פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: סובארו לשטח: אאוטבק ויילדרנס

31 במרץ ב 08:51 16 תגובות 11526 צפיות profile imageעופר אדר
החברה הציגה תת-דגם חדש של האאוטבק, עם יכולות שטח משופרות, כדי שאפשר יהיה לרדת איתו מהכבישים ללא חשש

לכתבה - סובארו לשטח: אאוטבק ויילדרנס
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - הקורא בשמועות 31 במרץ ב 12:00

    שכחתם לציין פרט מידע חשוב, גרסאות wilderness צפויות בוודאות בפורסטר, וייתכן גם בקרוסטרק (xv)

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - אודי כרמיאל. 31 במרץ ב 19:16

    סובארו מפתיעה ומחדשת כל הזמן.אמינות ויצירתיות מובילות לטיולי שטח .תודה לעופר.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. אורח/ת - חקי חיון 31 במרץ ב 19:34

    חקי חיון. כפי שציינתם בכתבתכם זו , לא כל רכב מגיע לישראל וגם אם מגיע לעתים מחירו אינו מתאים לנהג הישראלי. אנוכי אישית נוהג על רכבי שטח המתאימים לשטח , ולגבי המחיר : רכביי הינם יד שנייה עד יד שישית כך שמחירם סביר. איני מוצא הצדקה לרכוש רכב חדש , חבל על הכסף , ישנם רכבים משומשים וראויים. רק פעם אחת רכשתי רכב חדש וזה היה לגבי מכונית ניסאן סנטרה שרכשתי מהניילונים ישירות מהיבואן.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. אורח/ת - XTMAN 31 במרץ ב 21:45

    האאוטבק היא מכונית כבישים ודרכי עפר מצוינת, נוחה מאוד לנהיגה ממושכת. עכשיו היא תוכל לעבור דרכי עפר המשובשות באבנים גדולות יותר ואפילו מדרגות אבן נמוכות, ולטפס שיפועים חצציים של עד 40 מעלות. דגם זה לוקח את מנוע ה- 2.4 ליטר טורבו החזק של האאוטבק XT ומפיק 260 כ"ס ומומנט של 376 ניוטון*מטר. התאמת תיבת ההילוכים הרציפה ליחס העברה מכסימלי של 4.41:1 מאפשרת זחילת כוח. היתה לי מכונית אאוטבק במשך 16 שנים והיא נוחה ונפלאה לנהיגה, אם כי לא חסרו בה תקלות, בעיקר בשל ההסבה לגז. באם תגיעה לארץ זאת תהיה מכונית די יקרה בסביבת 260 אלף שח. ההבדל בינה לבין רכב שטח אמיתי שהיא תהיה טובה יותר ב98% מדרכי הנהיגה, אך עדיין תעלה פחות מג'יפ אמיתי.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. profile image Ogash Ofer 31 במרץ ב 22:03

    אורח/ת - הקורא בשמועות כתב/ה:
    "

    שכחתם לציין פרט מידע חשוב, גרסאות wilderness צפויות בוודאות בפורסטר, וייתכן גם בקרוסטרק (xv)

    "
    הלוואי!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. profile image Ogash Ofer 31 במרץ ב 22:04

    כנראה האאוטבק הטובה ביותר לטיולי שטח בישראל!
    חבל רק שהמחיר גבוה..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - א 01 באפריל ב 01:09

    בואו נתחיל עם הגרסה הבסיסית של האאוטבק שהושקה לפני יותר משנה אך עדיין היבואן לא רואה לנכון להעלות ארצה...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. אורח/ת - דן גלגל 01 באפריל ב 01:43

    נו.... תתעוררו כבר. לא חשמלי... לא קונים! סובארו עדיין במאה ה 20. מאכזב.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - אלדד 02 באפריל ב 08:05

    לא הברידי לא שווה!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. profile image Ogash Ofer 02 באפריל ב 08:14

    אורח/ת - דן גלגל כתב/ה:
    "

    נו.... תתעוררו כבר. לא חשמלי... לא קונים! סובארו עדיין במאה ה 20. מאכזב.

    "
    ואני אומר: לקנות ולשמור!
    רכב עם מנוע בנזין זה מוצר איכותי שיהפוך לנדיר

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - אורח 02 באפריל ב 22:33

    יש כבר צפי להגעת הגירסה הרגילה בארץ?

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 12. profile image Ogash Ofer 03 באפריל ב 17:09

    אורח/ת - אורח כתב/ה:
    "

    יש כבר צפי להגעת הגירסה הרגילה בארץ?

    "
    אני לא מכיר תאריך. עוד לא יצאה הודעה מהיבואן ארצה.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 13. אורח/ת - Noam Badash 04 באפריל ב 21:54

    בניגוד לרבים שמשום מה ציפו לרוביקון עם סמל סובארו, אני חושב שסובארו קלעו בול ובנו רכב עוד יותר מתאים לייעודו כפי שהם הגדירו אותו - overland.
    לצערי, לא אהיה בשנים הקרובות בשוק לקניית רכב חדש אז "אסתפק" בבניית אחד כזה בעצמי...

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 14. אורח/ת - איציק 05 באפריל ב 20:16

    גרסה טובה ואכן נראית קשוחה יותר , אני מאמין שמחיר גרסא זו יעלה בארץ כ 250-300 אלף שקלעם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 15. אורח/ת - גונשטיין 07 באפריל ב 23:33

    260 אלף, כנראה יהיה המחיר. מאמין שיש קהל יעד די גדול

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 16. אורח/ת - רואי 08 באפריל ב 07:23

    אם רק היה בדיזל היה פשוט מושלם

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול