שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מתיחת פנים ל-X-טרייל

הג'יפון מבית ניסאן יוצא בגרסה משודרגת, המיועדת בשלב זה רק לשוק היפני

כבר קרוב לעשור שהג'יפון של ניסאן, ה-X-טרייל, מסתובב במחוזותינו ומעולם לא זכה לתשומת לב מיוחדת. חמש שנים בערך לאחר הולדתו זכה למתיחת פנים והיום הוא מקבל ניתוח שני, אך לעת עתה רק בארץ מולדתו.

השינויים החיצונים כוללים חזית ספורטיבית יותר, ושבכה, פגוש ופנסים ראשיים חדשים. יהיו גם חישוקים חדשים מאלומיניום מוברש בקוטר 17 אינץ', ופנסי לד מאחור. בעיצוב הפנימי מקבלים שעונים גדולים וברורים יותר, ותא כפפות עם אופציה לשמירת קור או חום. במסגרת מתיחת הפנים התווספה גם בקרת נסיעה במורד, עם אפשרות בחירה במהירות הרצויה. 

חזית חדשה. ה-X-טרייל המשודרג

חזית חדשה. ה-X-טרייל המשודרגחזית חדשה. ה-X-טרייל המשודרג

אבל השינויים הגדולים ביותר הם מתחת לפח, בראש ובראשונה תיבת הילוכים אוטומטית בת שש מהירויות, עם אפשרות להחלפת הילוכים ידנית. התיבה הזו משודכת למנוע דיזל בנפח 2.0 ליטר, שפותח במשותף עם רנו. המנוע, שכינוי MR9, אמור להיות נקי במיוחד והוא מצויד לשם כך באינג'קטורים פיאזו-אלקטריים, מסנני חלקיקים מיוחדים וממיר קטליטי משופר. המנוע מספק 170 כ''ס וכ-37 קג''מ, עם רצועת כוח רחבה המתחיחלה בסל''ד נמוך.
לעת עתה, כאמור, הדגם המשודרג מיועד לשיווק רק בשוק היפני, בו הדרישות של איכות הסביבה מחמירות במיוחד. לא נמסר האם יש כוונה לשווקו גם בשאר העולם, אבל אפשרות כזו היא ריאלית מאוד. כל זאת בתנאי שניסאן תמשיך ותייצר את ה-X-טרייל, שבמושגים העכשוויים של עולם הרכב עומד לפני סיום חייו.            

לקריאה נוספת

ההשקה בארץ שדרוג מנועים מתיחת פנים סיבוב ראשון

עיקר השינויים - מתחת לפח

עיקר השינויים - מתחת לפחעיקר השינויים - מתחת לפח

תגובות

0 תגובות