שטח 4X4 > כתבות > חדשות

מחאת הרוכבים ממשיכה ומחלקת פיצה

27.10.09 מחאת הרוכבים ברצונו של הפקח לייקר את ביטוח החובה לאופנועים נמשכת.
התכנסנו הבוקר למעלה מ- 2000 רוכבים למחאת רכיבה בכביש האיילון, במחלף השלום חולקו לנהגים ברכבים פיצות

סוגרים את האיילון

סוגרים את האיילון סוגרים את האיילון

הבוקר (27.10.09) המשכנו במחאה כנגד עליית מחירי ביטוח החובה לרוכבי הדו גלגלי.   התכנסנו למעלה מ- 2000 אנשים וכולם על כלים דו גלגליים מכל הסוגים, שבכל מחאה מחדש זה עושה הרגשה טובה בלב של כולנו ביחד למען מטרה אחת.     השעה 7:00 בבוקר והרחבה בתחנת הדלק פז במחלף הסירה מפוצצת באנשים, חשבנו שנהיה בין הראשונים אבל כל הזמן המשיכו והגיעו עוד רוכבים, לאחר התדרוך, בצורה מסודרת כולם התארגנו לנסיעה.     הפעם לא זכינו לליווי גדול של כוחות משטרה, מסוק אחד, 2 או 3 ניידות, כמה רוכבים על דו גלגלי ושוטרים בודדים על הגשרים לדיווח תנועה. רוכבים מתנדבים עם ווסטים כתומים  שימשו כעזרה למשטרה בהכוונה, נראה היה כי המשטרה הבינה שהרוכבים שמגיעים למחאות, מאורגנים ומסודרים, אין להם עניין לעשות בלאגן ולכן צימצמו כוחות.

היציאה לדרך

השיירה יוצאת לדרך, איילון דרום, עלייה במחלף גלילות.     וואוו, זה מדהים לראות את זה, התמונות לא יכולות להעביר את כמות הכלים שרוכבים באיטיות רבה על הגשר העצום הזה כשמצד ימין, הים השלו והרגוע בצבעו הכחול.   מעט מאוד מכוניות הצליחו להשתלב בתוך ההמון המתגלגל הזה, חלקם לא הבינו לאן נפלו, לחלק אפילו הסברנו וייעצנו לקחת דרך חלופית לבוקר זה.     אני מסתכלת אחורה ומצלמת את השיירה הענקית שעוד מתגלגלת מאחורינו, מקדימה הראשונים כבר נמצאים על איילון דרום כששוטרים עוזרים לעצור את תנועת הרכבים.

היציאה לדרך

אנחנו מתגלגלים באיטיות על האיילון, רכבות שחולפות צופרות להזדהות, אנשים ברכבים מצפצפים ומרימים אצבע בפרגון, אני קולטת שאחת הנוסעות ברכב ליד, יוצאת לשוטר ומנסה להבין על מה ולמה עוצר השוטר את התנועה, אותו שוטר, עומד ומסביר לה על המחאה.     אנחנו מתפרסים כבר על כל הנתיבים, אבל נחמדים ואדיבים כלפי הרכבים והנהגים שלא הצליחו לברוח ותקועים איתנו בפקק. לפנינו בשוליים נוסע לאיטו בחור צעיר ברכב מסוג סובארו, בחלון האחורי יש לו שלט, הוא אחד מהרוכבים שלא נותרה לו ברירה ועבר כבר לנהיגה על 4 גלגלים.  

מחלקים פיצות במחלף השלום

כמות הרוכבים הולכת וקטנה כשמגיעים למחלף השלום, אך עדיין ישנה כמות מאוד גדולה ויפה. בצורה מסודרת אנחנו מסתדרים בחניה, קצת שוטרים לחוצים, הרבה  עוברי אורח המומים, מחלקים להם פליירים ומדבקות, מסברים להם את מהות המחאה. קרטונים גדושים בפיצות טריות מתחילים לזרום, מתנדבים ובעיקר מתנדבות..... עוצרים ליד כל חלון של רכב ומחלקים פיצות.  

מחלקים פיצות במחלף השלום

תמונות נוספות

תמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספותתמונות נוספות

תגובות

0 תגובות