כביש / ספורט > כתבות

ג'נסיס מותג היוקרה מקוריאה מגיע לישראל

מותג היוקרה מבית יונדאי קוריאה GENESIS יושק בישראל בחודש הבא עם דגמים בקטגוריות הספורט סדאן יוקרה, ה-SUV והפנאי-שטח

קבוצת כלמוביל, יבואנית כלי הרכב הגדולה בישראל, מתחדשת בייצוג מותג רכבי יוקרה: ג'נסיס - GENESIS אשר החל את פעילותו העצמאית רק לפני 5 שנים בצפון אמריקה. קודם לכן ומשנת 2007 היה הג'נסיס דגם היוקרה של מותג יונדאי בארצות הבירת. המותג הצעיר מצטרף למותגי הרכב של היבואן בהם מרצדס, יונדאי ומיצובישי.

מותג הרכב ג'נסיס, בסיסו בדרום קוריאה, פעיל בעיקר בארה"ב, קנדה, אוסטרליה, רוסיה, במזרח התיכון (ולא בישראל) וכמובן בקוריאה ומעכשיו גם בישראל כחלק מהתכנון להיכנס לראשונה לשווקי אירופה בסוף שנת 2021.

image

דגם G90

ג'נסיס מציגה מגוון דגמים: G70, ספינת הדגל G90, G80 החדשה לגמרי בקטגוריית הסדאן יוקרה, ה-GV70 ה-Suv הקומפקטי ואת רכב הפנאי-שטח הראשון של היצרן - GV80.

מותג GENESIS ינוהל על ידי דנה רביד מנחם, שהיתה ב-5 השנים האחרונות מנהלת השיווק של מרצדס בקבוצה, יושק על פי התכנית של היבואן כבר בחודש פברואר השנה וימכר באולם ייעודי בהרצליה פיתוח.

לרגל ההשקה אומר דוידי פיאמנטה, מנכ"ל קבוצת הרכב הפרטי, כי "השקת GENESIS בישראל, מבטאת את עוצמת הקבוצה השוקדת על כיווני צמיחה חדשים. עוד מציין פיאמנטה, כי האמון וההערכה הרבה לה זוכה כלמוביל משותפיה הבינלאומיים הינן מרכיב חשוב בקבלת הנציגות של GENESIS בישראל כאחת המדינות הראשונות בהן מושק המותג".

למי שרוצה לקבוע עוד היום נסיעת מבחן - מצאנו את אתר ג'נסיס העולמי עם קישור לסניף בלבנון או בירדן

image

דגם GV80

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - אפרים

08 בפברואר 2021 ב 11:45

זה מחייב את טויוטה להביא לארץ את האוולון ואת רכב הפנאי וונזה ודחוף

2

אורח/ת - חכים את יהויידע

08 בפברואר 2021 ב 23:29

הגריל של האבלון מזעזע. כבר עדיף את הכליות של הבימר סידרה 4 או 3