה שדרוש כדי לשמח את החוגגים האהובים, כאשר בחוץ תמצאו כמובן את החוף המיוחד, שלל מסעדות והמון אטרקציות!

image

לפרטים מלאים על גולד קומפלקס לחצו כאן

פרטיות קשורה באופן בלתי נפרד גם לאיכות וליוקרה. על כן, אחוזת ערבי נחל מהווה פיתרון אופנתי ויוקרתי לכל הדורשים בחופשה ברמה גבוהה שלא רק הפרטיות והאטרקציות מכילות אותה. 7 חדרי שינה מכילה האחוזה, המורכבת מוילה גדולה (4 חדרים) וצימר פרטי בנפרד (3 חדרים) עם מתחם גן משותף ויפהפה המכיל בריכה וספא מעולים, בר עם מטבח חיצוני, מתחם פנימי מעוצב ומושקע ונוף הרי המרכז הירוקים שמקיף אתכם מכל עבר.

image

לפרטים מלאים על אחוזת ערבי נחל לחצו כאן

הכתבה נכתבה באדיבות אתר נופש וילאס