שטח 4X4 > כתבות > חדשות

סוזוקי ג'ימני למתקדמים

שני דגמי קונספט של הג'ימני החדש לוקחים את נושא העבירות כמה צעדים קדימה. וכן, אנחנו רוצים את גרסת הטנדר

מכירות הג'ימני החדש של סוזוקי בארץ אמורות להתחיל ממש בקרוב, ויש בוודאי לא מעט כאלה שמחכים עם צ'ק מוכן כדי להגיע לסוכנויות ולרכוש אחד כזה. ויש להניח שחלק מתוכם כבר מצחצחים את כלי העבודה כדי להתקין שיפורים למיניהם, מכל הטוב ששוק האפרט-מרקט יודע להציע. אבל למי שרוצה ג'ימני משופר ישירות מהיצרן, אולי כדאי להמתין עוד מעט. שני דגמי קונספט שיוצגו בתערוכת הרכב בטוקיו בחודש הקרוב מגיעים עם כל מה שדרוש כדי להתמודד עם שטח רציני, באריזה מקורית ומוכנה. יש רק לקוות שהקונספטים האלה יהפכו מתישהו לדגמי ייצור...

דגם קונספט אחד מבוסס על הג'ימני הסטנדרטי, אבל עם הגבהות, צמיגי שטח על חישוקי ביד-לוק, פגוש ברזל עם כננת מקדימה, שבכת הגנה על הפנסים הקדמיים ופלטות מתכת שמגינות על פינות הרכב. כלוב התהפכות שמחובר בשש נקודות הוא גם בסיס לגגון גדול ומסיבי, לנשיאת כל הציוד הדרוש לטיול שטח ארוך.

דגם הקונספט. מוכן לשטח

הקונספט השני מעניין עוד יותר. סוזוקי הפכה את הג'ימני לטנדר קטן, עם תא נהג לשני אנשים וארגז מטען זערורי (ותיקי השטח וודאי זוכרים שהיתה גרסת טנדר כזו לסמוראי, אי-שם בסוף שנות ה-80) . גם כאן יש הגבהות וצמיגי שטח, והחזית הוחלפה בכזאת המזכירה במעט את הלנד קרוזים הראשונים. מתחתיה הורכב פגוש ברזל עם שתי אוזני גרירה מסיביות. על צדי הארגז והמרכב הותקנו מדבקות דמויות עץ, עוד הומאז' לכלי הרכב של פעם. קשת התהפכות בארגז נושאת סוללה של זרקורי לד.

לא פורסמו נתונים טכניים על הקונספטים, אך סביר להניח שלא נעשו שינויים מפליגים ברכבת הכוח או במתלים, מלבד ההגבהה. בכל מקרה זה נראה טוב, ועכשיו זה בידיים של סוזוקי להחליט אם נראה אותם בסופו של דבר באולמות התצוגה.

הטנדר. תביאו לנו אחד