שטח 4X4 > קטלוג 4X4

איסוזו 2021

image

איסוזו החלה את דרכה בשנת 1916 כחטיבת הרכב של הקונצרן התעשייתי IHI הייתה הראשונה לייצר מכוניות ביפן. בשנת 1937 הפכה החטיבה לחברה בפני עצמה וקיבלה את השם איסוזו מנהר איסוזו הזורם ליד טוקיו, מקום מושבה של החברה. מאז הפכה איסוזו ליצרנית מכוניות ומשאיות מהבולטות ביפן אחרי מלחמת העולם השניה, אך עם השנים זנחה את ייצור המכוניות הפרטיות והתמקדה בכלי רכב מסחריים, משאיות, טנדרים ורכבי SUV.

הניסיון הגדול של איסוזו בתחום הביא את ג'נרל מוטורס לרכוש חלק מהחברה, ומשם נולד שיתוף פעולה שמגיע עד ימנו בו איסוזו משתפת ידע עם GM וגם מייצרת עבורה כלי רכב, ומוכרת אותם תחת סמל שברולט בשווקי המזרח. אחד משיתופי הפעולה הבולטים הוא בתחום הטנדרים, כאשר קולורדו, הטנדר הקומפקטי של שברולט, הוא למעשה איסוזו D-Max הפופולארי והמצליח.

איסוזו D-Max הוצג לראשונה בשנת 2004 כיורשו של הטנדר פסטר, המוכר לנו בישראל כאיסוזו איפון. D-Max הצליח להתבלט מול מתחריו כרכב עבודה יעיל, בעל אמינות ויכולת העמסה גבוהה, יכולת שטח בדגמי ה-4X4 ורמת נוחות גבוהה מהמקובל בקטגוריית הטנדרים. במהלך השנים שיפרה ושיכללה איסוזו את ה-D-Max והדור השלישי שלו שהוצג בשנת 2019 מהווה עליית מדרגה ברב-גווניות אותה הוא מציע.

הדור החדש של איסוזו D-Max שומר על יכולת גבוהה כרכב עבודה המתאים לכל תנאי השטח בזכות מכלולים חסונים, מערכת הנעה כפולה יעילה ומנוע טורבו דיזל מתקדם וחסכוני. בנוסף הוא מביא איתו שדרוג משמעותי בכל הקשור לנוחות לנהג ולנוסעים עם קבינה מרווחת, מערכת מולטימדיה מודרנית ואבזור שלא נופל מרכבי פנאי יוקרתיים. את קפיצת הדרך המשמעותית ביחס למתחרים השיגה איסוזו בתחום הבטיחות, כאשר D-Max החדש הוא הטנדר הראשון בקבוצתו לקבל ציון מרבי של חמשי כוכבי בטיחות במבחני EuroNCAP, כשהוא כוללת מערכות בטיחות אקטיביות כסטנדרט שלא מקובל בקטגוריה.

בישראל מלבד בשליטה בשוק המשאיות הקלות, שולטת איסוזו בשוק הטנדרים הבינונים, כשמאז אמצע שנות ה-2000 איסוזו D-Max הוא הטנדר הנמכר ביותר בישראל. היתרונות של ה-D-Max אפשרו לו לזכות פעם אחר פעם במכרזים של גופים מוסדיים וממשלתיים. יתרון נוסף ללקוחות הפרטיים ובעלי עסקים הוא 5 שניות אחריות מקיפה ועלויות תחזוקה זולות.


יבואן: UMI
אתר: https://isuzu.co.il/

דגמי ה-4X4 של איסוזו בישראל:

איסוזו D-max