אופנועים / טרקטורונים > כתבות אופנועים

KTM משיקה בישראל את דגמי האופנועים 2021

יבואנית אופנועי KTM לישראל משיקה שישה דגמי אופנועי שטח וספורט חדשים:
אופנוע מוטוקרוס חדש לילדים, גרסאות ייחודיות לאופנועי המוטוקרוס והאנדורו ואת הסופרמוטו 450 SMR שעושה קאמבק

image

יבואנית KTM לישראל משיקה בארץ חמישה אופנועי שטח – מוטוקרוס ואנדורו חדשים וכן את אופנוע הסופרמוטו שעושה קאמבק, זמן קצר אחרי שנחשפו בעולם עבור שנת 2021.
היצע אופנועי השטח החדשים יחל בגרסת 50 SX FACTORY לילדים ועוד כמה גרסאות שטח ייחודיות ואף את אופנוע הסופרמוטו הוותיק של החברה שנעדר במשך מספר שנים מההיצע – ה-450 SMR.

KTM 50 SX Factoy

KTM 50 SX Factory

אופנוע הילדים ה-50 SX מקבל גרסת FACTORY שמצוידת במיטב הטכנולוגיה, כמו האופנועים של הרוכבים הבוגרים. גרסת ה-FACTORY מגיע עם אגזוז FMF, כיסויים מכורסמים למצמד ולהצתה, מושב חדש וצמיגי דנלופ GEOMAX 53 לאחיזה גבוהה.

מחיר הדגם בישראל: 25,990 ש"ח

image

KTM 250 SX-F TLD

KTM 250 SX-F Troy lee design מוטוקרוס

ה-KTM 250 SX-F מגיע בגרסה מוגבלת בשם Lee design. גרסה זו פותחה על ידי רוכבי המוטוקרוס של קבוצות המירוץ של KTM ובהתאם לכך גרסה זו כוללת שדרוגים - אופנוע זה מצויד במתלי WP XACT, בנוי סביב שלדת כרומולי קלה, בעלת בלמי ברמבו חזקים ובמתגי הפעלה מהכידון לשתי מפות הצתה, בקרת האחיזה ובקרת זינוק לשליטה בכוח המנוע. אופנוע זה מצויד גם ביחידת קישור המאפשרת חיבור אל הסמארטפון ואפליקציית My KTM לכיול אישי של מפות המנוע והמתלים. גם הגלגלים שנועלת גרסה זו ייחודיים עבורה – חישוקי DID קשיחים ונאבות אנודייז מכורסמות. הגלגלים בעלי שפיצים שחורים ייחודיים. בנוסף לכל אלה, גרסה זו מצוידת גם באגזוז טיטניום מבית אקרפוביץ', מתקן הולשוט מקורי, מגן גחון, דיסק קדמי צף למחצה וגלגל שיניים אחורי כתום.

מחיר הדגם בישראל: 50,990 ש"ח

image

KTM 300 EXC TPI Erzbergrodeo

KTM 300 EXC TPI , Erzberg Rodeo

כל אופנועי האנדורו של KTM עברו שלל שדרוגים לשנת 2021 ובהם גם ה-ErzbergRodeo, בהשראת מירוץ ההייר סקרמבלר רדבול ארצברג רודאו המפרך. מלבד גרפיקה ייחודית ומנוע ה-300 סמ"ק דו-פעימתי מוזרק, אופנוע זה מצויד באבזור POWER PARTS מקורי - מתג בחירת מפות הצתה על הכידון, זרוע אחורית חזקה וקלה, חישוקים עם נאבות אנודייז מכורסמות, צמיג אחורי מצלר אקסטרים, מתלי WP EXPLOR, משולשי היגוי אנודייז מכורסמים, מצמד בטכנולוגיית DDS ועוד.

מחיר הדגם בישראל: 82,990 ש"ח

image

MY21 KTM 350 EXC-F WESS

KTM 350 EXC-F WESS

גרסת ה-WESS החדשה עוצבה ותוכננה בהשראת תחרות ה-WESS. הדגם בעל מנוע 350 סמ"ק מוזרק ומשקל המנוע 28 ק"ג, בנוסף הדגם בעל שלדת הכרומולי קלה.

גרסת ה-WESS בעלת חישוקי FACTORY שבהם מותקנות נאבות אנודייז, מיגוני רדיאטור ומאוורר רדיאטור, משולשי היגוי אנודייז מכורסמים, מיגון גחון מפלסטיק ומושב אוחז במיוחד. השדרוג המשמעותי ביותר שמביאה עמה גרסת ה-WESS נמצא במתלי האוויר WP XACT 48 מ"מ אשר מגיעים בפעם הראשונה לאופנוע אנדורו. מתלים אלה מציעים לא רק הפחתה משמעותית במשקל, אלא גם כיול מדויק ועמידות גבוהה עם שסתומי אוויר בשתי רגלי המזלג לעומס קפיץ ולשיכוך. גרסה זו מוסיפה גם דיסק צף חדש מלפנים עם מגן, דיסק אחורי מלא, גלגל שיניים אחורי סופרספרוקס, פקק שמן כתום, גריפים כתומים ומתג לבחירת מפות מנוע.

