שטח 4X4 > כתבות > חדשות

בלי מסכות: קבלו את הדיפנדר החדש

זה אמנם רק עיבוד ממוחשב, אבל הוא נשען בכבדות על בסיס תמונות ריגול שכבר פורסמו. ועם יד על הלב, כך אתם רוצים שהדיפנדר שלכם יראה?

השקתו של הדיפנדר החדש קרובה יותר מתמיד, והיא צפויה להיערך עוד לפני תום השנה הנוכחית. אבל בלנד רובר עדיין שומרים את הקלפים קרוב-קרוב וכמעט לא מפרסמים פרטים טכניים על הרך הנולד וכמובן גם לא תמונות רישמיות (קישור לכתבה על מה שכן ידוע). עד כה ניזונו רק מתמונות ריגול, אבל באתר הרכב 1MOTOR החליטו ללכת עם העניין צעד אחד קדימה ולצורך כך גייסו את צוות העיצוב הגרפי שלהם, שהכין מודל ממוחשב על סמך התמונות שפורסמו.

הם בחרו בדגם הקצר עם שתי הדלתות, שכמו קודמו יזוהה כדיפנדר 90, כאורך בסיס הגלגלים באינצ'ים. העיצוב, כמו שכבר נראה בתמונות הריגול, קופסתי מאוד מתוך כוונה לשמור על דימיון מסוים לדיפנדר המיתולוגי. הגלגלים מותקנים ממש בקצות המרכב, כדי לשמור על זוויות גישה ונטישה טובות. אבל כאן בערך מסתיים הקשר עם האב הקדמון.

הקווים של הדיפנדר החדש מאוד עכשוויים, עם שני פתחי יניקת אוויר ענקיים בחרטום. הסרנים החיים נעלמו לטובת מתלים נפרדים בכל הגלגלים, וסביר להניח על סמך הדגמים האחרים של לנד רובר, שהרכב יהיה גדוש במערכות אלקטרוניות. ייתכן שדגמי הקצה המיועדים לעבירות, גם יצוידו במתלי אוויר מתכווננים לגובה.

מערכות כאלו כבר מוכרות לנו מרכבי שטח רבים, גם מבית לנד רובר וגם מתוצרת חברות אחרות והן עובדות יפה (כל זמן שאין תקלות...) ונותנות פתרון לא רע בשטח. אבל למי שמאוהב בדיפנדרים הישנים, שאם נודה על האמת הם לא יותר מטרקטורים משודרגים, יהיה קשה מאוד לבלוע את הצפרדע. סליחה, את הדיפנדר החדש...

הדיפנדר החדש במהלך נסיעות מבחן בשלג