אופנועים / טרקטורונים > רכיבות מבחן

אופנועי גאס-גאס ברכיבת התרשמות ראשונה GAS-GAS 2021

מותג האופנועים GAS GAS חוזר לאולמות המכירה בזכות קונצרן KTM שרכש את המותג, לרבות ליין אופנועי הטריאל, ובשיטת הקונצרן מבדל בין מותגיו: ק.ט.מ., הוסקוורנה ועכשיו גם גאס-גאס באמצעים פשוטים ובצורת ההגשה לקהל.
כולל חו"ד של טדי הרוש - זולו דו"ש גדולים

1616243947896

מותג GASGAS הוקם ב-1985 בקטלוניה - ספרד, וזכה להכרה הרבה בזכות אופנועי הטריאל שלו, שזכו באליפויות עולם בקטגוריות שונות. למותג גאס-גאס עבר עשיר גם בסגמנט אופנועי האנדורו באליפויות העולם ואליפויות אירופה השונות ובין השמות הגדולים שרכבו על GASGAS נמנים הרוכבים אדם ראגה, פול אדמונסון, כריסטוף נבוטין ועוד...
בשנת 2013 רכשו את גרעין השליטה קבוצת משקיעים ישראלים (!) במטרה לשקם את היצרן וכשהדבר לא צלח בידם נמכר היצרן הספרדי לחברת השקעות בשם TORROT שגם לא רוותה נחת מהעסקה ולאחר הפסקת יצור קצרה ולא ברורה נרכש מותג גאס-גאס בשנת 2019 ע”י קבוצת PIERER Mobility - בשביל הרוכבים זו יצרנית האופנועים Husqvarna ו-KTM ולאחר שנה ארוכה של תכנון ו"גיור" המותג לתוך קונצרן ק.ט.מ. מגיע המותג החדש ארצה תחת עופר אבניר - יבואן אופנועי הוסקוורנה לישראל (ויבואן של מותגי אופנועים נוספים מסוזוקי ועד מותגיו הרבים של קבוצת פיאג'ו האיטלקית).

תחת הקונצרן האוסטרי של KTM עברו דגמי GASGAS שינוי מקצה לקצה וכיום הם מציעים אופנועים בעלי שלדה, מתלים, טכנולוגיות ומנועים כמקובל בקונצרן - כלומר מנועים זהים בין שלושת המותגים, שלדות ומתלים דומים כשרוב החלקים אף זהים והצבעים של כל מותג הם הגורם המבדל העקרי.

1616243874209

וכך מגיעים ארצה אופנועי אנדורו ואופנועי מוטורקרוס עם מנועים חדשים (עבור גאס גאס), פלסטיקה, עיצוב וגימור חדשים לחלוטין! אופנועי הטריאל של היצרן הספרדי נשארים זהים למה שהספרדים הציעו עוד בטרם נרכשו ע"י האוסטרים.
מותג GASGAS מציע בישראל מגוון של 14 אופנועי שטח מוטוקרוס, אנדורו, ילדים וטריאל תחת הצבע האדום המסורתי של היצרן ובתמחור זול מאופנועי הוסקוורנה, שכנראה לא במקרה החלו משווקים השנה עם חבילות אבזור יוקרתיות וזאת על מנת להעמיק את הבידול הקטן בין שני המותגים החולקים חלקים זהים.

