למה לא מיבאים לנו את ה F150 ?
למה צריך את המיפלצות האלה , כלים גדולים לא יעילים , צורכים המון דלק , לא ניכנסים לשום חנייה , ארגז בגובה ממש לא נוח לעבודה !
בקיצור שום דבר לא יעיל בכלים הללו למעט אולי לקבלני עבודות עפר שגורריום המון .. .
צריך רישיון משאית ?
צריך רישיון משאית ?
"המפלצות האלה מתאימות לארצות הברית וגם שם בעיקר למערב התיכון אריזונה איידהו לואיזיאנה ג'ורג'יה כל אלה גם לקרטלים של מכסיקו זה ילך יופי. בארץ המפלצת תעמוד שעות בפקקים ותבזבז ים של דלק, תהרוס מכוניות בחניות כי הגודל שלה חריג, ולא תשמש לכלום שהיילקס נורמלי יכול לעשות ובגלל הדרישות בארץ גם הרבה יותר טוב.
מתאים למי שצריך מטען מלא או גרירות כבדות בשטח. לכל משימה אחרת טנדר רגיל יהיה נוח יותר ליום יום ופחות יקר לתפעול. שיביאו את ה 150. לשטח סתם עדיף suv או טנדר משופצרים קמעה.
אם ליבואנים שמחזיקים את הטנדרים הגדולים היה קצת שכל, היו לוחצים על מי שצריך ללחוץ שמחזיקי רשיון ב' עד 4 טון יוכלו לנהוג גם בטנדרים האלו שכל בת 18 בארה"ב נוהגת בהם. בטוח שעקומת המכירות הייתה עולה במאות אחוזים. למי יש כח לחזור לספסל הלימודים תאוריה טסט
תארו לכם אני עם רשיון אוטובוס במשקל של 19 טון לא יכול לנהוג ברכב הנ"ל
לא מצחיק.
הפורד F150 זה רשיון ב נכון,זה טנדר אמיתי
ארגז גבוה מאוד,לא נוח ל90% מבעלי המקצוע. שורף דלק בכמויות גדולות. הממשלה סינדלה את טיוטה, מיצובישי , ניסאן ומאזדה עם גריעת המע"מ על טנדרים אלו שהם הרבה יותר טובים ופרקטים לקבלנים.
אכן כן גדול מדי כבד מדי ולא נוח בעיר
ויש לפורד מה להציע גם בדגמים קומפקטים יותר !! אולי מפחדים מטיוטה ???
שלום חברים אני עונה לגונן. במשך השנים תמיד נסעתי עם הבהמות האמריקיות האלה גם היום בעלים של 2 F-350 מפלצות. מסכים עם כל מילה שלכם רכב מסורבל עם הוצאות דלק ותחזוקה מטורפות זה לא משאית ולא רכב פרטי. היתרון היחיד הוא כושר גרירה לכלים הנדסיים קטנים דבר שניתן לפתור בקלות ע"י מובילית או משאית עם סקטים ואז הרווח כולו שלכם. בריאות לכולם
+++1 על הבקשה ל 150.
תביאו F150 TREMOR , אני מבטיח לקנות
הם מתים להתפטר מהמלאי שלהם,
הם לא מתאימים לכבישי הארץ שלנו .
צריך חניות מתאימות לרכב הזה.
ושלא נדבר על הכמות הדלק שהם שותים.
מבחינת שטח אין עליהם אבל הם עדיין לא מוצדקים וגם יקרים
מחכים לחשמלי שהוא הרבה יותר מתאים
פורד הכניעו את טויוטה בשוק האמריקאי.
גרסת השיפורים באה לתת מענה, להקשחת מדיניות שיטור בחלק מהמדינות בארה"ב. עוצרים וקונסים נהגים על כל "שיפור", אלא אם מוכח שכך הרכב יצא מהמפעל.