שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

דקאר 2021: לראשונה קבוצה רישמית של פולאריס

שלושה RZR-ים נהוגים בידי צוותים מארה"ב ינסו לנצח את הראלי בקטגוריית ה-SSV

קטגוריית ה-SSV הוכרזה כקטגוריה נפרדת בראלי דקאר רק לפני ארבע שנים, אך היא הפכה במהרה למועדפת על מתחרים רבים מרחבי העולם, כפי שאנחנו רואים גם בראלים אחרים. בשנה הראשונה שבה הופרדה הקטגוריה, 2017, זכה מתחרה עצמאי שנהג ב-RZR של פולאריס, אך מאז כל הניצחונות בראלים הבאים נפלו בחיקה של Can Am - .

קישור לתוצאות הדקאר האחרון


קישור לכתבה על הרייזר טורבו 1000 RZR

כדי לנסות ולשנות את המצב, הוחלט בפולאריס להתחרות בדקאר עם קבוצה רשמית שתכלול שלושה
RZR-ים, נהוגים בידי צוותים אמריקנים. לפולאריס יש ניסיון רב במרוצי שטח בארה"ב, אך זו תהיה הפעם הראשונה שקבוצת המפעל תתמודד בדקאר.

אחד מהכלים יופקד בידיו של קרייג סקנלון, שמתחרה עבור הקבוצה כבר כעשר שנים, והוא ניצח את הבאחה 500 פרו בשנת 2019. בכלים הנוספים ינהגו בעל ואישה, וויין וקריסטן מטלוק. לקריסטן שבעה תארים באליפויות הבאחה, בעוד וויין הוא הנהג המעוטר ביותר של קבוצת פולאריס עם ניסיון של 20 שנה, שלוש זכיות בבאחה 500 ועוד שתיים בבאחה 1000.

קטגוריית ה- SSV אינה זוכה עדיין לתשומת הלב התקשורתית שמופנית בעיקר לקטגוריות הוותיקות יותר, האופנועים, המכוניות והמשאיות, אבל נראה שבשנים הקרובות הזרקורים יופנו אליה יותר ויותר, מה שאולי ימשוך אליה גם קבוצות יצרן נוספות – וגם נהגים מוכרים יותר.

תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - Benny Segal

04 באוקטובר 2020 ב 12:14

יצרן שלוקח את עצמו ברצינות. על הדרך, הגיע הזמן להחיות את קטגורית הטרקטורונים שנשלטת כבר שנים ע"י ימאהה ( בלי תחרות מאף יצרן אחר). עם הרוכב הנכון, הסקרמבלר 1000 החדש בהחלט יכול לתת בראש לימאהה רפטור במירוץ מהסוג הזה.