שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

אופל 2022

אופל הוא אחד ממותגי הרכב הוותיקים באירופה, כשהיא החלה לייצר מכוניות בשנת 1899 לאחר שנים של התמחות במכונות תפירה

image

במשך שנים ייצרה אופל מגוון גדול של מכוניות ואפילו משאיות ובשנות ה-90 נכנסה לראשונה לשוק רכבי הפנאי המתפתח עם הפרונטרה, שהייתה גרסתה האופנתית של אופל לדגמי איסוזו אמיגו ורודיאו.

כמקובל באותה התקופה, אופל פרונטרה היה SUV קשוח למדי שהתבסס על שלדת סולם, סרן אחורי קשיח וצוידה בהנעה כפולה עם תיבת העברה ושילוב מכאני. בשנות ה-2000 הבינו באופל שהקהל דורש רכבי פנאי נעימים יותר על הכביש על חשבון יכולת השטח והחלה לייצר דגמי קרוסאובר שחלקו בסיס משותף עם דגמים מקבילים של ג'נרל מוטורס, שאופל שימשה כחטיבה האירופאית שלה.

בשנת 2017 נכנסה אופל לעידן חדש כאשר הציגה את קרוסלנד X וגרנלנד X - שני דגמי קרוסאובר מודרניים בעלי עיצוב אופנתי שפותחו בשיתוף קבוצת פיג'ו וסיטרואן. שני דגמים אלו מבוססים על פלטפורמות מודרניות המאפשרות שילוב של מגוון מערכות בטיחות אקטיבית לצד מנועי טורבו יעילים וחסכוניים ותיבות הילוכים אוטומטיות מתקדמות מתוצרת איסין היפנית. מעל הכל, דגמי קרוסלנד וגרנדלנד מדגישים את הערכים המסורתיים של אופל בשימושיות גבוהה ואיכות גרמנית מוקפדת בתא הנוסעים.

זמן קצר לאחר השקת קרוסלנד וגרנדלנד עברה אופל לבעלות קבוצת PSA (פיג'ו-וסיטרואן) במהלך שאפשר לה גישה לטכנולוגיות עדכניות ומתקדמות, למשל טכנולוגיית הנעה היברידית נטענת (PHEV) המאפשרת בדגמי הגרנדלנד PHEV נסיעה חשמלית מלאה ונטולת זיהום אוויר למרחק של כמה עשרות ק"מ.

בשנים הקרובות צפויה אופל למצב את עצמה בחזית המעבר לטכנולוגיית הנעה חשמלית, כאשר כל דגמי המותג עד סוף העשור יונעו באמצעות חשמל ויפותחו על בסיס פלטפורמות ייעודיות חדשות.
אופל מוקה החדשה היא הסנונית למהפך החשמלי אותו תעבור אופל בשנים הקרובות, כאשר היא מוצעת גם בגרסה חשמלית מלאה בעלת טווח נסיעה של יותר מ-300 ק"מ ואפשרות טעינה מהירה.

image



כרכב קרוסאובר עירוני אופל מוקה פונה לקהל צעיר, בעל אורח חיים פעיל ומציעה לו רכב פנאי המשלב בין צללית קופה ספורטיבית לביצועים דינאמיים, התנהגות חדה ותא נוסעים בעל הנדסת אנוש הממוקדת בנהג.

אופל מוקה החדשה מדגישה גם את הכיוון העיצובי העתידי של אופל כשהיא מציגה קווים נועזים וספורטיביים, את החזית האטומה והמושחרת בשילוב חתימת LED חדשנית בצורת ברק ביחידות התאורה. את החזית העדכנית הזו ניתן למצוא גם באופל גרנדלנד המחודש שנראה אלגנטי ודינמי מאי פעם.
אופל צפויה להמשיך ולהרחיב את משפחת הקרוסאוברים שלה כדי לפנות לקהלים חדשים שיוכלו ליהנות מעקרונות העיצוב וההנעה הירוקה, ויובילו את המותג קדימה בשנים הבאות.


יבואן: לובינסקי
אתר: https://www.opel.co.il/

דגמי הקרוסאובר של אופל בישראל:

אופל קרוסלנד

image

אופל מוקה

image

אופל גרנדלנד

image

קישור למדריך האינטרנטי - רכבי קרוסאובר

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022