שטח 4X4 > כתבות > חדשות

דאקאר, שלב שני: עדו והלל במקום ה- 27

אורך קטע הדרוג בשלב שנערך אתמול (שבת) היה רק שישה ק''מ, והצוותים הישראלים צלחו אותו בהצלחה

את המקום הראשון בקטע הדרוג הקצרצר (שישה ק''מ בסה''כ) ביום השני של הראלי, תפס הנהג הספרדי פרננדו גיל, עם סיאט קורדובה דיזל 4X4. קטע הדרוג נערך במסלול בוץ טובעני, בו היה יתרון גדול לרכבים מרובעי ההנעה. שלסר, עם הבאגי 4X2, נתקל בקשיים מרובים וסיים רק במקום ה- 68. הצוותים הישראלים השיגו תוצאות לא רעות, כשהצוות של עדו כהן והלל סגל מוביל. כהן/סגל סיימו במקום ה-27, צוות ברקת/ברקת במקום ה-45 וצוות כהן/ביטון במקום ה-65. בסך הכל עברו הצוותים אתמול, כולל קטעי הקישור, מסלול של כ-600 ק''מ. היום ייערך קטע דרוג נוסף, לאורך 35 ק''מ (אורך המסלול כולו: 930 ק''מ), ומחר יסתיים החלק האירופאי של הפריז-דאקאר והמתחרים יגיעו לדבר האמיתי: אפריקה.

משהו שאולי לא ידעתם

יוטה קליינשמידט, זוכת הראלי בשנה שעברה, החלה את קריירת המרוצים שלה בשנת 1987, על אופנוע. את המעבר לארבע גלגלים עשתה ב- 1993, כנהגת השנייה בקבוצה של ז'אן-לואי שלסר, היום יריבה הגדול ביותר. במשך ארבע שנים המשיכה להתחרות גם באופנועים וגם במכוניות, ומ- 1997 היא מתמקדת במכוניות בלבד.

תגובות

1 תגובות

1

coyote

30 בדצמבר 2001 ב 16:55

החבר'ה שלנו בראלי

למי שרוצה לעקוב אחרי הצוות של עידו והלל מהאתר של הראלי פראיז דאקר יכול להכנס לאתר ולהקיש את מס' הצוות. מס' הצוות של עידו והלל הוא 309 . מישהו יכול להוסיף את מספרי שתי הקבוצות הנוספות ?? באתר אפשר לקבל את המצב הצוות בכל נק' ונק' בראלי. ב ה צ ל ח ה