שטח 4X4 > כתבות > ספורט מוטורי

באחה ישראל סבב שני - אשלים 10.8.12

ביום שישי ה- 10.8.12 התקיים מרוץ באחה, המרוץ החוקי הראשון.
במרוצים הקודמים צפינו במספר רב של צוותים שהתחרו, לסבב השני, הגיעו קצת פחות מ- 40 צוותים להתחרות.
הרבה אושר מעורב עם בלאגן של חוקים, אבל המרוץ יצא לדרך.

כבר הרבה זמן שאנחנו מחכים להניע את הרכבים, לשמוע את סאונד הכלים לספוג את אבק הדרכים וכמובן, לפגוש את הצוותים עצמם.
ביום שישי זה קרה, אחרי שינויים במועדים, סימני שאלה גדולים לגבי קיום האירוע, הרבה הכנות של נעם היימן וצוות הבאחה בשטח, צוותים שהכינו את הכלים שלהם לתחרות - מרוץ הבאחה החוקי הראשון יצא לדרך.
יצאנו לדרך לכיוון אשלים, השעה מוקדמת מאוד!!! האנרגיות והאדרנלין מתחילים לעבוד, בדרך בכביש 6 אנחנו פוגשים צוותים נוספים שיורדים דרומה - כמו בחו''ל.
אור ראשון של בוקר חדש מלווה אותנו עד אשלים, בכניסה למתחם האירוע אנו מביטים היטב ולא מאמינים - מאבטחים ושוטרים מכוונים אותנו לרדת מהכביש לשוליים (ולא בשביל בדיקת רשיונות או שאלות מוזרות אם ארזנו לבד וכן ארזנו לבד כל הלילה).
הצוותים עסוקים בהכנות  והמתחרים בדרכם להקפת הכרות במסלול.

ההכנות למרוץ

ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ ההכנות למרוץ

ערן וולנברג מוזנק למרוץ החוקי הראשון ע''י יוסי ניסן ודרור קוטלי

ערן וולנברג מוזנק למרוץ החוקי הראשון ע''י יוסי ניסן ודרור קוטלי ערן וולנברג מוזנק למרוץ החוקי הראשון ע''י יוסי ניסן ודרור קוטלי

למרוצים הקודמים הגיעו צוותים רבים, לא פעם המרוצים חצו את 100 הצוותים שכוללים רכבים בבניה עצמית וסטנדרטים, טרקטורונים, אופנועים ורייזרים.
הסבב הזה היה מצומצם, בשל כל ההכנות החוקיות למרוץ, לא כל הכלים והצוותים הספיקו להכין אותם בהתאם לתקנות.
וכמו בחו''ל הוקם מתחם לבדיקות טכניות והרשמה, התור לבדיקות הטכניות היה יחסית קצר, אבל הבדיקות עצמן לקחו הרבה זמן - מקווה שלפעמים הבאות כשמספר הצוותים יגדל, התהליך יהיה מהיר יותר.
  יוסי ניסן נציג משרד הספורט והתרבות מזניק את ראשון המתחרים - ערן וולנברג שיוצא במקצה האופנועים וכך יצא לו המרוץ החוקי הראשון לדרך.   כל מקצה יצא ל- 5 הקפות של 20 ק''מ כל הקפה.
אופנועים ב 4 קטגוריות: מקצועית, כללי, סניורים, עד 250, מיד לאחר האופנועים הוזנקו הטרקטורונים.
לאחר הפסקה הוזנקו הרכבים ב 4 קטגוריות: TROPHY TRUCK, T1 4X4, T1 2X4, T2, מיד לאחר הרכבים הוזנקו רכבי שטח כלים ב 2 קטגוריות: רכבי שטח קלים, רכבי שטח קלים – סניורים.

אופנועים מוזנקים

אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים אופנועים מוזנקים

הטרקטורונים מוזנקים

הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים הטרקטורונים מוזנקים

בקטגוריית האופנועים מוזנקים 11 רוכבים ובולט מאוד העדרם של רוכבים מכל הקטגוריות:
ערן וולנברג זוכה במקום הראשון בקטגורייה המקצועית וגם בתואר אלוף המרוץ שמסיים את כל ההקפות בזמן של 1:02:18 ש', שי עבדי במקום השני.
    בקטגוריית הסניורים דורון וינטר זוכה במקום הראשון, צליל ונדרהורן במקום השני ואלי אוחיון במקום השלישי.     בקטגורייה כללי דודו אוקרט במקום הראשון וליאור שוורץ במקום השני.     בקטגורייה של עד 250 בר נוב זוכה במקום הראשון ובר זוכה גם במקום השני בתוצאה הכללית של המרוץ מיד לאחר ערן וולנברג בזמן של 1:02:59 ש', איתמר מלכה במקום השני, אייל ברלה במקום השלישי ונתן וינברג במקום הרביעי. בקטגוריית הטרקטורונים מוזנקים 4 רוכבים:
ניר אברמוביץ' מגיע במקום הראשון, שגיא בורשטיין במקום השני, דורון עידן במקום השלישי.

קטגוריית הרכבים מוזנקת הפעם לפני רכבי השטח הקלים, עם 10 צוותים:
בקטגוריית טרופי טראק צוות עידן הגז לירן דיכטר ויואב מנושביץ' במקום הראשון ומגיעים במקום השלישי בכללי בזמן של 1:04:32 ש', אייל לביא ואיציק חמו במקום השני, ירון כהן ויואב שיטאי במקום השלישי.
בקטגוריית T1 4X4 רז היימן והילל סגל במקום הראשון, שי שמעוני ויובל מלמד במקום השני, ניצן שקל ודובי מילר במקום השלישי, גל שחם ובן לאוטרבך לא מסיימים את המרוץ בשל תקלה ברכב.
בקטגורייה T2 רועי שפירא ואיתי מולדבסקי מסיימים במקום הראשון, דדי שפרונץ וגיא גוטליב במקום השני.
בקטגורייה T1 2X4 היחידים שהשתתפו וקיבלו את הפודיום הראשון יניב הראל ואילן פטורי.   בקטגוריית רכבי השטח הקלים הוזנקו 7 צוותים והקטגורייה חולקה לשתי קטגוריות כללי וסניורים:
בכללי יובל שרון מסיים במקום הראשון, רוני פישמן במקום השני וגיל תימור במקום השלישי, ניב שלומן ורענן בוקבסקי במקום הרביעי. 
בקטגוריית הסניורים דני פרל במקום הראשון, מור מגידיש במקום השני, גדי ביתן פרש.

הזנקת הרכבים

הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים הזנקת הרכבים

תמונות מהפודיום

תמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיוםתמונות מהפודיום

תודות:

ליובל שרון, צדי מלר, פיני זומרפלד שמאפשרים לי לקחת חלק בצוות שלהם.
לנעם היימן וצוות באחה ישראל שפעלו במשך שבועות שהאירוע ייצא לפועל
    נתראה באירועים הבאים ....

  לתמונות נוספות מהמרוץ עברו לעמוד הבא >>>

תגובות

2 תגובות

1

אורח/ת

14 באוגוסט 2012 ב 21:14

בואו לא נבלבל לעצמנו לפחות את המוח...

המספר הקטן יחסית של המשתתפים לא היה בגלל שצוותים רבים לא הספיקו להכין את כלי הרכב אלא בגלל שלעשות לרכב רישוי עולה עשרות !!! אלפי שקלים.

2

אורח/ת

17 באוגוסט 2012 ב 11:43

סיקור יפה מאוד.

נהניתי לקרוא זאת בטנזניה.
עופר