שטח 4X4 > קטלוג קרוס-אובר

DS 2022

מותג היוקרה הצרפתי DS הוא אחד מהמותגים הייחודיים והמעניינים בשוק רכבי הפרימיום בעולם. DS כמותג נולד בהשראת סיטרואן DS המיתולוגית, אחת מהמכוניות המהפכניות בתולדות תעשיית הרכב שהקדימה את זמנה ובמשך שני עשורים נחשבה לאחת ממכוניות היוקרה המובילות בעולם

image

בתחילת העשור הקודם החליטה הנהלת קבוצת PSA להחזיר לחיים את המורשת האוונגרדית של ה-DS, וליצור קו דגמי יוקרה חדש בעל עיצוב יוצא דופן ושיק צרפתי.

בתחילת הדרך יצרה DS גרסאות מסוגננות ומפוארות על בסיס קו הדגמים של סיטרואן. לאחר שהתבססה ויצרה לעצמה קהל לקוחות מבוסס, ביצעה DS קפיצה קדימה כאשר הפכה למותג בפני עצמו בנפרד מסיטרואן. כחלק מתהליך המיתוג החדש יצרה DS קו עיצובי ייחודי משלה עם סגנון צרפתי מובהק בשילוב ערכים של טכנולוגיה מתקדמת, ירידה לפרטים וגימורים יוקרתיים בהשראת בתי האופנה המובילים בצרפת.

הדגם הראשון שהציגה DS כמותג בפני עצמו היה בתצורת הקרוסאובר הפופולארית, איתו ניסתה לתת פרשנות חדשה לרכב פנאי המשלב שימושיות ויוקרה. התוצאה היא DS7 Crossback - קרוסאובר בגודל משפחתי המתבסס על פלטפורמה מתקדמת המאפשרת לשלב טכנולוגיית הנעה היברידית נטענת, עם מנוע חשמלי יחיד או כפול וטווח נסיעה חשמלי מלא של למעלה מ-60 ק"מ.

image


בנוסף משלב DS7 Crossback טכנולוגיות יוצאות דופן ברכבים מהסגמנט כמו מתלים אדפטיביים בעלי שיכוך משתנה המבוסס על מצלמה הקוראת את תוואי הכביש, פנסי LED אקטיביים בחזית ומערכת לראיית לילה המוקרנת על מסך לוח המחוונים. את תא הנוסעים המעוצב ניתן לקבל עם מגוון גדול של אפשרויות גימור, עם בחירה בין דיפון לוח המכשירים בעור נאפה בתפירת יהלומים או באלקנטרה אמיתית.

את האלמנטים העיצוביים הייחודיים ורמת הגימור הגבוהה יישמה DS גם בדגם ה-DS3 Crossbak הקומפקטי המספק אלטרנטיבה לקרוסאובר עירוני ברמת נוחות ופאר של דגמים גדולים ויקרים בהרבה. DS3 Crossback מציע גם גרסה חשמלית מלאה לראשונה עבור DS, כחלק מחזון ירוק שבו כל דגמי המותג יעברו להנעה חשמלית מלאה עד סוף העשור. אל היצע הדגמים של DS הצטרפו בשנתיים האחרונות מכונית סאלון אלגנטית בשם DS9 ומשפחתית קומפקטית במבנה האצ'בק/קרוסאובר בשם DS4. שני דגמים אלו ממשיכים את השקפת העולם של המותג ומציעים שילוב של שיק צרפתי מוקפד וטכנולוגיה עילית.

שורה של דגמי תצוגה כמו DS Aero Sport Lounge ו- DS E-Tense Performance מבשרים על החזון העתידי של DS כמותג, עם דגש על ביצועים ברמה גבוהה הודות לשילוב ההנעה החשמלית ונועזות עיצובית שתיושם במגוון דגמים נחשקים אותם תציג DS בעתיד הקרוב. חיזוק נוסף לעליונות הטכנולוגית של DS בתחום ההנעה החשמלית ניתן למצוא בהשתתפותה המוצלחת באליפות הפורמולה E למכוניות חשמליות, שם נבחנות טכנולוגיות העתיד בתנאים קיצוניים כדי שיוטמעו בדגמי החברה ויבססו את DS כמותג פורץ דרך.

יבואן: לובינסקי
אתר: https://www.dsautomobiles.co.il/

דגמי הקרוסאובר של DS בישראל:

DS3 קרוסבק

image

DS7 קרוסבק

image

לצפייה בקטלוג המלא - קרוס-אובר 2022