ג'יפ סופה 3 JEEP STORM

דור שלישי של ג'יפ סופה 3 הוצג במפעלי רכב נצרת עם תחילת האספקה של סופות חדשות לצה"ל. במסגרת חוזה ראשוני עם משרד הבטחון מספקת תע"ר 530 ג'יפים עדכניים לצבא ולנו זו הייתה הזדמנות נוספת לבקר במפעל בנצרת עילית.

ג'יפ חדש ומעודכן - סופה 3 למגזר הבטחוני

הסופה 3 מיוצרת במפעלי רכב נצרת שבנצרת עילית ומורכבת מחלקים של חברת ג'יפ אשר בחלקם משמשים גם את ג'יפ הרנגלר הפופולארי מארצות הברית (קישור למבחן דרכים לג'יפ רנגלר). הסופה 3 היא הדגם השלישי מסוגו הנמסר לצה''ל ולכוחות הבטחון וקדמו לו הסופה 1 והסופה 2 שעדיין משרתים בצה''ל, משמר הגבול ועוד כוחות ביטחון. הסופה 3 אינה מיועדת, בשלב זה, לשיווק בשוק האזרחי והיא מיוצרת במספר גרסאות של מרכב בהתאם לדרישה המבצעית של הכוחות בשטח: גרסת מפקדים, גרסת משטרה, גרסה ממוגנת וגרסה פתוחה (ומגניבה...). במפעלי רכב נצרת מקווים למכור את הסופה 3 לכוחות ביטחון נוספים במדינות שונות בעולם ולהוות זרוע ייצור בטחונית של מפעלי ג'יפ, אשר אינם מייצרים יותר רכבים לשימוש ביטחוני. (קישור לכתבה על ג'יפ M151 - ג'פ''ס)

וזו הגרסה שאנחנו מזמינים למבחן דרכים...

וזו הגרסה שאנחנו מזמינים למבחן דרכים...וזו הגרסה שאנחנו מזמינים למבחן דרכים...

סרט של תע"ר: מהוויליס ועד סופה 3

מכלולים עדכניים

לסופה 3 מכלולים עדכניים שמקורם בג'יפ רנגלר, כאמור. מנוע דיזל 2.8 ליטר המספק 156 כ''ס ו- 40.8 קג''מ משודך לתיבת הילוכים אוטומטית. לסופה 3 כושר העמסה של 1,053 ק''ג ויכולת נשיאה של 5 נוסעים בנוחות, ויש גם מזגן אמריקאי שמקרר היטב... (חשוב מאוד לחיילים עם שכפ''ץ וקסדה).

מנוע: VM טורבו-דיזל מסילה משותפת, 4 בוכנות בטור נפח: 2,766 סמ''ק הספק: 156כ''ס / 3,800 סל''ד מומנט: 40.8 קג''מ /2,000  סל''ד תיבת הילוכים:  אוטומטית, 5 מהירויות מתלה קדמי: קפיצי סליל מתלה אחורי: קפיצי עלים
סרן קדמי: דנה 44 סרן אחורי: דנה 60
צמיגים: 245/70R17 GOODYEAR בלמים קדמי/אחורי: דיסק מאוורר/דיסק
משקל עצמי: 2,305 ק''ג משקל העמסה: 1,085 ק''ג
מיכל דלק: 85 ליטר

תעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצור

תעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצורתעשייה כחול - לבן גם גאווה וגם תענוג לראות את תהליך הייצור

מנכ"ל משרד הביטחון, ראש אגף טכנולגיות בצה"ל ויו"ר מפעלי רכב נצרת מוסרים את הסופה הראשונה

מנכ"ל משרד הביטחון, ראש אגף טכנולגיות בצה"ל ויו"ר מפעלי רכב נצרת מוסרים את הסופה הראשונהמנכ

עוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרת

עוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרתעוד רכבים מפס הייצור של מפעלי רכב נצרת

דגמי הסופה 3

דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3דגמי הסופה 3

קישורים:

סופה רשמי נסיעת בכורה בסופה 2 (כולל סרט מביקור במפעל)

נתונים רישמיים של היצרן סופה 3 - M243

נתונים רישמיים של היצרן סופה 3 - M243נתונים רישמיים של היצרן סופה 3 - M243

תגובות

8 תגובות

1

Ogash Ofer

24 באוגוסט 2011 ב 13:13

אני מאוד נהניתי

מדובר בשילוב מדהים שבין מעשה ציוני לעולם הרכב.
מצד אחד מפעל יצרני בנצרת עילית ומהצד השני תעשיית רכב שבה נכנס ברזל וחלקים מצד אחד ובקצה של פס הייצור יוצאים ג'יפים יפים ומדוגמים.

2

nadav-s

24 באוגוסט 2011 ב 20:44

מה איתנו? שיימכרו גם לפרטי...

3

Ogash Ofer

24 באוגוסט 2011 ב 20:52

מה איתנו? שיימכרו גם לפרטי...

nadav-s כתב/ה:
""
בתע''ר טוענים שסופה 3 לשוק הפרטי תעלה הרבה מאוד כסף (בגלל המיסוי ועלות החלקים הקשוחים) ולכן אין להם עניין לשווק מעט רכבים רק למשוגעים לדבר. ובקיצור תע''ר ששייכת לחברת מכשירי תנועה - מעדיפה למכור רכבי סוזוקי (וג'יפים של חברת ג'יפ) מאשר להתעסק במכירה של כמה סופות לשוק הפרטי. אבל אולי מבחן דרכים על הסופה 3 מדגם הסיור נצליח לקבל...

4

אורח/ת

25 באוגוסט 2011 ב 08:54

מדוע לא ידני ?

תמונות יפות

5

Ogash Ofer

25 באוגוסט 2011 ב 09:07

מדוע לא ידני ?

אורח/ת כתב/ה:
"תמונות יפות"
מדובר בתוצרת אמריקאית - שם מקובל יותר לשדך בין מנוע לתיבת הילוכים אוטומטית. מה עוד שמדובר ברכב לשימוש צבאי לכל נהג - והרבה יותר פשוט לנהוג ברכב עם גיר אוטומט.  

6

אורח/ת

27 באוגוסט 2011 ב 09:06

מרגש מאוד לדעת שיש תעשיית רכב בישראל

7

אורח/ת

29 באוגוסט 2011 ב 10:09

חזון - שמתגשם - ג'יפ דיזל קשוח - נח

8

אורח/ת

19 ביולי 2015 ב 16:18

יש אחד למכירה

מודל 2009 דיזל