שטח 4X4 > כתבות > חדשות

ידיעות צרכנות - יוני 2009

מגוון ידיעות חדשותיות על מוצרים, חברות והתפתחויות מעניינות בתחום השטח ובתחום הקשור אליו - לקרוא ולהתעדכן

יבואנית מותגי ההנעלה CROCS ,BARMAH ,BLUNDSTONE ועוד... מעניקה הטבה מיוחדת לגולשי האתר

הצטרפות למועדון הלקוחות של CROCS דרך אתר השטח הישראלי 4x4 היא חינם ומעניקה מגוון הטבות של עד 20% הנחה ברשת החנויות, הממוקמות ברחבי הארץ מראש פינה ועד אילת ובהן ניתן למצוא מגוון גדול מאוד של דגמי קרוקס לשימושים שונים - לרשת החנויות לחץ כאן >> בחנויות הרשת נמכרים גם מותגי הנעלה נוספים: Blundstone - המגף האוסטרלי המקורי מאז 1870 Ocean Minded - אופנת הגלישה מארה''ב Barmah - כובעי עור אוסטרלים שימו לב: ההטבה בתוקף עד 30/6/2009 לפירוט ההטבות ולהצטרפות – לחצו כאן הרשמו למועדון חברי אתר השטח הישראלי ותהנו ממגוון הטבות נוספות.

יבואנית מותגי ההנעלה  CROCS ,BARMAH ,BLUNDSTONE ועוד... מעניקה הטבה מיוחדת לגולשי האתר

מועדון לנד רובר בהקמה

שלום לכולם,
חברת המזרח, יבואנית לנד רובר לישראל, ביקשה מאתנו (אתר השטח 4X4) להקים ולתפעל עבורה ועבורכם את מועדון החברים של בעלי לנד רובר בישראל.
את המשימה לקחנו באהבה, גם כי אנו אנשי לנד-רובר כבר שנים רבות, אפילו טרם ייבאו לנד רובר באופן מסודר לישראל (וראו את הלוגו של האתר) וגם כי אנו אוהבים את אנשי לנד-רובר (הכוונה אליכם הלקוחות) ובטוחים כי יחד נוכל להקים מועדון איכותי עם פעילות מיוחדת.
לצורך כך מונה גלעד טל, מדריך באתר השטח ובעל דיפנדר, למנהל המועדון
לפניות : גלעד טל gilad@4x4.co.il

מועדון לנד רובר בהקמה

מצלמת וידיאו לרכיבת שטח ללא ידיים!

המצלמה מגיעה מבית OREGON SCIENTIFIC - יצרנית מוצרי איכות לשטח וספורט מאז 1989. המצלמה מחוברת לקסדת הרוכב, לכידון האופנוע, הטרקטורון וכמובן לרכב 4X4 קלה מאוד לנשיאה, לשימוש ולהרכבה. למצלמה שתי גרסאות: ATC5K עם מסך LCD מובנה 1.5 אינץ' ודגם נוסף מגיע ללא מסך - ATC3K כאשר ל- ATC5K אפשרות ללכידת תמונת סטילס בזמן צילום סרט הוידיאו באמצעות שלט רחוק ולה כרטיס זיכרון 4GB SD. המצלמות תשווקנה בקרוב, מתאימות לרוכבי השטח, צוללנים (עד 10 רגל), מטיסי טיסנים, בעלי חיים, משגרי רקטות וכל אפשרות נוספת שתעלה על דעתכם לצילום ללא ידיים. טווח המחירים: 600 - 2,000 ש''ח איש הקשר בישראל: אייל שי 054-2622263

מצלמת וידיאו לרכיבת שטח ללא ידיים!

