שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

סיום שמח לישראלים בפרעונים 2006

אלי אוחיון ותומר וולף רושמים השגים נאים במירוץ בינלאומי ראשון!
יאללה לדקאר...

כתב וצילם: טל זוהר
אתר השטח הישראלי - אפריל 2006

הצוות הישראלי ממשיך להנות במדבר המצרי. הסטייג' החמישי של מירוץ ראלי הפרעונים קלאסיק התקיים ביום ה', 27.4.06, וכלל 56 ק''מ מדודים ועוד 50 ק''מ קישור בעבירות קשה מאוד. בסיום הקטע המדוד הגיע פרנקו פיקו במקום הראשון, לאחר שעקף את אלי אוחיון 50 מטרים לפני הסיום עקב תקלה ב-CDI בבומברדייה של אוחיון. אלי נאלץ לדחוף את הטרקטורון אל קו הסיום על מנת שיחשב לו הסטייג'. דקה מאוחר יותר הגיע תומר וולף וקטף את המקום השלישי.


לדיווח מאמצע התחרות הקליקו כאן

סטייג' הסיום של המירוץ התקיים בתאריך 29.4.06 למרגלות הפרמידות שבקהיר. המסלול, באורך של 4 ק''מ חוליים, היווה את סיומו של ראלי הפרעונים קלאסיק. המתחרים הוזנקו לשתי הקפות רצופות, כאשר בכל פעם מתחרים שני משתתפים בלבד. יוצאי הדופן היו חברי קטגוריות האופנועים והטרקטורונים, אשר התחרו כולם יחד. תומר וולף הגיע במקום השני, שניה בודדת לאחר פרנקו פיקו. במקום השלישי הגיע אלי אוחיון, 10 שניות לאחר תומר. אחד הצופים הנלהבים בסטייג' זה היה לא אחר מאשר שגריר ישראל במצרים, שהגיע, התעניין, עודד ושמח בשמחת המנצחים.

בדרוג הכללי של המירוץ, הגיע אלי אוחיון אל המקום הששי ותומר וולף אל המקום העשירי. כזכור, בעיות תאום והבנה עם המארגנים בסטייג' הראשון גררו עונש כבד, אותו נאלצו שני המתחרים הישראלים לספוג. עם סיום הראלי, החל הצוות בהכנות האחרונות לקראת החזרה הביתה, מרחק של 750 ק''מ מקהיר. הצוות הישראלי רוצה להודות לכל התומכים, העוזרים והמעודדים, אשר עזרו במבצע המפרך.

ואלה הם הספונסרים אשר תמיכתם אפשרה השתתפות הצוות בראלי: עופר אבניר / בומברדיה – יבואנית טרקטורוני בומברדיה אבזריון משפחת אסקוזידו בזק בין לאומי – כרטיס חיוג לתאילנד רודי פרוג'קט – משקפי שמש לספורט אתגרי מוסך המגרש, חיפה ארמדילו – עידו לוריא, בית שערים

תגובות

0 תגובות