1616243920020

GET ON THE GAS - דבר הרוכב

כנראה שלא בכדי בחר היצרן לחזור ולמתג אם המותג הספרדי שלו בסלוגן - GET ON THE GAS גם במשמעות של "חוזרים לחיים". המותג ממשיך את הצביעה האדומה אשר אפיינה את המותג ובשילוב המכלולים האיכותיים של ק.ט.מ / הוסקוורנה הוא מסתער על שוק האופנועים בעולם.
כמי שמכיר היטב את האופנועים של הוסקוורנה לקחנו לרכיבה את ה-300 ד"פ ואת ה-350 המרובע.
ההבדלים שקופצים לעין הם מסיכת הפנים השונה עם יחידת פנס ייחודית עבור גאס-גאס, על הכידון חסר את כפתור מפות ההצתה וכפתור ה-TC שמקבלים בהוסקוורנה (ובגאס-גאס זה בתוספת תשלום), משאבות הבלמים והקלאץ' הן של יצרן אחר ונראות שונות - בפועל, בשטח לא הרגשתי שוני בתפקוד.
אומרים ששלדת הזנב שונה - כך שמתחת לפלסטיקה בגאס גאס יש אלומיניום ובהוסקוורנה זה פלסטיק קשיח. חסר היה לי ידיות בפלסטיק שבזנב כדי להרים את האופנוע, אך גם בדגמים החדשים של הוסקוורנה הידיות קטנות וצריך עכשיו אצבעות חזקות. חסרים מנופי כיוון במתלה הקדמי כפי שיש בהוסקוורנה ובכלל עושה רושם שהגאס-גאס משדר פשטות.
ברכיבה בפועל אין שום הבדל, בטח שלא לרוכב חובב - HOBBY שגם עם האוסטרים הוותיקים לא יכול למצות את היכולות שהאופנוע מאפשר. ובקיצור אופנועים מצויינים, שומרים על הרוכב, עם מנועים גמישים ומתלים שסופגים הכל ומאפשרים גם לרוכב ממוצע להרגיש כאילו הוא רוכב מקצועי.
נראה לי שגם גאס-גאס יכנסו מעכשיו ל"מירוץ החימוש האוסטרי" בו כל שנה ושנה מציע היצרן שיפורים למול המודל הקודם. שיפורים כאלו שאין בהם הכרח אבל יוצרים אצל הרוכבים את החשק לשדרג ולהתקדם וכפי הנראה גם גאס גאס תציע בקרוב את דגמי 2022 כשהם מלוטשים ומאובזרים (ואולי גם יקרים) יותר.

טדי הרוש - רוכב מאוד מנוסה, על גאס גאס אדום וכותב על החוויה:

אז בואו נדבר רגע על האדום האדום הזה!

רכבתי על ה-250 המרובע של גאס-גאס וזה הרגיש שונה. זה הרגיש קליל, זריז, חצוף משהו.. אז חשבתי שזה בגלל שזה אופנוע חדש ואצלי כבר יש 100 שעות ואולי שם טמון ההבדל, וכבר התחלתי לחפור לעצמי שזה הזמן לטרייד..
ואז בא צביקה שרוכב על טנרה - ואמר לי "בא לי אנדורו". אז לקחנו 300 דו"פ אחד פלוס 350 מרובע אחד ויצאנו לרכב... ופתאום - גם ה-300 קליל, זריז וגם חצוף בעצמו. אולי אפילו קצת הרבה, במובן הטוב של העניין. טוב, זה כבר הדליק לי נורה אדומה/לבנה. אז לקחתי את ה-350 (ארבע פעימות) וגם שם נצפתה קלילות יתרה, אם כי לא כמו ב-2 האחרים. אז חוץ מזה שהכול עובד הרמוני ונפלא, ושהאדום הזה צר וחטוב וסקסי - גילו לי את הסוד. לגאס-גאס האלו הוריד משקל מה- flywheel! בגלל זה הוא בעצם כל כך אסרטיבי ונחרץ, מגיב במיידי לכל פקודת מצערת, כאילו מישהו שם ישב וחשב איך הופכים את המכונה הזו למשהו קצת שונה ואחר משני אחיו הגדולים (לבן וכתום). תמיד אומרים שהילד השלישי משנה את המשפחה כולה, מסתבר שגם כאן מדובר במקרה דומה. במקרה הזה - משפחה כן בוחרים, אבל לא משנה על מה אתם רוכבים - בהחלט שווה לקחת את המכונה הזו לסיבוב היכרות כדי להבין שמדובר כאן במשהו קצת אחר. שרית חדד פעם שרה: "איזה כיף שיש המון אופנועים המון אופנועים בכל מיני צבעים.. " או שזה היה על חברים?! לא משנה.. גם תופס

1616243942875

GAS GAS - אופנועי אנדורו EC

כל אופנועי האנדורו של GAS GAS עומדים בתקן יורו 5 וכוללים אופנועי 2 פעימות (דו"פים) ו-4 פעימות. כל אופנועי האנדורו בנויים משלדת כרומולי עם שלדת זנב מאלומיניום, בולמים של WP XPLOR מלפנים ו-WP XCAT מאחור, כידון NEKEN, משולשי היגוי יצוקים, בלמים ומצמד של BRAKTEC וחישורים מאלומיניום. אופנועי שתי הפעימות EC250 ו-EC300, מגיעים עם מנועי הזרקת דלק ומשאבה לערבוב אוטומטי של שמן (הדרוש לערבוב מתמיד עם הדלק) ומנועי אופנועי הארבע פעימות EC250F ו-EC350F המוכרים של היצרן האוסטרי.

