שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לקראת החורף - מבצע שידרוג כננות

חברת הנפלד, יבואנית כננות WARN, מציעה מבצע לשדרוג כננות ישנות בהנחה של 20 אחוז

חברת הנפלד, יבואנית כננות WARN, מציעה מבצע לשדרוג כננות ישנות בהנחה של 20 אחוז. איך זה מתבצע: היכנסו לכל מתקין מורשה של כננות WARN, תנו כננת ישנה מכל סוג וקבלו כננת חדשה ב-20 אחוז הנחה. הכננת הישנה חייבת להיות מושלמת (ללא חוסר בחלקים) אך לא חייבת להיות במצב עבודה. הזיכוי של 20 אחוז ינתן משווי כננת WARN חדשה המקבילה בכוחה לכננת הישנה. המבצע בתוקף עד סוף חודש אוקטובר 2002.

חברת הנפלד מציעה גם שלושה דגמים חדשים של כננות WARN, אחת מיועדת לכלי רכב והשתיים האחרות הן כננות עבודה. כננת הרכב, ה-9.5ti, מדורגת לעומס משיכה מקסימלי בכריכה ראשונה של 4,350 ק''ג. הכננת ארוזה במעטפת מיציקת אלומיניום 360 והיא עמידה יותר מפני פגעי הסביבה: אטמים בנקודות מפתח נותנים לה עמידות מעולה נגד מים ובוץ. ולראשונה בכננות - משוב למפעיל: ידית הפיקוד מצויידת בנורה, המתריעה בהבהוב מפני התחממות יתר של המנוע, עד שהמנוע חוזר לטמפרטורת עבודה בטוחה. ה-9.5ti החדשה זהה בממדיה לכננות מדגמי ה-I (פיקוד בתוך גשר משולב) לכן אין צורך להחליף את מנשא הכננת הקיים ברכב בהתקנת הכננת החדשה.

כננות העבודה מוצעות כאמור בשני דגמים: האחד לעומס משיכה מרבי של 1700 ליברות (771 ק''ג) והשני לעומס מרבי של 4700 ליברות (2132 ק''ג). מדובר בכננות עבודה אוניברסליות רב תכליתיות. WARN Works ניתנות להתקנה בכל מקום בו דרוש שינוע של מטען ממקום למקום. בנוסף, היצרן מציע כאופציה פלטת עיגון ניידת עם שרשראות. אופציה זו מאפשרת לחבר את הכננת לכל עצם נייח, בכל מקום. לכננות מבנה Heavy-Duty עם גוף קומפקטי ממתכת (לא פלסטיק), והן בעלות מנועי V12. ניתן להזמין עם ידית פיקוד או עם הפעלה על גוף הכננת.

תגובות

0 תגובות