כביש / ספורט > כתבות

ג'נסיס משיקים שני דגמים חדשים בישראל

מותג היוקרה GENESIS שנחת בישראל משיק שני דגמים חדשים: ה-G80 - דגם המנהלים וה-GV80 - ה-SUV של המותג

imageדגם ה-GV80

מותג הרכב GENESIS מגיע לישראל לאחר שהחל את פעילותו בעולם לפני 6 שנים. ג'נסיס משיקה שני דגמים חדשים. נבחרת העיצוב והפיתוח שהופקדה על יצירת הרכב הכוללת את פיטר שרייר, לוק דונקרוולק, פיליפו פריני ואלברט בירמן שזיכו את המותג בשלל פרסים בינלאומיים.

הדגמים הראשונים שנחתו ויושקו בישראל הם ה-G80, מכונית המנהלים היוקרתית עטורת הפרסים, שבחודש ינואר האחרון זכתה בתואר ה-Best Midsize Premium Car של J.D. Power, וה-GV80, ה-SUV הראשון של המותג, שהושק לאחרונה בעולם ומגיע בגרסה של 7 מושבים.

במהלך השנה יושקו גם ה-G70, הסדאן הספורטיבי-יוקרתי, ה-GV70, ה-SUV החדש והצעיר מבין דגמי המותג בגרסת 5 מקומות ישיבה, שהושק בדצמבר 2020 בעולם וספינת הדגל של המותג, ה-G90 שנכנסת לסגמנט ה-S-Class לאור רמת האבזור ואיכות החומרים הגבוהה.

לקריאה נוספת: ג'נסיס מותג היוקרה מקוריאה מגיע לישראל

בקרוב GENESIS חשמלית

במהלך השנה הקרובה GENESIS תשיק SUV עם הנעה 100% חשמלית, המבוסס על פלטפורמת E-GMP של המותג. הפלטפורמה החדשה מאפשרת טווח של למעלה מ-500 ק״מ בין טעינות לפי תקן WLTP ותמיכה במתח של עד 800 וולט, שמלמד על טעינה של כ-80% מהסוללה בתוך כ-20 דקות בלבד.

imageדגם ה-G80

GENESIS G80

GENESIS G80 החדש הוא הדור השלישי לדגם שאיתו פרצה GENESIS לעולם. הדור החדש של ה-G80 שהושק לא מכבר ונוחת בישראל במסגרת ההשקה העולמית מציב סטנדרטים חדשים בשוק מכוניות הסאלון היוקרתיות, עם דגש על שילוב בין איכות ותחושת פרימיום.

ל-GENESIS G80 מנוע ארבעה צילינדרים בנפח 2,497 סמ"ק T-DGi המשלב מגדש טורבו טכנולוגיית הזרקה ישירה, בעל הספק של 304 כ"ס, עם מומנט גבוה במיוחד של 43 קג"מ המתקבלים כבר מ-1,650 סל"ד. ה-G80 מאיצה ל-100 קמ"ש באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית חכמה בעלת שמונה יחסי העברה ב-6 שניות.

imageדגם ה-G80

אבזור

G80 משווק בישראל בשתי רמות גימור ELEGANT ו-LUXURY. בשתי רמות הגימור מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות כולל בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת והצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים.

רמת גימור ה-ELEGANT כוללת בין היתר ריפודי עור וגלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, מושב נהג ונוסע עם כוונון חשמלי, מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו-18 כיווני תנועה שונים, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, לוח שעונים דיגיטלי תלת מימדי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ' ועוד.

imageדגם ה-G80

רמת הגימור היוקרתית ה-LUXURY מוסיפה על כל אלה גם חישוקי סגסוגת 19 אינץ', גימור עץ אמיתי, ריפוד בעיצוב ה-G Matrix, אוורור מושבים קדמיים, חימום לגלגל ההגה, מנגנון סגירה רכב לדלת, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREVIEW ECS, תצוגה עילית בהקרנה על השמשה HUD ומערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים.

דגם ה-ELEGANT ימכר בישראל ב-G80 385,000 ש"ח, כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

דגם ה-LUXURY ימכר בישראל ב-G80 439,000 ש"ח, כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

imageדגם ה-GV80

GENESIS GV80

ה-GV80 הינו רכב הפנאי הראשון של GENESIS אשר ישווק בישראל בשתי רמות גימור ELEGANT ו- LUXURY. ה-GV80 הוא חוד החנית לקראת סדרה שלמה של רכבי SUV יוקרתיים.
GENESIS GV80 הינו רכב פנאי סאלוני, המציע מרווח פנים גדול לחמישה עד שבעה נוסעים בשלוש שורות ישיבה.