  • מחיר דגם EC250 שתי פעימות 59,900 שקלים.
  • מחיר דגם EC300 שתי פעימות 64,900 שקלים.
  • מחיר דגם EC250F ארבע פעימות 65,900 שקלים.
  • מחיר דגם EC350F ארבע פעימות 67,900 שקלים.
1616243896162

GAS GAS - אופנועי מוטוקרוס

דגמי אופנועי המוטוקרוס של GASGAS מגיעים ברישוי אפור למטרות אימונים ותחרויות במסלולים סגורים בלבד ומכאן זכאים להנחת מיסוי משמעותית. כל אופנועי המטוקרוס מאובזרים בשלדת כרומולי, שלדת זנב מאלומיניום, בולמים של WP XCAT מלפנים ומאחור, כידון NEKEN, משולשי היגוי יצוקים, בלמים ומצמד של BREMBO וחישורים מאלומיניום.

  • מחיר דגם MC125 שתי פעימות 39,500 שקלים.
  • מחיר דגם MC250F שתי פעימות 42,500 שקלים.
  • מחיר דגם MC450F שתי פעימות 45,000 שקלים.
1616243949880

GAS GAS - אופנועי ילדים

גאס גאס מציעה שלושה אופנועי מוטוקרוס לילדים בגילאי 8 עד 15. שלושת האופנועים הם דו"פ (שתי פעימות) וברישוי המאפשר לרכוב במסלולים סגורים. הדגמים הם MC 50 ,MC 65 ו-MC 85 וכמו הגדולים הם מאובזרים עם שלדת כרומולי, בולם קדמי WP XCAT, מנועי שתי פעימות עם קירור מים, בלמים ומצמד הידראולים, ועיצוב ופלסטיקה כמו של המבוגרים.

  • מחיר דגם MC50 שתי פעימות 21,000 שקלים.
  • מחיר דגם MC65 שתי פעימות 26,000 שקלים.
  • מחיר דגם MC85 שתי פעימות 30,000 שקלים.

image

גאס גאס שתי פעימות 50 סמ"ק לילדים

GAS GAS - אופנועי טריאל

טריאל זו המומחיות של GAS GAS מיום היווסדה והמותג מציע אופנועי 125 סמ”ק, 250 סמ”ק, 280 סמ”ק ו -300 סמ”ק שתי פעימות. כולם בנויים עם שלדת כרומולי, בולמים קדמיים 39 מ”מ של חברת TECH עם שליטה מלאה על כל הכיוונים, בולם אחורי של חברת REIGER השבדית, כידון NEKEN המשודך למשולשים מכורסמים ותושבות כידון מאלומיניום. בלמים ומצמד של BRAKTEC וחישורים מאלומיניום. דגמי הטריאל מצוידים במנועי שתי פעימות מקוררי נוזל ומגיעים בארבעה נפחים – 125, 250, 280 ו-300.

  • מחיר דגם TXT125 שתי פעימות 40,900 שקלים.
  • מחיר דגם TXT250 שתי פעימות 46,900 שקלים.
  • מחיר דגם TXT280 שתי פעימות 46,900 שקלים.
  • מחיר דגם TXT300 שתי פעימות 47,900 שקלים.

image

גאס גאס - אופנוע טריאל 300 סמ"ק שתי פעימות

16162438719691616243875934161624387959916162438979841616243900306161624390236616162439042571616243906026161624390787516162439097691616243911297161624391310116162439148821616243917170161624392195816162439241241616243926047161624392793016162439302421616243938994161624394118416162439523191616243957143

1616243944485

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - אתר השטח

23 במרץ ב 10:12

נוספה בלב הכתבה חו"ד של טדי הרוש מזולו דו"שים גדולים בשטח.

2

Ogash Ofer

23 במרץ ב 10:17

אכן סברה מעניינית של טדי: "לגאס-גאס האלו הוריד משקל מה- flywheel! ".
וכדאי לבדוק זאת:
1. להשוות מק"ט שלflywheel בק.ט.מ / הוסקוורנה למול הגאס גאס.
2. ואם שונה אז כדאי גם לשים על משקל ולהשוות.

* יש לבצע בדיקה עבור הארבע פעימות ובדיקה עבור הדו"פים.