שטח 4X4 > כתבות > חדשות

לשחק בג'יפים

שיטוט זריז באתר חברת ג'יפ עלול לפגוע גם באוהדים האדוקים ביותר של כרכרות השטח מבריטניה. ראו הוזהרתם

אתר השטח הישראלי לא מסתיר את חיבתו הרבה למוצרי לנד רובר למיניהם. אנחנו נוהגים בהם, הלוגו של האתר מתכבד באחד, גולשינו בחרו את דיסקו 3 כרכב השטח המועדף אשתקד. אבל גם ללנדרוהוליק אדוק שכמותי יש בקיעים בנפש, בהם חבויים סנטימנטים לתוצרת שונה, שמקורם בצד השני של האוקינוס.

במהלך שיטוט אינטרנטי לצורך תחקיר אודות כבאית של ג'יפ (עליה תקראו בקרוב באתר זה), קפצתי לביקור באתר של חברת ג'יפ (jeep.com), הצצתי ונפגעתי. חוץ מרנגלר רוביקון, המוצרים הנוכחיים של החברה לא ממש מרטיטים את נשמתי, לכן דילגתי לאגף ההיסטוריה והמורשת של האתר, שם מציעים לגולשים להתרפק על העבר וגם להנות בהווה בעזרת כל מה שהוא חווית שטח, מבלי לצאת מהבית.

שתי דקות באגף הנוסטלגיה והדמעות החלו זולגות מעצמן. CJ5 הוא כלי הרכב הראשון בו נהגתי בחיי. אני אוהב את קוויו העגולים, הרבה יותר מאשר את הקווים הישרים של קודמיו למשפחת CJ. ואם אודה על האמת, הרי שבאותם ימים דיפנדר משך אותי רק בזכות האקזוטיות של ''הג'יפ האפריקני'', טרם ידעתי את שמו (וכיניתיהו כך משום שבכל סרט על אפריקה הופיע היצור המוזר). גם וגונירים וצ'רוקים ותיקים עושים לי את זה, שלא לדבר על וויליס סטיישן ומאז הביקור באתר מפארת את שולחן העבודה שלי תמונת וגוניר לבן.

עבור אלה שנוסטלגיה לא ממש מזיזה להם, אתר ג'יפ מציע גם שעשועים בני זמננו, כמו סרטים, גלריות, פורומים, קישורים, מידע רב ומשחקים. חובבי המשחקים ימצאו שלל משחקי אינטרנט ומשחקים להורדה, בהם אפשר לעשות כל העולה על הדעת עם רנגלרים. אז בחמש הדקות הפנויות הבאות שלכם, אציע פגישה עם לארה קרופט (למרות שבסרט היא דווקא נהגה בדיפנדר!) בדרך לאיזה מקדש בודהיסטי עתיר אוצרות.


אתר ג'יפ
קצת היסטוריה של ג'יפ גלדיאטור
ושל אבי השושלת

תגובות

0 תגובות