שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > הדרכות נהיגה

יום הדרכה בנהיגת שטח וכביש ברכבי מרצדס למנהלי החברה

יצאנו ביום שני ה- 3.10.11 ליום הדרכה נוסף כדי להכיר את יכולות רכבי השטח של מרצדס בשטח ובכביש, והפעם עם אנשי ההנהלה של מותג מרצדס.
יום ההדרכה היה מוצלח כרגיל.

הדריך: רני פלג

מפגש בסניף באר שבע, הסברים ויוצאים לדרך

אנחנו נפגשים ביום שני בבוקר בסניף באר שבע ליום הדרכה על רכבי מרצדס בשטח ובכביש, רק שהפעם המודרכים שלנו הם אנשי הנהלת מותג מרצדס. הכרות עם המשתתפים, הסברים על מהלך היום ואנו יוצאים לדרך, תחילה בנהיגת כביש ולאחר מכן ממשיכים בשבילים מהירים עד ליער חצרים לדרך הפסלים, שם אנו עוצרים לארוחת בוקר מפנקת והדרכה על שיפע צד.

תרגיל בירידה תוך שימוש במערכת ה- DSR

תרגיל בירידה תוך שימוש במערכת ה- DSRתרגיל בירידה תוך שימוש במערכת ה- DSR

מסיימים את ארוחת הבוקר וממשיכים בנהיגה בשבילים לאזור המחצבה. כאן אנו מבצעים תרגיל טיפוס עליה ותרגיל בירידה תוך שימוש במערכות המתקדמות של הרכב ה- DSR. כל אחד מהמשתתפים מקבל הזדמנות לבצע את התרגול ולהכיר את המערכות שיש ברכבים הללו, לא לפני שהם מקבלים משימה מרני, לבדוק את תוואי השטח בצורה רגלית.

הדרכה טובה ונכונה הורכבים עוברים כל דבר

ממשיכים בשבילים מהירים, יוצאים לנהיגת כביש קצרה וחוזרים לשטח
לתצפית נוף מיוחדת בתל נג'ילה.
שוב מבצעים תרגול עם הרכבים והפעם בירידה, הדרכה מסודרת לכל אחד כיצד לבצע את הירידה, הכוונה מהקרקע של רני והרכבים יורדים בצורה מסודרת בלי
שום בעיות וקשיים.

עליה לתל נג'ילה

עליה לתל נג'ילהעליה לתל נג'ילה

צופה נוסף ביום ההדרכה

צופה נוסף ביום ההדרכה צופה נוסף ביום ההדרכה

מהשטח לארוחת צהרים באור הנר וחזרה לבאר שבע

אנו מסיימים את תרגיל הירידה בתל נג'ילה וממשיכים בנהיגת שבילים לאור הנר למסעדת פטגוניה לארוחת אסאדו טעימה. חוגגים לרון יום הולדת - מזל טוב וחוזרים בנהיגת כביש לסניף בבאר שבע.
אנחנו נהנו מאוד להיות אתכם ביום זה , מקווים שנהנתם כמונו, הכרתם טוב יותר את המערכות המיוחדות והמתקדמות שיש ברכבים ויכולות הרכבים בשטח בכלל.
נתראה בהדרכה הבאה....

תגובות

0 תגובות