שטח 4X4 > כתבות > חדשות

השקת המיני 4X4 נדחתה שוב

ה-Crossman או ה-Countryman (עדיין לא הוחלט סופית על השם), יוצג להקהל רק במרץ 2010, בתערוכת ג'נבה. בתנאי, כמובן, שלא יהיו עוד שינויים בלתי צפויים...

דגם ה-4X4 של המיני הוא אחד התפוחים הלוהטים ביותר בתחום הרכב היום, אבל הצגתו הרשמית ותחילת ייצורו נדחים שוב ושוב, כבר חודשים ארוכים. הדגם החדש, שייקרא Crossman או Countryman (עדיין לא הוחלט סופית על השם), אמור היה להיות מוצג בתערוכת פרנקפורט בחודש ספטמבר האחרון. המועד נדחה תחילה לתערוכת דטרויט שתיערך בינואר 2010 והשבוע הודיעו על דחייה נוספת, לחודש מרץ, בו תיערך תערוכת הרכב בג'נבה.
על פי ההודעה הרשמית של ב.מ.וו, הייצור נדחה משום שעדיין לא סיימו להעביר את פס הייצור של ה-X3 מאוסטריה לארה''ב. המיני 4X4 אמור להיבנות במפעל מאגנה באוסטריה, בו מיוצר היום ה-X3.
אבל ככל הנראה הסיבה האמיתית היא אחרת: רחשים בעולם הרכב מצביעים על כך שב.מ.וו אינה רוצה להתחרות בעצמה והיא משאירה את הזירה פנויה ל-X3, כדי שיתפוס את מקומו בשוק. לאחר מכן, אפשר יהיה להציג לקהל גם את המיני...
ידיעה נוספת הקשורה במיני, טוענת שהחברה מתכוונת לאמץ שם ייחודי למערכת ההנעה 4X4 שלה, דוגמת הקוואטרו של אודי, הסינכרו וה-4motion של פולקסוואגן. השם יהיה, ככל הנראה, ALL4.

תגובות

0 תגובות