אספיר מפתחת ערכות מקצועיות לדיפנדר ושולחת דיפנדר לדוגמא לאירופאים

השבוע יצא לאירופה דיפנדר אספיר להשתתפות בתערוכות 4X4: תערוכת לנדרובר צרפת ובילנג אנגליה.
ייחודיות הרכב במערכות המתלים המיוחדות ואביזרים אשר פותחו במיוחד באספיר לרכב דיפנדר. הרכב, המערכות, האיבזור והרכב יוצגו בפני מספר גופים ביטחוניים ואזרחיים באירופה.
הערכות החדשות מבית חברת אספיר:
Off Road = ערכת ספורט מבוסס בולמי Bilstein 7100.
Bump Stop = מערכת בלימת סגירת מהלך הידראולית אשר מיועדת לנסיעות מהירות ומקצועיות.

אספיר מפתחת ערכות מקצועיות לדיפנדר ושולחת דיפנדר לדוגמא לאירופאים

מעילי אנדורו

מעילי איכות העומדים בתקן EC מחמיר לאיכות המוצר והגנתו על הרוכב. המעילים מתאימים לחורף ולקיץ. מיגוני המעיל והבטנה ניתנים לפירוק. היצרן LARET, המחיר לצרכן: 1,100 ש''ח ו בחנות טנג'יר אופנועים 590 ש''ח - מחיר מיוחד לא לזמן רב. סלמה 93, ת''א גילי: 052-4207470

מעילי אנדורו

טרקטורוני 525 ו- 450 KTM במבצע מיוחד

יבואנית KTM מעניקה לרוכשי הטרקטורונים הטבות מיוחדות: 1. הארכת אחריות היבואן משנה לשנתיים ללא הגבלת ק''מ, גם רטרואקטיבית לרוכבים שרכשו כלים מדגמי 2008 2. סט אביזרים מתנה מקטלוג Power Parts המקורי של היצרן, כולל: מדרסים רחבים הכוללים מגיני עקב (Nerf Bars), מגני ידיים כתומים של Acerbis, מגני משולשים מאלומיניום, דוד פליטה של Akrapovic, מגן גחון מאלומיניום ועוד. 3. מחיר מבצע: גרסת ה-450 תוצע בימי המבצע במחיר: 79,110 ₪ (במקום 87,900 ₪) גרסת ה-525 תוצע במחיר 80,910 ₪ (במקום 89,900 ₪) למבחן דרכים של 525 - קישור לפרטים נוספים ולאולם התצוגה: 03-6830055

טרקטורוני 525 ו- 450 KTM במבצע מיוחד

פוינטר מבית שגריר משיקה מכשיר איתור אישי חדש

פוינטר מבית שגריר משיקה בישראל את המיני פוינטר המשתמש בפלטפורמת הגאוסקיפר (GeoSKeeper™) של חברת אירוטל.
מדובר במכשיר תקשורת ואיתור אלחוטי ייחודי זעיר בצורת שעון המספק קשר טלפוני מיידי למוקד מצוקה או לקרוב משפחה בכל עת ומכל מקום.
את המיני פוינטר ניתן לענוד על פרק היד, לתלות על הצוואר או להכניסו לכיס והוא מאפשר לאתר את המשתמש בשעת חירום לצורך מתן סיוע מיידי בעזרת התקן GPS וקישור טלפוני בעת הצורך או לעקוב אחר מסלול הנסיעה, הרכיבה, הריצה וההליכה של המשתמש בזמן אמת.
המיני פוינטר מאפשר למשתמשים ליצור קשר טלפוני ללא חיוג בעזרת לחיצה על כפתור אחד לצורך קישור עם אנשים שיוכלו לסייע במקרה הצורך, מוקד חירום או כוחות הצלה.

פוינטר מבית שגריר משיקה מכשיר איתור אישי חדש

לדיווחי צרכנות

אתם מוזמנים לפנות למוטי טאפירו - באתר השטח 4X4
טלפון: 03-6838494
דואר אלקטרוני: moty@4x4.co.il

לדיווחי צרכנות

תגובות

0 תגובות