שטח 4X4 > יומני מסע בארץ > טיולים ומסעות בארץ

טיול שלג בהרי ירושלים - יום שישי, 13/12/13

יום שישי בבוקר לאחר לילה סוער בטירוף, כל הדרכים לירושלים רבתי סגורות וחסומות, משנים ברגע האחרון את נקודת המפגש כדי להימנע מחסימות ומתקיעות בדרכים.
פורצים את הדרך לירושלים כמו בשנת 1948 דרך בורמה ודרך הג'יפים במגמת התקדמות לירושלים ולשלג.
צילמו: יעל בגנו ויחיאל דניאל.

נפגשים בבוקר אלתור מקום לתדרוך בתוך חנות השירות של דלק מנטה, הוראות זהירות ונהיגה בבוץ ובשלג, חלוקת מכשירי קשר ויוצאים לדרך.  

הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.

הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.הגענו אל אזור ענק עמוס בשלג ועשינו את הפסקת המשחקים בשלג.

לקראת סוף המסלול שוב עץ שבור שמאיים לחסום את דרכנו ליציאה מיער הקדושים

לקראת סוף המסלול שוב עץ שבור שמאיים לחסום את דרכנו ליציאה מיער הקדושיםלקראת סוף המסלול שוב עץ  שבור שמאיים לחסום את דרכנו ליציאה מיער הקדושים

מסיימם את הטיול בשטיפת רכבים.

מסיימם את הטיול בשטיפת רכבים.מסיימם את הטיול בשטיפת רכבים.

שיחת סיכום

היה לנו יום מעניין ומוצלח במיוחד  בו חווינו את כל מה שרצינו מטיול שלג. נסיעה בשלג ובבוץ ,החלקות ומשחקים בשלג. הטיול זרם ללא תקלות וללא נזקים והסתיים בזמן. אישית נהנתי מאוד מטיול חווייתי זה. תודות לכולכם על הצלחת הטיול. יחיאל דניאל.

תגובות

0 תגובות