שטח 4X4 > כתבות > חדשות

וולוו XC90 T8 עכשיו ברמת גימור Momentum

יבואן Volvo החל בשיווקו של דגם XC90 במנוע T8 PHEV גם ברמת גימור Momentum ובמחיר של 529,900 שקלים

ה-XC90 של וולוו רכב ה-SUV פרימיום מציע שילוב של מנוע פלאג אין היבריד יחד עם 7 מקומות ישיבה. מכונית הפנאי שטח מציעה הספק גבוה של 389 כ"סיחד עם דרגה נמוכה של זיהום וצריכת דלק, הודות להנעה החשמלית.

בתכנון המכונית הקפידו בוולוו שלא להתפשר על מרווח תא הנוסעים ומרווח תא המטען. ה-Volvo XC90 מגיעה בתצורת שבעה מושבים המאפשרים לכלל הנוסעים לשבת בנוחות. את שורת המושבים השנייה והשלישית ניתן לקפל למצב שטוח המספק נפח הטענה של 1,868 ליטרים. כל מושב ניתן גם להזזה כדי להתאים את נפח מקום המטען והמרווח לנוסע בהתאם לצורך.

רמת גימור ה-Momentum שמוצעת כעת במחיר של 529,900 שקלים מכילה מגוון של אבזורים ומערכות טכנולוגיה מתקדמות. עיצוב הרכב כולל חלון גג חשמלי פנוראמי, חלונות אחוריים כהים כולל תא מטען וחישוקי סגסוגת בקוטר 19 אינץ'. בפנים הרכב, מושבים עם ריפוד עור מסוג נאפה וכיסא נהג חשמלי בעל זיכרונות וחימום. כמו כן ישנם ספי כניסה מתכת מוארים וידית הילוכים בגימור קריסטל.

מבחינת מולטימדיה הדגם מצויד במערכת שמע שלHarman Kardon , מערכת הפעלה קולית לטלפון ולמדייה, לוח שעונים וירטואלי 12.3 אינץ' TFT ומסך מגע מרכזי צבעוני 9 אינץ'. אבזור הפנים משופע במערכות כגון: כניסה והתנעה ללא מפתח, מצלמת עזר אחורית לחנייה ומערכת לניטור איכות האוויר. בדגם נמצאות גם מערכות בטיחות של וולוו והוא כולל: מערכת לבלימה אוטונומית, מערכת Pilot assist, בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, בקרת ערנות, התראת התנגשות ובלימה אוטונומית בפני רכבים, רוכבי אופניים והולכי רגל, בקרת ירידה במדרון, מערכת Blind spot ועוד.