מחיר הדגם בישראל: 82,990 ש"ח

image

KTM 450 SX-F FACTOR

KTM 450 SX-F Factory

ה-450 SX-F Factory עבר סדרה של ליטושים ושיפורים לשנת 2021 בזכות תחרויות הסופרקרוס. האופנוע החדש מקבל שורה ארוכה של רכיבים המשותפים גם לאופנוע ה-Red Bull KTM FACTORY EDITION שהשתתף בתחרויות המוטוקרוס והסופרקרוס – שלדה כתומה, חישוקי FACTORY, משולשי היגוי אנודייז, מגן גחון, כיסוי מצמד של הינסון וגג"ש אחורי כתום. זאת בנוסף לדוד אחורי של אקרפוביץ', מתקן הולשוט FACTORY דיסק קדמי צף למחצה ומגן דיסק. תוספת חשובה לדגמי 2021 היא יחידת תקשורת מובנית המאפשרת חיבור אל אפליקציית ה-My KTM ללא עזרים נלווים וזו מאפשרת לכל הרוכבים בכל הרמות לשלוט במאפייני המנוע ומפות ההצתה. אפליקציה זו מציעה גם המלצות לכיול המתלים בהתאם למאפיינים האישיים של כל רוכב, תנאי הרכיבה והשטח.

מחיר הדגם בישראל: 54,990 ש"ח

image

KTM 450 SMR

KTM 450 SMR אופנוע סופרמוטו

לא מעט שנים עברו מאז חנכה KTM אופנוע סופרמוטו חדש וכעת, לשנת 2021, היצרנית האוסטרית משיקה את ה-450 SMR החדש. בדגם זה מנוע סינגל בנפח 450 סמ"ק שמפיק 63 כ"ס ומשקל המנוע 27 ק"ג בלבד. מנוע זה ממוקם בתוך השלדה. הבוכנה במשקל 320 גרם, מפיקה מומנט גבוה במיוחד וגם מציעה מרווח טיפולים גדול של 100 שעות. אל מנוע זה משודכת תיבת 5 הילוכים, שבאמצעות מערכת חיישנים, מסוגלת להתאים מפת הצתה שונה בהתאם לכל הילוך. בנוסף לכך, נוסף מצמד מחליק מתקדם.

שלדת ה-450 SMR מציעה את האיזון הנכון בין קשיחות לגמישות, בין מהירות בקו ישר לבין היכולת לשנות כיוון בקלות שוב ושוב. לכך תורמת מאוד תת השלדה מאלומיניום שמשקלה 900 גרם בלבד, האפשרות לכוון את הכידון בשלושה מצגים, משולשי ההיגוי המכורסמים וכן זרוע אחורית קלילה שמאפשרת כיוון מרחק בסיס הגלגלים בהתאם לצורכי ההתנהגות במסלול.

מערך המתלים של ה-450 SMR מגיע גם כן מהמדף העליון – מזלג WP XACT בקוטר 48 מ"מ מופעלי אוויר עם טכנולוגיית ה-AER עם פעולת שיכוך כפולה ואלה מבטיחים שיכוך מצוין ותחושה מקסימלית עבור הרוכב. על העצירה מופקדים קאליפרים של ברמבו – רדיאלי 4 בוכנות מלפנים הנושך דיסק בקוטר 310 מ"מ וקאליפר אחורי הנושך דיסק בקוטר 220 מ"מ מאחור. בנוסף לכך, ה-450 SMR מציע רדיאטור מחוזק, מצערת קיהין 44 מ"מ, בקרת זינוק ובקרת אחיזה, חישוקי שפיצים מחוזקים וקלים וצמיגי סליקס של בריג'סטון.

מחיר הדגם בישראל: 56,990 ש"ח

image

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - איתן

16 בדצמבר 2021 ב 10:26

תיכך מגיעים 2022
אני כבר בונה על רכישה של אנדורו חדש
ביררתי בסוכנות KTM
מכירים? מה אומרים?

2

Ogash Ofer

16 בדצמבר 2021 ב 11:15

אורח/ת - איתן כתב/ה:
"

תיכך מגיעים 2022
אני כבר בונה על רכישה של אנדורו חדש
ביררתי בסוכנות KTM
מכירים? מה אומרים?

"
אני אומר: תרכוב אחי תרכוב!
(ואת הפרסום ה(לא) סמוי מחקתי...)