שטח 4X4 > כתבות > חדשות

שברולט בלייזר עם 557 כ"ס!

לא, לא מדובר בג'מוס של פעם עם מנוע V8 מפלצתי, אלא בגרסת הקצה העליון של דגם חשמלי חדש, שאמנם נושא את השם המיתולוגי אך הוא שונה לחלוטין מהדגם הנוכחי עם מנוע הבנזין

557 כ"ס, כ-90 קג"מ, זינוק מ-0 ל-100 בתוך כ-4 שניות בדרך למהירות (מוגבלת אלקטרונית) של יותר מ-200 קמ"ש – בעבר אפילו "מכוניות שרירים" התקשו להגיע לנתונים כאלה, היום הם הופכים למקובלים יותר ויותר. המספרים המופיעים למעלה שייכים לדגם חדש של שברולט בלייזר, שאנחנו מכירים אותו כרכב בנזין (קישור לכתבה), אך כאן מדובר בכלי עם הנעה חשמלית טהורה, שצפוי להגיע לשווקים במהלך השנה הבאה ואין כל קשר בינו לבין הדגם הנוכחי ובוודאי שאין קשר לבלייזר המיתולוגי והמגודל (קישור לכתבה).

הדגם החדש יוצע בארבע גרסאות, עם אופציות שונות של מנועים, הנעה, יחידות מצברים וטווחי נסיעה. הדגם הבסיסי, LT1, יצוייד במנוע חשמלי אחד עם הנעה קדמית בלבד, ה-LT2 יגיע עם הנעה קדמית כבסיס עם אופציה להנעה בכל הגלגלים, את ה-RS אפשר יהיה לקבל בשלוש אופציות - עם הנעה קדמית בלבד, אחורית בלבד או הנעה בכל הגלגלים. ה-SS הוא גרסת הקצה העליון, עם הנעה בכל הגלגלים ועם הנתונים שמוזכרים לעיל.

טווחי הנסיעה ינועו בין 400 ק"מ ליותר מ-500 ק"מ, כתלות בדגם, ותהיה אפשרות לטעינה מהירה שתוך 10 דקות תספק נסיעה של כ-130 ק"מ. יהיו כמובן מערכות בטיחות מתקדמות, הכוללות בין היתר נהיגה אוטונומית בדרגה 3, התרעה מפני התנגשות, בלימה אוטומטית ועוד.

הגעת הבלייזר החדש לשווקים צפויה להתחיל לקראת סוף השנה הבאה, במחירים (הנכונים לארה"ב) המתחילים בכ-45 אלף דולר לדגם הבסיסי ועד 66 אלף דולר לדגם ה-SS.




תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת - כשהיבואן לא מצליח למכור

03 באוקטובר 2022 ב 07:18

הוא מייצר תסריט עם המון כח מבלי להזכיר את המחיר הביטוחי והעלויות השנתיות ההגבוהות שעומדות להיות במדינתנו הנמוכה.

2

Ogash Ofer

03 באוקטובר 2022 ב 11:37

אורח/ת - כשהיבואן לא מצליח למכור כתב/ה:
"

הוא מייצר תסריט עם המון כח מבלי להזכיר את המחיר הביטוחי והעלויות השנתיות ההגבוהות שעומדות להיות במדינתנו הנמוכה.

"
יכול להיות שאתה צודק. רק שבכתבה הזו אין שום קשר ליבואן.
מדובר בכלי רכב שעוד לא מיוצר, עוד לא מתומחר בארצות הברית ואין כרגע שום קשר ליבואן.