שטח 4X4 > כתבות > חדשות

פורד ברונקו עם סרנים פורטליים

חברה אוקראינית מציעה קיט הסבה המגדיל את מרווח הגחון של הברונקו ב-13 ס"מ, ומשפר את יחס הזחילה. וסדנת הנסי "מפציצה" עם גרסת VelociRaptor של הברונקו, עם מנוע המפיק 500 כ"ס

אחת השאלות הראשונות שצצו כשהפורד ברונקו הגיע לשווקים – והיא אולי בעצם השאלה הראשונה שנשאלה – עד כמה הוא טוב בשטח? מהר מאוד קיבלנו תשובה לכך: הוא טוב. אפילו טוב מאוד, ואולי גם מצוין (כתלוי בדגם, קראו את מבחן הדרכים שדרור ברלי עשה לברונקו בדלנס). וכיאה לרכב שמוצאו מארה"ב, יש גם שוק אפטרמרקט הולך וגדל שמציע כמעט כל שיפור אפשרי שיעזור לכם להפוך את הברונקו למפלצת שטח (קישור לכתבה).

אבל חברה אוקראינית בשם Werewolf Tech לקחה את נושא העבירות של הברונקו צעד אחד, גדול, קדימה: היא מציעה קיט הסבה שהופך את הסרנים של הרכב לפורטליים, מה שמעלה את מרווח הגחון ב-13 ס"מ עד למקסימום של 50 ס"מ עם צמיגים בקוטר 38 אינץ'. ההסבה גם משפרת את יחס הזחילה של הברונקו ב-35 אחוז, ומרחיבה את מפשק הגלגלים לטובת היציבות.

הקיט הוא bolt-on ומגיע עם כל החלקים הנדרשים להסבה, וכמעט שלא נעשים שינויים נוספים ברכבת הכוח (קישור להסבר על סרנים פורטליים). כל הטוב הזה מוצע במחיר של 16 אלף דולר עם שנתיים אחריות, ומשלוח לכל מקום בעולם. אגב, החברה מציעה קיטים כאלה גם לרכבי שטח אחרים כמו הרנגלר, מרצדס G, ניסאן פטרול, דיפנדר ועוד.

ואם זה לא מספק אתכם, סדנת הנסי תספק לכם גרסת VelociRaptor של הברונקו, עם מנוע V6 בנפח 3.0 ליטר שמספק 500 כ"ס. רק 200 יחידות כאלו ייבנו בשנת 2023, כשעלות ההסבה היא כ-32 אלף דולר. את הברונקו עצמו תצרכו להביא מהבית.