שטח 4X4 > כתבות > חדשות

הצצה ראשונה לריינג' רובר הכל-חשמלית אי פעם

JLR מספקת הצצה ראשונית ומסקרנת לרינג׳ רובר All Electric הראשון אי פעם ומעניקה הזדמנות להיות בין ברי המזל הראשונים לבצע הזמנה, באמצעות רשימת המתנה רשמית 


JLR מכריזה על השלב הבא במסע החשמול, המסמלת עידן חדש למותג רינג׳ רובר. באמצעות סרטון ותמונות ראשונות ששחרר היום היצרן, ניתן לקבל רמזים עדינים לגבי העיצוב יוצא הדופן וההנעה החשמלית שלו.

JLR חושפת כי בגרסת All Electric הושקעה עבודת ההנדסה קפדנית ביותר, עם מספר פטנטים גדול כדי להבטיח את חוסנה של מערכת ההנעה החשמלית, לרבות רצפת הרכב, עמידות הסוללה, הפחתה תרמית במצבי קיצון ושלמות השלדה.



הרינג׳ רובר ׳הכל חשמלית׳ תהיה השקטה והמעודנת ביותר אי פעם המעניקה חוויה חשמלית מלאה- טעינה ללא מאמץ, עדכוני תוכנה באוויר, טכנולוגיה חכמה וחדשנית כדי למקסם את טווח הנסיעה, מערכת ביטול רעשי רקע אקטיבית ייחודית ועיצוב סאונד, בתוספת רמות נוחות בתא הנוסעים המתאפשרות על ידי הבסיס החשמלי הייחודי שלו.




הרינג׳ רובר ׳הכל חשמלית׳ מתוכננת כדי לנצח כל שטח וכל טמפרטורה וגם לנוע במים בעומק של 850 מ״מ. הרינג׳ רובר ׳הכל חשמלית, תספק ביצועים דומים לספינת הדגל של ריינג' רובר V8 וליכולות השטח הטובות בעולם, המהווים סימן היכר מאז הקמתו של ריינג' רובר ב-1970.



עוד מדווחת JLR כי הרינג' רובר 'הכל חשמלית' תיוצר באגף חדש אשר הוקם בהשקעה של כ-70 מיליון פאונד במפעל בסוליהול, אנגליה, לצד דגמי רינג' רובר החשמליים היברדיים. סוללות ויחידות הנעה חשמליות (EDU) יורכבו במרכז הייצור החשמלי החדש של JLR בוולברהמפטון, אנגליה.


גלית עיני, מנכ״לית חברת המזרח לשיווק מכוניות, יבואנית לנד רובר ציינה: ״הכניסה של JLR לעולמות החשמל צפויה להיות מרתקת והיסטורית. בהתאם למצוינות ולחתירה לשלמות של היצרן, בתכנון הרכב הושקעו אלפי שעות ועשרות ניסויים על מנת להגיע למוצר הטוב ביותר בעולם. אנו מצפים לחשיפתו המלאה ולהבאת הבשורה גם ללקוחותינו בישראל״.



תומאס מולר, מנהל בכיר, הנדסת מוצר ב- JLR ציין: ״מטרתנו היא לבנות את הריינג' רובר השקט והמעודן ביותר שנוצר אי פעם. מרכיבי הקסם שעומדים בבסיס ההצלחה של ריינג' רובר נשארים ללא שינוי: עיצוב נצחי, צמצום, תא נוסעים שליו ויכולת להגיע לכל מקום, וכעת עם אפס פליטת צינור. וכפי שחוזר על עצמו לאורך ההיסטוריה, הריינג' רובר ימשיך לקבוע את הסטנדרט ולהיות הראשון מסוגו. רכב שטח יוקרתי חשמלי שיכול לעמוד בהבטחת הריינג' רובר. מוצר יוקרה עולמי אמיתי, שטרם נראה בתעשייה.״



תגובות

1 תגובות

1

אורח/ת - רוני

13 בדצמבר 2023 ב 21:57

אך אפשר לסמוך על מלכת התקלות שיצליחו במשימה. לחלום לא עולה.