ל-GENESIS GV80 מערך מלא של מערכות בטיחות אקטיביות וסיוע לנהג על בסיס חיישנים, מצלמות ורדאר המנטרים את הנעשה מסביב למכונית וכוללות פונקציות ייחודיות כולל מעבר לנהיגה סמי אוטונומית, כשהרכב יודע לבצע באמצעות בינה מלאכותית פעולות המדמות נהיגה אנושית כגון שמירת מרחק מרכב מלפנים ובדיקת השטח והתמזגות בתנועה באופן אוטונומי. בנוסף, 10 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה עם מנגנון זחילה בפקקים, מערכת אקטיבית למניעת תאונות צד כתוצאה מרכב בשטח מת והצגת צילום תנועה בשטחים מתים על לוח המחוונים ועוד.

image

דגם ה-GV80

לישראל מגיע ה-GV80 עם מנוע טורבו דיזל בעל שישה צילינדרים בתצורה טורית. המנוע בנפח 2,996 סמ"ק מספק 278 כ"ס ומומנט עצום של 60 קג"מ המתקבלים במלואם בין 1,500 ל-3,000 סל"ד. רצועת הכוח הרחבה מנוצלת על ידי תיבת הילוכים אוטומטית פלנטרית בעלת שמונה יחסי העברה עם אפשרות לתפעול ידני. הדגם מאיץ ל-100 קמ"ש ב-6.8 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 14.9 ק"מ לליטר.

GENESIS GV80 מצויד במערכת הנעה כפולה חכמה עם שליטה אלקטרונית על חלוקת הכוח בין הסרנים. כאופציה מוצע דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה נשלט אלקטרונית המחלק את הכוח בגמישות מלאה בין שני הגלגלים האחוריים כדי לאפשר תנועה גם על פני משטחים חלקים.

image

דגם ה-GV80

ברמת הגימור הבכירה מצוייד GV80 במערכת מצלמה מתקדמת הסורקת את פני הכביש ומשנה את כיול הבולמים באופן מידי בכדי להתמודד עם פני הכביש ולהבטיח גיהוץ מושלם של מהמורות וריסון תנועות המרכב. בנוסף, מצויד GV80 במערכת RANC אקטיבית לנטרול רעשי רוח וכביש.

מושב נהג ייחודי - מושב Ergo Motion מהדור השלישי עם מערכת תמיכה אווירית. מושב הנהג מכיל 7 תאי אוויר בעל תכונה המפחיתה עייפות משעות נסיעה ארוכות כולל גם מערכת עיסוי מתקדמת.

imageדגם ה-GV80

תא הנוסעים

תא הנוסעים של GENESIS GV80 תוכנן בהשראת ארכיטקטורת עיצוב ששמה דגש על תחושת יוקרה ומרחב. לוח המכשירים בעל פתחי מיזוג מוסתרים בפרטי גימור מעודנים הנמתחים לרוחב תא הנוסעים, ובראשו מותקן מסך מגע רחב בגודל 14.5 אינץ' המאפשר תצוגה רחבה של מידע ממערכות המולטימדיה והניווט.

האבזור ברמת גימור ה-ELEGANT כולל בין היתר חישוקי סגסוגת 20 אינץ', ריפודי מושבים מעור מלא, גלגל הגה בחיפוי עור NAPPA, חיפוי דלתות ולוח שעונים מ- LEATHERETE, קונסולה מרכזית "מרחפת", מושב נהג עם ERGO MOTION SEAT עם עיסוי ו-18 כיווני תנועה שונים, חלון גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת עם 3 אזורי טמפרטורה עם שליטה משורת המושבים השלישית, מנגנון סגירה רכה לדלת, תא מטען עם פתיחה חשמלית ופונקציית SMART TRUNK, מראות צד מתכהות עם קיפול חשמלי וחימום אוטומטי, בקרת ירידה במורד DBC, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים ECS, זכוכיות עם בידוד אקוסטי משופר, לוח שעונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ' עם מצבי תצוגה משתנים ותצוגת D3, מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 14.5 אינץ', ועוד.

imageדגם ה-GV80

רמת הגימור הבכירה ה-LUXURY מוסיפה בין היתר גם גלגל הגה בגימור דו גוני, ריפוד מושבים מעור NAPPA, שורת מושבים שלישית עם קיפול והרמה חשמליים ושליטה ממושב הנהג, דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה, מתלים אלקטרוניים אדפטיביים עם מערכת לסריקת הכביש PREIEW ECS, מערכת אקטיבית להפחתת רעשי כביש, מערכת שמע משודרגת של חברת LEXICON עם 18 רמקולים, אינטרקום דו-כיווני, להגברת הקול בעת השיחה בין שורות הנוסעים ולחצן השתקת הסאונד בשורה השניה והשלישית ועוד.

דגם ה-ELEGANT ימכר בישראל ב-GV80 499,000 ש"ח, כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

דגם ה-LUXURY ימכר בישראל ב-GV80 569,000 ש"ח, כולל חבילת השירות המקיפה ל-3 שנים

image

דגם ה-GV80

תגובות

2 תגובות

1

Ogash Ofer

26 במרץ 2021 ב 18:37

המכון האמריקאי לבטיחות בדרכים (Insurance Institute for Highway Safety - IIHS) הודיע כי ה- Genesis GV80 הוגדר כ- TOP SAFETY PICK + לשנת 2021.
ה- GV80 מצטרף ל- G70 ולספינת הדגל G90 משנת 2021 בהצטיינות יתרה ולפני כן, G70, G80 ו- G90 שגם הם קיבלו את התואר המכובד TOP SAFETY PICK+ במשך שנתיים ברציפות בשנת 2019 ו- 2020.
על כל מערכות הבטיחות שמותקנות בג'נסיס ראו בכתבה.

2

Ogash Ofer

26 במרץ 2021 ב 18:38

GENESIS בישראל: כ-60 כלי רכב של ג'נסיס כבר נמכרו או הוזמנו עד היום, כחודש לאחר ההשקה בארץ.