פורומים

 - שטח 4x4

כתבה חדשה: סאנגיונג רקסטון 2021

17 בספטמבר ב 00:00 11 תגובות 9474 צפיות profile imageOgash Ofer
הרקסטון החדש נחת בישראל היישר לאולמות המכירה ועם בעיית מלאים, המאפיינת בימים אלו את כלל שוק כלי הרכב בארץ ובעולם. עם זאת לקחנו את רכב ההדגמה היחיד ל"יום מדריכים" של אתר השטח ובהמשך גם להדרכת נהיגה ללקוחות רקסטון ולטיולי המועדון מטעם היבואן, אותם אנו מדריכים
לכתבה - סאנגיונג רקסטון 2021
הוספת תגובה
  • 1. אורח/ת - ארצברג 17 בספטמבר ב 11:25

    ואף מילה על זוית הגישה המגוחכת או העובדה שאין צמיג רזרבי?
    מילא צמיג, אפשר לשים על הגג - אבל את זוית הגישה יהיה קשה לשפר. וגם אחרי ההגבהה היא יותר דומה לשל סןרנט7 מאשר לשל לנד-קרוזר. ממש מעצבן!

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 2. אורח/ת - רם 17 בספטמבר ב 19:33

    ביקורת מגמתית הטריילהוק של צרוקי הוא ספינת חלל בכביש ובשטח לעומתו

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 3. sireh 17 בספטמבר ב 20:52

    אבל למה בלי ספייר???

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 4. profile image Ogash Ofer 17 בספטמבר ב 21:47

    sireh כתב/ה:
    "

    אבל למה בלי ספייר???

    "
    כך הרכב מגיע.
    אני יודע שהיבואן הבטיח ספייר במידה מלאה לכל רוכש.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 5. אורח/ת - אריק האדום 17 בספטמבר ב 22:11

    חבל מאוד שהיבואן טלקאר לא טרח לתת ספר רכב בעברית לרכב כדי לחסוך כמה שקלים..

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 6. אורח/ת - אבי 18 בספטמבר ב 00:12

    עלק רכב שטח קשוח.
    עם זווית גישה נטישה כאלו מקסימום שבילים אפשר לעשות איתו.

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 7. אורח/ת - אחמד 18 בספטמבר ב 12:59

    אתר שתמיד נותן סקירות מזויפות להגיד בעיות מלאים בארץ ובעולם זה גיחוך אין שום בעיה בעולם הבעיה היבואנים הנצלניים בארץ של מזמינים לפי הביקוש ובכך כל שנה מעלים מחירים לפי רצונם

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 8. profile image Ogash Ofer 18 בספטמבר ב 13:04

    אורח/ת - אחמד כתב/ה:
    "

    אתר שתמיד נותן סקירות מזויפות להגיד בעיות מלאים בארץ ובעולם זה גיחוך אין שום בעיה בעולם הבעיה היבואנים הנצלניים בארץ של מזמינים לפי הביקוש ובכך כל שנה מעלים מחירים לפי רצונם

    "
    אמירה שמייחסים לאינשטיין ומתאימה לי בול לשטויות הנ"ל:
    "יש רק שני דברים אינסופיים: היקום והטיפשות האנושית."

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 9. אורח/ת - אריה 20 בספטמבר ב 23:36

    למספר 2 (רם) :
    מה כל כך יותר טוב בגראנד צירוקי טריילהוק לעומת הרקסטון חוץ מהשם המיתולוגי? הוא יותר יקר באיזה 100 אלף נדמה לי, שלדה של פרייבט לעומת סולם ברקסטון, מתלים עצמאיים - אותה תצורה, הקוודרה דרייב נשמע מקביל לנעילה האחורית פה, אחרי הגבהה הזויות דומות, המנוע של הגראנד יותר חזק אז באמת יתרון בכביש אבל בשביל זה לשלם את ההפרש? שלא לדבר על 7 מושבים ובטוח תחזוקה לאורך זמן יותר זולה ויותר אמין מהגיפ.
    2. לעופר אוגש המלך: מה עם איזה מבחן השוואתי טוב מהסוג של פעם? רקסטון טריילהוק לנד קרוזר ואיזה דיסקו5 שיביא לכולם בראש...אני זוכר השוואה של מבחן הטירונים דיסקו 3 לגראנד wk...היו ימים.
    חג שמח

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 10. kimono614 26 בספטמבר ב 16:03

    נראה פשרה מכובדת מאד במחיר מול העבירות של לנדקוזר והנוחות של טריילהוק. אבל חסר מידע חשוב: סאנגיונג נמצאת בהגנת נושים ורגע לפני פשיטת רגל וזה קריטי לרוכש ישראלי בגלל עלויות וירידת ערך צפויה, שלא לדבר על תחזוקה ארוכת טווח. אגב, בחול סאנגיונג נותנים 7 (שבע) שנות אחריות מלאה, בארץ אין מספיק תחרות, נקווה שטורנדו מזגנים ייכנסו לתחום ;-).

    הוספת תגובה צטט והגב
  • 11. אורח/ת - קובי 29 בספטמבר ב 10:51

    כבעלים של רקסטון חדש בגיל שבוע. הרכב בגרסת הפרמיום מגיע עמוס בפלסטיקים שניראים מאד שבירים בשטח.
    מערכות הבטיחות של הרכב לא מנגנות כמו שצריך. היבואן השמיט מערכת מולטימדיה להתקין בארץ כתוצאה מכך איכות מערכות הבטיחות גרועה מאד. הרכב לא מזהה תמרורים כמו שצריך, ומתריע בכל שניה על סטיה מהנתיב. בשטח הרכב אינו משלב בזמן את הנעילה. כנראה שלאלקטרוניקה של הרכב חיים משלה. אכזבה גדולה הרכב אינו בשל מספיק האלקטרוניקה ובבטיחות. לעומת זאת מנוע וגיר מצויינים.

    הוספת תגובה צטט והגב
ביטול