שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

סקייוול 2022

עידן המכונית החשמליות פתח הזדמנות יוצאת דופן עבור חברות טכנולוגיה להיכנס אל תוך תעשיית הרכב. דוגמא בולטת לצעד הזה ניתן למצוא במותג הצעיר סקייוול (Skywell) שהוקם כמותג רכב חשמלי רק לפני 5 שנים

image

מאחורי סקייוול עומדת קבוצת SkyWorth - אחת מהחברות הטכנולוגיות הגדולות והצומחות בסין ויצרנית המסכים הגדולה במדינה.
את פעילותה בתחום המוטורי החלה SkyWorth בתחילת העשור הקודם בייצור אוטובוסים ורכבים מסחריים תחת השם המסחרי "גולדן דראגון". לאחר שצברה ניסיון והצלחה החליטו בחברה לבצע קפיצת מדרגה ולהתחיל בייצור מכוניות נוסעים, כאשר בזכות הדחיפה של ממשלת סין וההתמחות בטכנולוגיות מתקדמות הביאה לבחירה בייצור רכבים חשמליים.

image



אחרי 3 שנות פיתוח הציגה סקייוול בסוף שנת 2020 את המכונית הראשונה מתוצרתה המכונה ET5. מדובר ברכב קרוסאובר משפחתי נדיב ממדים, שבניגוד למקובל מתאפיין בעיצוב סולידי יחסית לרכבים מסוגו המגיעים מסין, אבל מצליח להתבלט בזכות תאורה חיצונית מרשימה המשלבת טכנולוגיות LED ולייזר. ET5 מצויד בטכנולוגיית הנעה עדכנית עם מנוע חשמלי קדמי ואפשרות בחירה בין שני גדלי סוללה, כאשר הגדולה בהן מספקת טווח נסיעה משולב של יותר מ-400 ק"מ.

דגש גדול שמה סקייוול על החוויה והשהות בתא הנוסעים. מצד אחד, שילוב של מסכים גדולים ללוח המחוונים ומערכת מולטימדיה, ממשק מגע מתקדם ותאורת אווירה מרשימה מעניקים תחושה הייטקית עדכנית. מצד שני משלימים את האווירה היוקרתית שילוב חומרים איכותיים, ריפודי עור וגימורי עץ. גם תחום הבטיחות לא נזנח ול-ET5 מפרט הכולל את כל מערכות העזר האקטיביות המקובלות כיום.

image

סקייוול לא מתכוונת להיעצר עם ET5 ותוכניות החברה לעשור הקרוב הן להציע קו דגמים מלא של רכבי קרוסאובר ורכבי סדאן בעלי הנעה חשמלית. במקביל ממשיכים בחברה לפתח עדכוני תוכנה כדי לשפר חווית התפעול והשימוש של הנהג והנוסעים. בשנה הקרובה אמורה להופיע ל-ET5 גרסה מוגדלת סוללה שתאפשר טווח נסיע היוצא דופן של יותר מ-500 ק"מ הפותר את 'חרדת הטווח' המקובלת כיום במכוניות חשמליות.


השאיפות של סקייוול לא מסתכמות רק בשוק הסיני, והיא משקיעה מאמצים גדולים בשדרוג רמת האיכות ובפניה לשווקים המערביים. ישראל היא אחד משווקי היצוא הראשונים עבור סקייוול שהחלה את פעילותה אצלנו בסוף שנת 2021 על ידי קבוצת כדורי, מקבוצות הרכב הוותיקות בענף. אולם התצוגה ומטה המותג נמצאים בראשון לציון, אך בשנים הקרובות ולקראת הגעתם של דגמים נוספים יוקמו אולמות תצוגה נוספים ברחבי הארץ. תוך זמן קצר הצליחה סקייוול להגיע לנתח שוק משמעותי בשוק המכוניות החשמליות בישראל, עם כמה מאות מכוניות שעלו לכבישים תוך פחות מחצי שנה. כדי לחזק את פעילות המותג, הקימה קבוצת כדורי מועדון לקוחות המקיים טיולים ופעילויות משותפות לבעלי סקייוול.

יבואן: קבוצת כדורי
אתר: https://www.skywell.co.il/

רכבי הפנאי של סקייוול בישראל:

סקייוול ET5

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022